יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:58

0:2 לברזיל על בריטניה, ניימאר וסאנדרו הבקיעו

הכנה לאולימפיאדה: נבחרת הממלכה הפסידה במשחקה הראשון מזה 41 שנה. כוכב סאנטוס בישל לקשר את שער היתרון (13) וכבש בעצמו בפנדל בדקה ה-35

|
ניימאר חוגג מול בריטניה (GettyImages)
ניימאר חוגג מול בריטניה (GettyImages)

נבחרת ברזיל ניצחה הערב (שישי) 0:2 את בריטניה באצטדיון ריברסייד של מידלסברו כהכנה לטורניר הכדורגל של האולימפיאדה, שייצא לדרך ביום חמישי בלונדון.

הסלסאו שהיו יכולים לנצח בתוצאה גבוהה הרבה יותר, גילו עליונות על בריטניה, עבורה היה זה משחק האימון הראשון לקראת הטורניר האולימפי ולמעשה הראשון מזה 41 שנה.

ברזיל שהולכת על הטורניר האולימפי בכל הכח, פתחה עם הרכב חזק שכלל את תיאגו סילבה, מרסלו, אוסקר, האלק, לאנדרו דמיאו, ניימאר ואחרים, כשמנגד ראיין גיגס הוביל את הבריטים עם סרט הקפטן.

לברזילאים לקח 13 דקות כדי להזיז את הרשת בפעם הראשונה. זה קרה אחרי שניימאר הרים כדור חופשי לרחבה, סאנדרו נגח והכניע את ג'ייסון סטיל ממידלסברו.

בדקה ה-35, ניימאר כבר הבקיע בעצמו אחרי שמיקה ריצ'ארדס הפיל את האלק ברחבה. כוכב סאנטוס לקח את הפנדל, סטיל הימר על הפינה הנכונה, אבל הבעיטה הייתה חזקה מדי, 0:2 בסיום.

ברזיל תחל את דרכה בטורניר האולימפי ביום חמישי כשתפגוש את מצרים, ב-29 ליולי תתמודד מול בלארוס וב-1 לאוגוסט תשחק נגד ניו-זילנד. בריטניה תפגוש במשחק הפתיחה שלה את סנגל כשלאחר מכן תפגוש את איחוד האמירויות ואורוגוואי.

גיגס (GettyImages)
גיגס והאלק. בטורניר האולימפי יילך לבריטים טוב יותר? (GettyImages)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */