יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:45

שחר של יום ישן: פאר הודחה מטורניר באשטד

העונה המאכזבת של המחבט מס' אחת נמשכה אחרי 6:2, 3:6 ו-6:2 למתילדה יוהנסון הצרפתיה (83 בעולם). מכאן תמשיך למגרשי ווימבלדון באולימפיאדה

|
פאר מאוכזבת (GettyImages)
פאר מאוכזבת (GettyImages)

העונה המאכזבת של שחר פאר ממשיכה. הישראלית המדורגת 49 בעולם נכנעה היום (שישי) בשמינית גמר טורניר החימר בבאשטד, שבדיה, למדורגת 83 בעולם, מתילדה יוהנסון מצרפת. הישראלית הודחה אחרי 6:2, 3:6 ו-6:2 בתוך שעה ו-40 דקות, יוהנסון תשחק ברבע הגמר מול אנסטסיה פאבלוצ'ינקובה מרוסיה.

פאר שוב לא הצליחה לנצל הזדמנות גדולה ללכת רחוק בטורניר. במקום לקבל את המדורגת 9 בעולם שרה אירני בסיבוב השני שפרשה, היא פגשה את הצרפתיה ולא ניצלה משחק הגשה שכלל 14 טעויות כפולות של יוהנסון. מאז חודש ינואר, בו הגיעה הישראלית לחצי גמר טורניר הוברט, היא לא הצליחה לעבור את שלב שמינית הגמר באף טורניר, כולל טורנירים קטנים עם שחקניות מהדרג השני והשלישי, כמו בטורניר הנוכחי. 

פאר תמשיך משבדיה לטורניר האולימפי על הדשא בווימבלדון. המשחק של פאר ויוהנסון היה אמור להיערך כבר אתמול, אבל גשם דחה אותו שוב ושוב עד שבשש בערב עלו השתיים שיחקו משחקון אחד וב-0:1 לצרפתיה והמשחק נדחה.

עם פתיחת המשחק השיגה יוהנסון שבירה וברחה ל-1:4. פאר עוד שמרה על ההגשות פעם אחת אבל הצרפתיה שניצחה את פאר גם בטורניר פאס במרוקו בסיבוב השני השנה, שמרה ושברה שוב ל-2:6. 

שש שבירות רצופות פתחו את המערכה השניה, פאר שברה ומיד נשברה בחזרה שלוש פעמים. כשהשיגה פאר שבירה ל-3:4, היא הצליחה סוף סוף לשמור על ההגשות ועם המומנטום סגרה את המערכה השנייה עם 3:6. 

פאר המשיכה בתנופה ושמרה ל-0:1 במערכה השלישית ועלתה גם ל-15:40 מול ההגשות של הצרפתיה אבל זו לא התרגשה יצאה מהבור, שמרה ושברה מיד את פאר שהלכה ונחלשה. יוהנסון עלתה ל-1:3, ושברה שוב ל-2:5 בדרך לרבע הגמר.

שחר פאר. השלב הבא - לונדון 2012 (יניב גונן)
שחר פאר. השלב הבא - לונדון 2012 (יניב גונן)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */