יום שבת, 05.10.2024 שעה 03:52

"העם הבולגרי משתתף בסבל שלכם, כולנו יהודים"

איגוד הכדוריד הבולגרי פרסם בפייסבוק הודעת תנחומים לאחר הפיגוע בבורגס. יו"ר האיגוד בארץ, דורון שמחי: "מחווה מדהימה". רן קנון ידריך את אס"א

|
אוטובוס הפיגוע. בבולגריה שולחים תנחומים (רויטרס)
אוטובוס הפיגוע. בבולגריה שולחים תנחומים (רויטרס)

"בשם איגוד הכדוריד בבולגריה, ברצוננו להביע את תנחומינו לחברים הישראלים שלנו. הפיגוע הנורא שהתרחש נגע בנו עמוקות, העם הבולגרי משתתף בסבל שלכם. כולנו יהודים היום", זה המסר שנכתב היום (חמישי) בדף הפייסבוק של איגוד הכדוריד על ידי איגוד הכדוריד הבולגרי, שהביע את הזעזוע והתנחומים על פיגוע הטרור הרצחני שהתרחש בבורגס. 

יו"ר איגוד הכדוריד, דורון שמחי, ציין: "זו מחווה מדהימה ומרגשת של הבולגרים, הם גם התקשרו והביעו את הזדהותם וצערם. יש שם יושבת ראש חדשה, יש לנו קשרים טובים וחמים איתם והם כמובן יימשכו. בשם הכדוריד הישראלי אני מאחל החלמה מהירה לפצועים בפיגוע, מרכין ראש ומשתתף בצער משפחות הרוגי הפיגוע".

במעבר לכדוריד. רן קנון ידריך בעונה הקרובה את אס"א ת"א, ויהיה המחליף של אולג בוטנקו שעבר לאמן את האלופה מכבי ראשל"צ. "שמח להגיע למועדון כמו אס"א ובנסיבות שנוצרו הקיץ אני מקווה שנצליח לעמוד במטרות שהמועדון הזה מציב לעצמו כרגע", הדגיש קנון. "אם בשנים האחרונות אס"א נאבקה על כל התארים, השנה המטרות הן שונות ועיקרן - קידום החבר'ה הצעירים המוכשרים שגדלו במועדון בשנים האחרונות. בנוסף לזה, לנסות להיאבק על הכניסה לפלייאוף העליון".

רן קנון מאמן נס ציונה (מתן להב)
רן קנון. חתם באס"א ת"א (מתן להב)
 

מתגבש הסכם שיתוף פעולה חדש בין סיעות מכבי להפועל באיגוד הכדוריד. במקביל, היום נערכה ישיבה ראשונה להקמת הוועדה שתגבש קריטריונים חדשים בחוקת האיגוד לקביעת דמי ההשבחה לשחקנים המבקשים לעבור בין אגודות, זאת בעקבות גל ההסגרים של מספר שחקנים בכירים בליגת העל.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */