יום ראשון, 06.10.2024 שעה 04:15

לנדאו: אני מאוכזב, אך אופטימי לקראת הגומלין

הערב בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE עסקנו בהפסד של ק"ש במוקדמות ליגת האלופות ודיברנו עם המאמן: "שלטנו בקצב המשחק, יכולנו לכבוש"

|
שרון פרי ואייל ברקוביץ' ב-102FM
שרון פרי ואייל ברקוביץ' ב-102FM

שרון פרי ואייל ברקוביץ' הגישו לכם את תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), רדיו גלי ישראל, (102.5FM 89.3FM ו-106.5FM) וכן בתחנת רדיו קול הים האדום.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

הערב בתוכנית עסקנו באלופה עירוני קריית שמונה, שהפסידה 1:0 במשחק חוץ בסלובקיה מול ז'ילינה ותצטרך לעבוד קשה בעוד שבוע בקריית אליעזר על מנת להעפיל לסיבוב השלישי.

גילי לנדאו: "אני מאוכזב מהתוצאה, אבל אני אופטימי לגומלין"
מאמן עירוני ק"ש, גילי לנדאו, התייחס ל-1:0 מול ז'ילינה: "אני מאוכזב מהתוצאה. הרגשות מעורבים כי לכל אורך המשחק שיחקנו בצורה מעודדת לקראת הגומלין. ז'ילינה קבוצה מאוד ביתית, אבל הגענו להזדמנויות. כפינו על היריבה משחק של כדורים ארוכים. יכולנו לכבוש ואני מאוכזב, אך מעודד. שלטנו בקצב המשחק וזה לא אופייני לקבוצה שמשחקת בחוץ".

גילי לנדאו (שי לוי)
גילי לנדאו. הפסד בבכורה (שי לוי)
 

לנדאו המשיך: "אני בטוח שהקבוצה תלך ותשתפר מה שעוד שלא סיימנו את בניית הסגל. אני רוצה להביא חלוץ מהיר, ראיתי במשחק נגד ז'ילינה שהיה חסר לנו אחד כזה. כל עוד לא מצאנו את החלוץ הנכון עדיף שנישאר כך. אמרתי לשחקנים שלי שאם שיחקנו טוב והפסדנו שיחקנו רע".

המאמן דיבר על דני עמוס: "אני תמיד טוען ששוער נותן ביטחון לכל הקבוצה. שוער שסובל מעליות וירידות, ככה נראית גם הקבוצה. הוא עבר ניתוח לא מזמן ועם שבועיים של אימונים הוא נראה מאוד חד. אני מקווה שהוא ישחזר את היכולת. אני די מופתע מכמות האוהדים שעוקבת אחרינו. הייתי רוצה לראות את קריית אליעזר עם 10,000 איש. שלב הבתים? קצת יומרני לדבר על זה. משחק הגומלין יהיה קשה יותר עבורנו כי קשה לפרום פלונטרים".

בלדב: "אני מאמין שנדע לעבור את המשחק בצורה טובה"
מכבי נתניה תפגוש מחר את קופס הפינית במסגרת הליגה האירופית. הצהובים עשו רכש מעניין בקיץ, כולל בעמדת המאמן. מנכ"ל מכבי נתניה, קובי בלדב, דיבר על פגרת הקיץ ועל קבוצתו המתחדשת: "מחנה האימונים היה טוב ומוצלח. השחקנים התאמנו והחלו להתכונן. אני מקווה שנגיע למשחק מוכנים ושלא נאכזב. הקבוצה התחברה, אבל לצערי יש המון שחקנים שלא יוכלו לשחק, שחקנים חשובים. יש לנו הרבה חבר'ה חדשים והיה חשוב לחבר אותם לקבוצה. אני מאמין שלמרות הפציעות נדע לעבור את המשחק בצורה טובה מול קופס הפינית".

בלדב המשיך: "אני מאמין שטל בנין יעלה עם הרכב חזק, הוא מחליט לבד. אנחנו מאוד מרוצים מההשתלבות שלו בקבוצה. הוא נכנס לנעליים של ראובן ויהיה לו קשה מאוד. הקו שלו דומה לראובן, הם דומים". המנכ"ל התייחס לאצטדיון החדש: "המשחק מול הפועל תל אביב, ב-1 בנובמבר, ישוחק בו. את ארבעת משחקי הבית הראשונים נשחק במושבה. קהל האוהדים מתרחב ואנחנו רואים את זה ומרגישים את זה. המון צעירים מצטרפים למעגל האוהדים שלנו. הקהל המבוגר יותר לא מגיע".

קובי בלדב (יניב גונן)
קובי בלדב. בטוח בשחקנים שלו (יניב גונן)
 

עוד אמר: "התחזית היא לכיוון 1,500-2,000 מנויים ואם זה יקרה זה יהיה שיא. בנתניה לא נמכרו מנויים בכמות כזאת מעולם. גם הכניסה לאצטדיון החדש תעשה את שלה. במקום הקופסא יוקמו שלושה בניינים גבוהים וגן ציבורי".

יצחק בן יצחק: "המינוי של דני קורן ראוי ומכובד, הוא הגון"
שופט העבר דני קורן מונה ליו"ר איגוד השופטים. שופט העבר, יצחק בן יצחק, התייחס לאיגוד השופטים: "זה מקום דינמי, לפעמים דברים מתוכננים ולפעמים לא. המינוי של דני קורן ליו"ר איגוד השופטים ראוי ומכובד. הוא בחור ישר והוגן. מאיר לוי בחור כישרוני. אם הוא היה שואל אותי הייתי אומר לו לא לוותר". 

שמוליק לוי: "אוהדי בית"ר צריכים להבין שהמצב לא טוב"
האם מיזם האוהדים של בית"ר ירושלים יעבוד? שחקן העבר, שמוליק לוי, סיפר על החלק שלו במיזם האוהדים ועל הסיכוי להצליח: "אני נרתמתי למיזם הזה כי אני אוהב את בית"ר ירושלים. היא צריכה להיות הקבוצה של האוהדים וגדלתי על כך. הייתי פסימי אך ככל שאני נכנס יותר לעניינים אני יותר מאמין שזה אפשרי ושזה פיתרון. יש תורמים בימים האחרונים, אני מקווה שיהיה בסדר. האוהדים צריכים להבין שהקבוצה במצב לא טוב".

אלי כהן ושמוליק לוי (משה חרמון)
אלי כהן ושמוליק לוי (משה חרמון)
 

לוי המשיך: "אם יבוא בעל בית, נביא עוד אוהדים ועוד הכנסות, בטוח שיהיה בסדר. אם יהיה את כל זה אביא ספונסרים שיידעו שיש קבוצה עם עמוד שדרה חזק, עם 10,000 אוהדים שמשלמים מכיסם. מפה השמיים הם הגבול".

כמו בכל תוכנית, גם הפעם היינו עם פינת ה-WINNER שלנו, דיווחי התנועה, הגליצ'ים והשמענו למאזינים הרבה מוזיקה טובה.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */