יום שישי, 20.09.2024 שעה 20:30

לוזון לפיירברג: נתניה ראויה לארח את יורו 2013

כשנה לפני אירוח הטורניר, נפגש יו"ר ההתאחדות עם ראש עיריית נתניה על מנת לשוחח על האצטדיון החדש בעיר. לוזון: "שמח שהעיר היא אחת המארחות"

|
האצטדיון החדש בנתניה (האתר הרשמי של מכבי נתניה)
האצטדיון החדש בנתניה (האתר הרשמי של מכבי נתניה)

יורו 2013 שייערך בישראל בקיץ הבא מתקרב בצעדי ענק ובהתאחדות לכדורגל נערכים במלוא המרץ לאירוח האירוע. כחלק מאותן ההכנות נפגש יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, עם ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג. אחד האצטדיונים שיארחו את היורו הוא האצטדיון החדש שנבנה בנתניה.

אמש (שלישי) אירחה פיירברג את לוזון ואת מנהל הטורניר בארץ, רונן הרשקו, ובמהלך הפגישה הציגה ראש העיר את תשתיות הספורט המתקדמות שהוקמו ויוקמו בעתיד. כמובן שבמרכז השיחה בין השלושה עמד האצטדיון החדש. מלבד נתניה, גם בלומפילד, אצטדיון המושבה החדש ואצטדיון טדי יארחו משחקים.

לוזון החמיא לראש העיר על תנופת הפיתוח וההשקעה בתשתיות הספורט: "אני מברך על הפעילות המקיפה שלך כראש העיר למען ענפי הספורט העירוניים ותשתיות הספורט. ההשקעה בהווה תשתלם בעתיד. אנו שמחים שהעיר נתניה היא אחת הערים המארחות שכן מעבר לחוף ים מדהים, טיילת יפהפייה ובתי מלון מהשורה הראשונה, היא שותפה מלאה של ההתאחדות והינה עיר ראויה ומתאימה לאירוח טורניר בסדר גודל בינלאומי שכזה".

מרים פיירברג באצטדיון בנתניה (יוסי ציפקיס)
מרים פיירברג באצטדיון בנתניה (יוסי ציפקיס)
 

הפגישה היא אחת מבין פגישות רבות שתוכננו על מנת להגיע לרגע המיועד בצורה הטובה ביותר. רק לפני כחודש ערכה ההתאחדות טקס מיוחד לקראת לאירוח יורו 2013 ובמעמד הטקס הציגו בפני התקשורת את כל המתקנים שיוקצו לנבחרות, כמו גם בתי מלון בהם יאוכסנו.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */