יום שני, 08.07.2024 שעה 02:48

שרון דרוקר: כולם ייתנו את הכל על המגרש

מאמן העתודה מתכונן לקראת המפגש מול פולין בשלב השני של אליפות אירופה דרג ב'. הקדטים ממריאים לרומניה, המאמן יעקב ג'ינו: "נבחרת של גברים"

|
שרון דרוקר. מוכן למפגש מול פולין (משה חרמון)
שרון דרוקר. מוכן למפגש מול פולין (משה חרמון)

נבחרת העתודה (עד גיל 20) תפתח מחר (רביעי) את השלב השני והמכריע של אליפות אירופה דרג ב' הנערכת בסופיה בולגריה במשחק מול נבחרת פולין החזקה  (20:30 שעון ישראל).

לאחר שסיימה את הבית המוקדם במקום השני עם מאזן של שני ניצחונות והפסד בודד, העפילה ישראל לבית רבע הגמר ביחד עם פולין, בלגיה והמארחת בולגריה, שניצחה את ישראל בשלב המוקדם. פולין ובולגריה עלו עם ניצחון, ישראל ובלגיה עם הפסד ובסופו של הבית שתי הראשונות יעלו לחצי הגמר ויבטיחו לעצמן מקום בדרג א' בשנה הבאה.

פולין מסתמנת כקבוצה החזקה בטורניר, כאשר את ארבעת המשחקים שלה בשלב המוקדם סיימה עם מאזן מושלם 0-4 עם הפרש ממוצע של 40 נקודות לניצחון, אבל צריך לזכור שהיה זה בית קל עם הולנד, מקדוניה ולוקסמבורג. בסגל הפולני מופיע הסנטר המבטיח פרמיסלאב קאראנובסקי (2.13 מ') שנבחר לפני שנה לשחקן המצטיין במשחק האולטסאר לנוער של פיב"א.

הקלע הבולט של הפולנים בטורניר עד כה הוא הגארד מאטוז פוניטקה עם 17 נקודות ו-8 כדורים חוזרים בממוצע למשחק. הנבחרת של שרון דרוקר מגיעה אחרי שני ניצחונות יפים בהפרשים גדולים על אוסטריה וסלובקיה ועם הרבה מאוד ביטחון. היום קיבלו השחקנים חצי יום חופשי ראשון בטורניר וערכו אימון קליעות קל בלבד ומחר בבוקר יתכוננו טקטית למשחק.

אימון נבחרת העתודה (משה חרמון)
אימון נבחרת העתודה (משה חרמון)
 

למרות היריבה המאמן שרון דרוקר ממש לא מוריד ציפיות: "נסיים מחר את ההכנות למשחק. הבחורים שלנו עבדו מאוד קשה בהכנה ובאליפות כדי להגיע לשלב הזה וברור שכולם ייתנו את הכל על המגרש. למרות שכולם מדברים על יריבה פייבוריטית, אני חושב שהמשחק תלוי בנו ואנחנו צריכים לבצע את המפתחות המקצועיים שלנו ולבוא נחושים ומרוכזים".

הקדטים ממריאים לאליפות אירופה. ג'ינו: "נבחרת של גברים"
נבחרת הקדטים (עד גיל 16) תמריא הלילה לבוקרשט בירת רומניה, שם תתקיים אליפות אירופה דרג ב' שתחל ביום חמישי. הנבחרת שמודרכת על ידי יעקב ג'ינו וניצחה בכל ששת משחקי ההכנה לקראת האליפות, תפתח את משחקיה ביום שישי מול שבדיה ובהמשך תשחק מול לוכסמבורג, בלארוס ופינלנד במטרה לסיים באחד משני המקומות הראשונים, לעלות לבית רבע הגמר ולנסות לסיים באחד משלושה המקומות הראשונים בטורניר ולחזור לדרג א'.

ג´ינו (אמיר לוי)
יעקב ג´ינו: "כיף לאמן בחורים כאלו" (אמיר לוי)
 

אמש באימון האחרון בארץ ביקר מ"מ יו"ר האיגוד אבנר קופל את הנבחרת ואיחל לה הצלחה, כפי שהוא עושה לפני יציאה של כל נבחרת לאליפות אירופה. המאמן יעקב ג'ינו אמר לקראת ההמראה: "יש לנו נבחרת שהיא מעל הכל נבחרת של גברים. אני הולך איתם עם הרבה ביטחון ובטוח שישאירו הכל על המגרש ולא משנה מול מי נפגש. הם נתנו לנו הרבה ביטחון בקטע של הביחד שלהם והלחימה דברים שאמורים לאפיין כל נבחרת ישראל. כיף לאמן בחורים כאלו".

סגל הנבחרת: אביחי בן דוד, דוד בן ישי, יהלי זיו אב, ערן טיסונה, רומן סורקין, יותם פז, יבגני חולדוב, רועי הובר, ליעד בראון, תמיר בלאט, נתנאל ארצי, אביב אברמוביץ'. מאמן: יעקב ג'ינו, עוזרים: אוהד יתום וערן איתן.

הפסד  לקדטיות 85:39 מול פינלנד באליפות אירופה דרג ב'
נבחרת הקדטיות ספגה הפסד קשה 85:39 לפינלנד שעדיין לא הפסידה באליפות אירופה דרג ב'. ההפסד מחסל כמעט לחלוטין את סיכויי הבנות של טל נתן לעלות לרבע הגמר והן יסתפקו במשחקי דירוג 9-12. 

זה היה ערב לא קל לקדטיות שפיגרו מהדקה הראשונה ובסיום הרבע הראשון התוצאה הייתה 4:23 לפיניות,  ובהפסקה 14:47 לפינלנד. מחר יפגשו הקדטיות את אוקראינה. קלעו לקדטיות: נועה זליבנסקי 15, עדן פורת 10, אלינה גלוברמן 4, דניאל רבר וירדן דנן 3 כ"א, אופיר בנט ושון לוי 2 כ"א.
 

אסור לפספס
נגןהקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
הקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
נגןרק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
רק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */