יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:21

ללונדון הוא לא נוסע: מדליית זהב למצקין בבולגריה

הקשת, שלא ייצא עם המשלחת הישראלית לאולימפיאדה, רשם עוד הישג נהדר וזכה בגראנד פרי עם 2:6 בגמר על חואן קרלוס הקובני שהגיע חמישי בבייג'ין

|
גיא מצקין, עוד הישג נהדר לקשת (שי לוי)
גיא מצקין, עוד הישג נהדר לקשת (שי לוי)

הקשת גיא מצקין, שלא יתחרה במשחקים האולימפיים שיחלו בסוף החודש למרות שהשיג את הקריטריון הבינלאומי, רשם היום (שבת) עוד הישג נהדר כשזכה במדליית הזהב בתחרות הגראנד פרי הנערכת בבולגריה.

מצקין עשה תחרות נהדרת עם ניצחון חלק 0:6 בחצי הגמר מול אלוף העולם באולמות, חריטוב ואסילייב המקומי. בגמר גבר הקשת הישראלי 2:6 על חואן קרלוס הקובני, שהגיע למקום החמישי במשחקים האולימפיים בבייג'ין לפני ארבע שנים.

הקשת לא ייכלל במשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים לאחר שבית הדין העליון של הוועד האולימפי החליט לדחות את ערעורו וזאת למרות המלצת ועדת הערער כי מצקין ראוי להיות בלונדון ולמרות שהיה אחד מ-15 הקשתים הטובים בעולם שהשיגו את הקריטריון הבינלאומי שלא כחלק מנבחרת.

חשוב לציין כי בכל אירופה יש קשת אחד בלבד שהשיג גם את הקריטריון הבינלאומי וגם את הישראלי. ישראל מעולם לא יוצגה בחץ וקשת באולימפיאדה, אבל הוועד האולימפי החליט לא לשלוח נציג גם הפעם וזאת למרות שהיו"ר, צבי ורשביאק, הודיע כי ירצה לראות זכייה במדליה ישראלית בענפים שטרם זכו בהם.

גיא מצקין (חגי ניזרי)
גיא מצקין. מדליית זהב (חגי ניזרי)
 
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */