יום ראשון, 06.10.2024 שעה 21:08

באטיסט עובר לפנרבחצ'ה, דרו ניקולאס לצסק"א

הפאוור פורוורד הוותיק חתם לעונה במועדון הטורקי אחרי 8 עונות בפאו. הקומבו גארד חתם לשנה, מסינה: "חייבים שחקן כמוהו". דומרקאנט עובר לגלאטסראיי

|
באטיסט. בדרכו לטורקיה (יוסי ציפקיס)
באטיסט. בדרכו לטורקיה (יוסי ציפקיס)

נדמה שעונת המלפפונים בכדורסל האירופי חמה מתמיד השנה. מי שמאבדת את הצביון שלה לאט לאט, היא פנאתינאיקוס היוונית, שעוד צריכה להתאושש מעזיבתו של המאמן הסרבי הבלתי נגמר, ז'לימיר אוברדוביץ'.

אחרי ניק קלאטיס וקוסטאס קאימאקוגלו, כעת נודע כי גם הפאוור פורוורד הוותיק של הקבוצה, מייק באטיסט (34, 2.04 מ') עוזב. באטיסט חתם בפנרבחצ'ה לעונה ומצטרף לעוד שחקן בפאו שכבר עשה את אותה הדרך, רומיין סאטו. באטיסט מסיים קדנציה של תשע עונות אצל הירוקים, במהלכן לקח שמונה אליפויות, שישה גביעים מקומיים ושלושה תארי יורוליג.

שחקן פאו לשעבר, דרו ניקולאס (31, 1.93 מ'), עובר לצסק"א מוסקבה וחתם על חוזה לשנה עם אופציה לעוד עונה.

הקומבו גארד האמריקני, שהתפרסם אחרי שזכה באליפות המכללות עם מרילנד ב-2002, עוזב את ארמאני מילאנו ומצטרף לאלופה הרוסית בעלת הסגל המפלצתי שכולל גם את אנדריי קירילנקו. בשנה שעברה רשם ניקולאס 7.4 נקודות, 2.6 ריבאונדים ו-1.7 אסיסטים ב-26.3 דקות למשחק ביורוליג.

דרו ניקולאס. חובר לאטורה מסינה (יוסי ציפקיס)
דרו ניקולאס. חובר לאטורה מסינה (יוסי ציפקיס)
 

מאמן צסק"א, אטורה מסינה, סיפר: "בשביל קבוצה שלמה חייבים שחקן כמו ניקולאס. הוא לא רק קלע מצוין, אלא שחקן מנוסה, מקצוען אמיתי, והוא הוכיח את זה בשנים שלו בפנאתינאיקוס. התפקיד שלו יהיה הרבה יותר חשוב מלקלוע מבחוץ".

אטורה מסינה. ממשיך בבנייה של צסק&qout;א (אמיר לוי)
אטורה מסינה. ממשיך בבנייה של צסק"א (אמיר לוי)
 

שחקן שדווקא עושה את הדרך החוצה מרוסיה ועובר גם הוא לטורקיה הוא הנרי דומרקאנט (32, 1.93 מ'). השוטינג גארד ששיחק בעונה האחרונה באוניקס קאזאן ולפני כן בדינמו סנט. פטרסבורג הסכים על חוזה לשנה עם אופציה לעונה נוספת בגלאטסראיי והוא ישחק תחת ארגין עתאמן.

הנרי דומרקאנט. (GettyImages)
הנרי דומרקאנט. עובר לטורקיה (GettyImages)
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */