יום שישי, 20.09.2024 שעה 07:35

בצל הסערה סביבו, אוחיון הצטרף לאימוני הנבחרת

הגארד, שעתידו במכבי ת"א לא ברור, לבש כחול-לבן: "אני כאן בשביל לתת את כל כולי לנבחרת". אריק שיבק: "הוא כבר לא ילד, אלא בורג חשוב במערך"

|
יוגב אוחיון מוכן לאימון הראשון (איגוד הכדורסל)
יוגב אוחיון מוכן לאימון הראשון (איגוד הכדורסל)

באיחור של יומיים בלבד הצטרף היום (רביעי) יוגב אוחיון לאימוני נבחרת ישראל בכדורסל לאחר שקיבל אישור מהמאמן, אריק שיבק, להאריך את חופשת הקיץ במספר ימים נוספים וכבר ביום שני הקרוב יצא עימה למחנה האימונים באוקראינה.

אוחיון עצמו נמצא בעיצומה של סערה תקשורתית סביב עתידו במכבי תל אביב, אך בסביבתו הקרובה טוענים כל העת כי כל מה שביצע במהלך הקיץ התנהל באופן חוקי ועל פי החוזה האמיתי עם הצהובים. למרות הדרמות מאחורי הקלעים, מבטיח אוחיון יודע היטב להניח את העניינים העסקיים מאחור ולהתרכז אך ורק במשימה החשובה של הנבחרת במוקדמות יורובאסקט 2013.

אוחיון עצמו סיפר במהלך האימון הראשון על ההתרגשות עם תחילת האימונים של הנבחרת הקיץ: "כמו תמיד זו שמחה גדולה להיות חלק מנבחרת ישראל. אני כאן בשביל לתת את כולי עבור הנבחרת והצלחתה".

על הקמפיין הקרוב אמר אוחיון: "יש לנו בית קשה, אבל נעשה הכל כדי להעפיל לאליפות אירופה וזה לא משנה מאיזה מקום. ברור שהמשחק הראשון מול מונטנגרו בחוץ הוא משחק מפתח, אבל עד אליו יש לנו מספיק זמן כדי לעבוד קשה ולהתגבש. אני מקווה שיותם יחלים מהר ואחרי שעמרי וליאור יצטרפו תהיה לנו נבחרת שיכולה להתמודד מול כל נבחרת באירופה".

אריק שיבק (משה חרמון)
אריק שיבק. שמח לקבל את אוחיון (משה חרמון)
 

שיבק שמח מאוד לקבל אל שורות הסגל את אוחיון: "יוגב הצטרף אלינו לאימונים אחרי שקיבל ממני יומיים חופש נוספים ואני יודע שגם בהם הוא עבד. אין ספק שהוא בורג חשוב במערך של הנבחרת ואנחנו מקווים לשמר את היכולת שלו מסוף העונה והוא תוספת כוח רצינית בעמדה הזו. הוא כבר לא איזה ילד צעיר שבא לנבחרת, הוא התבגר והפך למנוסה יותר אחרי עונה מצוינת ביורוליג וברמות הגבוהות של אירופה".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */