יום שבת, 05.10.2024 שעה 01:49

בראדלי וויגינס ניצח בקטע התשיעי בטור דה פראנס

לאחר הכישלון של נבחרת הכדורגל ואנדי מארי, הבריטים שואבים נחת מהרוכב שסיים בזמן מדהים של 51:24 דקות ופתח פער של 1:53 דק' בדירוג הכללי

|
בראדלי וויגינס. השאיר אבק לכולם  (GettyImages)
בראדלי וויגינס. השאיר אבק לכולם (GettyImages)

העם הבריטי רווי האכזבות בתחום הספורטיבי, לאחר הכישלון של נבחרת הכדורגל באליפות אירופה ושל הטניסאי אנדי מארי בגמר טורניר ווימבלדון, זכה העם לרגע של נחת בטור דה פראנס.

יקיר הממלכה, בראדלי וויגינס ניצח בקטע התשיעי של התחרות, קטע נגד השעון באורך 41.5 קילומטרים, בזמן מדהים של 51:24 דקות ולא רק שמר על החולצה הצהובה אלא גם פתח פער של 1:53 דקות בדירוג הכללי ממתחרו העיקרי על התואר, קאדל אוואנס, שהגיע רק שישי.

השמחה הבריטית הייתה אף גדולה יותר מאחר וחברו של וויגינס לקבוצת סקיי, כריסטופר פרום, שניצח בקטע השביעי של המירוץ, הרשים מאוד גם הוא, קבע את הזמן השני בטיבו בקטע ועלה למקום השלישי הכללי.

קאדל אוואנס האוסטרלי, שבשנה שעברה זכה במירוץ הרבה בזכות הופעה נהדרת בקטע נגד השעון לקראת סיומו של המירוץ, איכזב כשלא הצליח לשחזר את היכולת ואף היה קרוב לאבד את המקום השני הכללי. האוסטרלי יצטרך לנצל היטב את יום המנוחה כדי לחשוב מה הוא יכול לעשות כדי לסגור את הפער, דבר שיהיה קשה על גבול הבלתי אפשרי.

כריסטופר פרום (רויטרס)
כריסטופר פרום. הביא קצת נחת לאי הבריטי (רויטרס)
 

לאחר שיחזרו מיום המנוחה מצפים לרוכבים 194.5 קילומטרים לא פשוטים, שיחלו בעיר הקטנה מאקון ויסתיימו בעיירה בלגארד סור וואלסורין. מלבד שתי עליות בדרגות שתיים ושלוש, יכלול הקטע העשירי של המירוץ גם עלייה מדרגת הקושי HC הקשה ביותר, באורך של 17.4 קילומטרים ובשיפוע ממוצע של 7.1%.

צמרת הדירוג לאחר יומו העשירי של המירוץ:
בראדלי וויגינס – 39:09:20 שעות.
קאדל אוונס - 39:11:13 שעות.
כריסטופר פרום - 39:11:27 שעות.
וינצ'נצו ניבאלי – 39:11:43 שעות.
דניס מנצ'וב – 39:12:22 שעות.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */