יום שבת, 05.10.2024 שעה 01:52

שיבק: יותם מתאים להיות קפטן, הלפרין: מתרגש

נבחרת ישראל פתחה את אימוניה והציגה את הקפטן החדש, המאמן התייחס לחסרים: "הרכבת צריכה לצאת לדרך, אלו שחסרים יצטרפו אלינו תוך כדי נסיעה"

|
אלכס טיוס ועידו קוז´יקרו (חגי ניזרי)
אלכס טיוס ועידו קוז´יקרו (חגי ניזרי)

נבחרת ישראל בכדורסל פתחה הערב (שני) באופן רשמי את הכנותיה לקראת טורניר מוקדמות אליפות אירופה שייערך הקיץ כשגם השנה המטרה היא לקטוף את הכרטיס הנחשק ליורובאסקט 2013.

הכחולים-לבנים בניצוחו של המאמן, אריק שיבק, ערכו אימון בכורה בבית מכבי שבראשון לציון כאשר שלושה שחקנים נעדרו מהפתיחה החגיגית - ליאור אליהו שקיבל אישור להופיע לאימונים בשלב מאוחר יותר בשל העובדה שיקח חלק במחנות האימון ב-NBA, עומרי כספי שישתתף במחנה האימון של קבוצתו, קליבלנד, וכן יוגב אוחיון שקיבל הארכת חופשה אף הוא.

כל השלושה צפויים להצטרף לאימונים בהדרגה בהמשך. מי שעוד לא לקח חלק פעיל באימון היה הקפטן המיועד, יותם הלפרין, שסובל מפציעה ונתקבש לעבור החלמה מלאה עד אשר יוכל לחזור לעניינים ולהוביל את הנבחרת בקמפיין הקרוב.

אל האימון עצמו הורשה גם הקהל הרחב להיכנס על מנת לצפות בבכורה ולהצטלם עם השחקנים ולאחר מכן נערכה מסיבת עיתונאים רשמית לסיכום יום האימונים הראשון.

שיבק: יש אווירה של ציפייה באוויר

"אני לא מסתיר את זה שיש התרגשות שונה מבחינתי", אמר הקפטן החדש, יותם הלפרין, "אני רוצה להגיד תודה לטל בורשטיין הקפטן היוצא שהיינו רוצים שיהיה פה. מקווה שתהיה לו החלמה מהירה. תודה למי שהאמין בי ונתן לי להיות קפטן, מעריך את זה וזה נותן לי אקסטרה אחריות ומטיבציה ואני בטוח שאעשה זאת על הצד הטוב ביותר. אני מאחל הצלחה לנו, לעיתונאים ובטח בטח לכל האיגוד ולצוות המאמנים, כולנו יחידה אחת והמטרה שלנו היא משותפת".

יותם הלפרין (חגי ניזרי)
יותם הלפרין מציג את הפציעה (חגי ניזרי)
 

הקפטן הוסיף: הפציעה שלי היא מרוסיה, כמו כל שחקן סובבתי את הקרסול, חשבתי שזה סתם סיבוב והתחלתי פה בארץ טיפולים עם הצוות של הנבחרת, השיפור לא היה גדול ומהיר ואז הוחלט לבדוק את זה לעומק ואז הסתבר שיש לי שברון תלישה קטן בעצם. זה לא ברמה של שבר אלא ברמה של נקע משופר. מאז שאני בארץ אני משתפר בצורה מאוד חיובית ואני גם מתאמן עכשיו בדברים שלא קשורים לכדורסל כדי לשמור על כושר כדי שבתקופה שעומרי וליאור יחזרו מחו"ל נהיה נבחרת שלמה ואני בתקווה שאוכל כבר להתאמן אז. הזמן יעשה את שלו.

גיא פניני ודגן יבזורי (חגי ניזרי)
גיא פניני ודגן יבזורי בחימום (חגי ניזרי)
 

המאמן אריק שיבק המשיך: "יש לנו שתי נבחרות קשות בבית. גם הנבחרות שהן כביכול פחות בעלות שם, הן קשות, לא גדולות אבל קשות. יש לנו צוות שחקנים מנוסה. מי שראה את האימון הראשון ראה חבורה של שחקנים שמתלהבת ורצה ותעשה הכל כדי להגיע למשימה שתתחיל באוגוסט. אנחנו מתחילים עם הרכב חסר אבל למדנו שהרכבת צריכה לצאת לדרך ושאלו שחסרים יצטרפו תוך כדי נסיעה. שבוע הבא נצא לטורניר באוקראינה, נחזור לארץ וניסע שוב לאוסטריה, נתאמן שוב בארץ ונעשה פה גם טורניר נוסף. יהיו לנו תשעה משחקי אימון".

אריק שיבק ורביב לימונד (חגי ניזרי)
אריק שיבק ורביב לימונד (חגי ניזרי)
 
שיבק התייחס לבורשטיין: "אני חושב שאיבדנו שחקן מצוין וקפטן למופת, הוא שירת אותנו שנים רבות, הכי חשוב שיהיה בריא ושיצליח בכל מה שהוא יעשה בעתיד. אם נצליח עם הנבחרת הבוגרת כפי שאני והלפרין הצלחנו עם העתודה כולנו נהיה מרוצים. יותם מתאים והוא עושה עבודה טובה וכמו שהוא אמר לא קשה להיות קפטן פה, זו חבורה מלוכדת וטובה וקל להנהיג אותם. המטרה שלנו הייתה ותישאר לעלות לאליפות אירופה בלי שום קשר להגרלות, זו עדיין המטרה שלנו".

אימון נבחרת ישראל (חגי ניזרי)
רביב לימונד מנסה לעבור את גל מקל (חגי ניזרי)
 

המאמן התייחס לאלכס טיוס: "הוא שחקן שונה מדייויד בלו, הוא מוסיף לנו מאסה בצבע והוא חשוב. אני חושב שביום חמישי הוא יקבל את הדרכון ויוכל כבר לשחק איתנו".

עודד קטש (חגי ניזרי)
עודד קטש מחלק הוראות (חגי ניזרי)
 
על יניב גרין אמר: "הוא מתחתן ואנחנו מאחלים לו מזל טוב, הוא התחיל לעבוד על עצמו לבד. שוחחתי איתו ואמרתי לו שאני רוצה שיצטרף לאימונים רק בשביל האופציה שאולי נצטרך אותו אחרי החתונה. יניב הביע נכונות לעניין הזה וביום יומיים הקרובים תהיה לנו שוב שיחה ונקבל החלטה אם זה הולך לכיוון הזה או לא".

ניצן חנוכי (חגי ניזרי)
ניצן חנוכי מנסה למצוא את רות'ברט, מקל וטיוס מפריעים (חגי ניזרי)
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */