יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:42

אמיר לובין: אנחנו מעלים הילוך בהפועל תל אביב

הערב בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE דיברנו עם מנכ"ל האדומים, שנשמע אופטימי למרות שהעסקה לא נחתמה. בהמשך: מכבי חיפה

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ ב-102FM
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ ב-102FM

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' הגישו לכם את תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), רדיו גלי ישראל, (102.5FM 89.3FM ו-106.5FM) וכן בתחנת רדיו קול הים האדום.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

משה אביבי: "חיים רמון אמר שהוא קונה את הפועל ת"א"
עסקת הרכישה של הפועל תל אביב על ידי חיים רמון עברה היום שלב נוסף, כאשר השר לשעבר הגיע למשרדי הרשות לבקרת תקציבים בכדי שזו תאשר לו את קניית הקבוצה. ניסינו לברר איפה עומדים הדברים.

דיברנו עם היועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל, עורך הדין משה אביבי, התייחס לנושא הפועל תל אביב: "הפגישה שהייתה עם חיים רמון הייתה פגישה ביוזמת ההתאחדות שמטרתה הייתה לשמוע על העסקה. בשלב הזה לא הוצבו בפנינו המסמכים למעט מסמך קצר שאלי טביב נתן לעו"ד שניצר. המסמך מאפשר לו למכור את הקבוצה. שאר המסמכים לא הוצגו בפנינו ולכן איני יודע אם העסקה בשלה".

חיים רמון (משה חרמון)
חיים רמון מרוצה. יצליח במשימתו? (משה חרמון)
 

אביבי הוסיף: "חיים רמון אמר שהוא הקונה. יחד עם זאת הוא אמר שהוא מתכוון לשלב איתו אנשים נוספים, על מנת שיממנו איתו את רכישת הקבוצה. הם התחייבו לרכוש את הקבוצה. אם מני ויצמן ירצה להיכנס לעסקה, הוא יצטרך להציג מסמכים ולשבת לפנינו. אנחנו בהתאחדות מנסים להשתפר כל הזמן".

מנכ"ל הפועל תל אביב, אמיר לובין, התייחס גם הוא לרכישה: "אנחנו עובדים מסביב, עוד לא דיברנו עם שחקנים ולא התעסקנו במו"מ. לא שמעתי על כך שאלי טביב שלח מישהו לקחת את כל המסמכים. אני לא בקיא בנושא המשפטי, ברגע שהקבוצה תעבור אני אנסה לבנות את הקבוצה הכי טובה שאפשר".

בימים אלה, למי שייכת הקבוצה?
"עד כמה שאני יודע לחיים. הקבוצה עובדת, אבל עדיין לא בפול גז. אני מאמין שמחר זה כבר יהיה מאחורינו. אני מכיר את רמון הרבה שנים, לפחות 13".

יש לו כסף להחזיק קבוצה?
"אני לא נכנס לו לכיס".

"ממחר אפשר יהיה להתקדם בכל מה שקשור בקבוצה. פרופסור בר ניב מכיר את הקבוצה ואוהב אותה".

אבנר קופל: "אם לא יהיו בחירות, אסיר את מועמדותי"
עסקנו גם במאבק המתחמם על ראשות איגוד הכדורסל. סיעת עוז וצביקה שרף הופיעו בבית המשפט המחוזי בפתח תקווה על מנת שזה יהפוך את ההחלטה לפסול אותם מלרוץ לבחירות.

אבנר קופל ושמואל שניצר (יניב גונן)
אבנר קופל. רוצה בחירות לאיגוד (יניב גונן)
 

ממלא מקום יושב-ראש האיגוד, אבנר קופל, עלה לשידור לאחר דברים שאמר יושב-ראש סיעת עוז, שאול אייזנברג. האחרון טען שנאמרו דברים קשים נגד האיגוד וכי באיגוד פשוט מפחדים מבחירות חשאיות.

אבנר קופל, מה שלומך?
"סביר".

אתה מפחד?
"הודעתי שאם לא יעשו בחירות אסיר את מועמדותי. אני אוהב מאוד להתמודד מול אייזנברג, שני ושרף. אני מאמין שהרוב המוחלט ייתן את ברכתו כדי שאתקדם הלאה. אני לא מתמודד מול אף אחד אישית. לא אעבור על תקנון איגוד הכדורסל. אשמח מאוד אם יהיו בחירות".

אתה תיבחר בסוף?
"אני מניח שכן. לא נמשיך לערער לבתי משפט אם תתקבל החלטה כזו או אחרת. אני רוצה להתמודד מולם, חד משמעית".

"התקופה הזו לא קלה בשבילי. פנו אליי לעמוד בראש האיגוד. לא אני הצעתי את עצמי. לא ידעתי שאני נגרר למלחמה של שקרים וקללות. כל איגוד הכדורסל מושחר. שמעון מזרחי ומשה אוחיון מכנים אותנו בשמות. מן הראוי לתת לאנשים כמונו, שבאים בהתנדבות, אפשרות תגובה. אם ייבחר מישהו אחר, לא קרה שום דבר, יש אנשים לא פחות טובים מאבנר קופל".

מה עצבן את צביקה?
"אני לא יודע. זה לא אתי שפיני גרשון ראיין אותו כשיש לו אינטרסים. במשך שעה וחצי הוא נתן לו לדבר".

איך זה ייגמר?
"אני מניח שביום הבחירות זה ייגמר. אתם לא יודעים כמה אני רוצה בחירות. כל זה בהנחה שיעברו את התקנון כמובן. בחירות חשאיות כמובן. אני לא ארד לרמה שלהם. לא אדבר על כך אם הוא פוטר או לא".

גרשון: "אם שרף ייבחר, אייעץ לו בנושאים מקצועיים"
פיני גרשון הגיב לדברים בשידור: "לא הצטרפתי לסיעה, אני לא הופך להיות עסקן ואני לא פוליטיקאי. אם צביקה שרף ירצה להתייעץ איתי על נושאים מסוימים, בבקשה. לא אכנס לרמות של הוויכוחים. אם הוא ייבחר, אייעץ לו בנושאים המקצועיים. כששי שני היה יושב-ראש האיגוד הוא כינס את המאמנים המובילים ובחר צוות שייעץ לו".

אבנר קופל ופיני גרשון (שי לוי)
אבנר קופל ופיני גרשון. הבחירות בקרוב (שי לוי)
 

"בפעם הראשונה שראיתי את האג'נדה של צביקה כתובה הייתה הראיון", טען גרשון. "אהבתי את האג'נדה. שאלתי אותו למה הוא לא עושה את זה ביחד עם קופל, הוא ענה שהוא ישב איתו ואי אפשר. הוא אמר שהוא לא מוכן להיות תחת קופל".

גרשון הוסיף: "ישבתי עם קופל פעם אחת. הבנתי בפעם הזו שמבחינה מקצועית אני לא יכול לקבוע. אני לא אלטרנטיבה, הוא קודם כל ישב עם צביקה. הוא חיפש עלי תאנה לאיגוד. אני שלם עם הראיון שהיה עם צביקה. מערכת היחסים שלנו היא ממדרגה שונה. אם אני יכול לעזור, אעשה זאת. צריך להיות שינוי, צריך איש מקצוע באיגוד".

שוחחנו גם על ההכנות של מכבי חיפה לקראת העונה החדשה עם ראובן עטר. המאמן החדש כבר הספיק להפוך את מתחם האימונים לשטח סטרילי, למנוע מהשחקנים הכנסת פלאפונים ולבקש מהם לעבור לגור בחיפה.

כמו בכל תוכנית, גם הפעם היינו עם פינת ה-WINNER שלנו, דיווחי התנועה, הגליצ'ים והשמענו למאזינים הרבה מוזיקה טובה.
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */