יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:37

בחמישי יוחלט האם שרף יתמודד על תפקיד היו"ר

בית המשפט המחוזי קבע כי תיערך בדיקה נוספת של הטפסים לקראת הבחירות שנדחו ל-18 ביולי. שרף: "זה עוד הישג קטן בדרך לדמוקרטיה באיגוד"

|
צביקה שרף. ההכרעה: ביום חמישי (שי לוי)
צביקה שרף. ההכרעה: ביום חמישי (שי לוי)

ביום חמישי יוחלט האם צביקה שרף יתמודד לתפקיד יו"ר איגוד הכדורסל, כך קבע היום (שני) בית המשפט המחוזי בפתח תקווה. השופטת שלחה את הצדדים להתדיינות ובסופה נקבע כי החלטה תתקבל בעוד ארבעה ימים.

כזכור, רו"ח מוטי גולנסקי החליט לא לאפשר לסיעת עוז בראשות שרף להתמודד בבחירות מול אבנר קופל. לאחר שגולנסקי בדק את הטפסים נמצא כי רק ברשימה שהוגשה ע"י הפועל, מכבי, אליצור, בית"ר ואס"א נמצאו טפסים תקינים בשיעור של מעל 10 אחוזים ממספר הקולות בעלי זכות ההצבעה בהתאם לתקנון האיגוד. בית המשפט קבע כי תיערך בדיקה נוספת של הטפסים.

אבנר קופל (שי לוי)
קופל. הבחירות ביום רביעי הבא (שי לוי)
 

הבחירות שנדחו בשבוע היו אמורות להתקיים ביום רביעי הקרוב, אך יתקיימו ב-18 ביולי. צביקה שרף אמר: "זה עוד הישג קטן בדרך לדמוקרטיה באיגוד הכדורסל. בית המשפט אמר את הדברים בין השורות, מה דעתו על מה שמתנהל. אני מקווה שעכשיו בבדיקה חוזרת תהיה הזדמנות לרדת מהעץ ושנלך לבחירות דמוקרטיות ומה שהקבוצות רוצות יהיה בסופו של דבר".

באיגוד הכדורסל הגיבו: "איגוד הכדורסל מקווה כי החל מיום רביעי הבא יוכלו להתרכז אך ורק בנושאים המקצועיים ובהצלחתן של כל נבחרות ישראל ולעשות ככל שניתן לרווחתם ציבור הכדורסלנים בכל המגזרים". הערעור, אם יהיה, בבדיקתו החוזרת של רו"ח גולנסקי ועו"ד כצמן, יוגש לבית הדין העליון של איגוד הכדורסל. על בית הדין חלה ביקורת כקבוע בדין.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */