יום שישי, 20.09.2024 שעה 20:39

שיבק: זו הדרך הטובה ביותר להנציח איש גדול

השתלמות המאמנים הראשונה ע"ש רלף קליין נערכה בסוף השבוע, מאמן הנבחרת היה בין ה-350 שלקחו חלק. בין המרצים: דון קייסי, שאימן בעבר ב-NBA

|
שיבק עם חברים בהשתלמות המאמנים לזכר רלף קליין
שיבק עם חברים בהשתלמות המאמנים לזכר רלף קליין

כ-350 מאמני כדורסל, ממאמנים בליגת העל ועד מאמני ילדים וקט-סל, הגיעו בסוף השבוע האחרון להשתלמות המאמנים הגדולה ע"ש רלף קליין ז"ל, שהתקיימה באולם באבן יהודה, עיר מגוריו.

בהשתלמות השתתפו בין השאר מאמן נבחרת ישראל, אריק שיבק ומאמן נבחרת גרמניה לשעבר, דריק באווארמן, שסיפר על ההשקפה שלו בנוגע לצורת ניהול התקפה עומדת וניצול מצבי משחק.

עוד לקחו חלק מאמן פנאתינאיקוס לשעבר, מיכאליס קיריציס, שהרצה והדגים על עקרונות ההגנה המתחלפת, דון קייסי, שאימן ב-NBA ובמכללות ודיבר על מהלכי כדורסל במצבים מיוחדים ופרופסור רוני לידור, ראש המכללה האקדמית לחינוך גופני ולספורט ע"ש זינמן במכון וינגייט.

מדובר באירוע ראשון מסוגו שמטרתו היא להנציח את המאמן הדגול שהלך לעולמו לפני כארבע שנים. ההשתלמות מאורגנת על ידי ארגון המאמנים בהשתתפות איגוד הכדורסל.

אריק שיבק במהלך השתלמות המאמנים
אריק שיבק במהלך השתלמות המאמנים. "מקווה שזה יהפוך למסורת"
 

אריק שיבק אמר ל-ONE לאחר ההשתלמות: "אני חושב שזו הדרך הטובה ביותר והמכובדת ביותר להנציח איש גדול ומאמן גדול. באופן אישי אני גם הייתי ידיד שלו וגם יצא לנו לעבוד ביחד, כך שהטקס היה מאוד מרגש וכך היה גם לראות את רותי, אשתו. בסך הכל אני חושב שאירגנו אירוע יפה מאוד, מכובד מאוד וברמה גבוהה מאוד. אני מקווה שזה יהפוך למסורת כפי שהבטיח ראש המועצה של אבן יהודה".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */