יום חמישי, 10.04.2025 שעה 11:04
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגה ספרדית 24-25
6729-8330ברצלונה1
6331-6330ריאל מדריד2
6024-4930אתלטיקו מדריד3
5424-4630אתלטיק בילבאו4
4839-5129ויאריאל5
4837-4130בטיס6
4343-4430סלטה ויגו7
4132-3030ריאל סוסיאדד8
4035-3330ראיו וייקאנו9
4037-2930מיורקה10
3925-3030חטאפה11
3641-3430סביליה12
3543-3430אוססונה13
3447-3430ולנסיה14
3446-3730ג'ירונה15
3240-3129אספניול16
3044-3330אלאבס17
2847-2930לגאנס18
2651-3430לאס פלמאס19
1669-1930ויאדוליד20

ושבו קטאלונים לגבולם: בארסה מאבדת ומחזירה

פיקה, פברגאס ואלבה כולם תוצרי - ה'לה מסיה'. אלא שבברצלונה מתקשים לזהות את הכשרונות, ומשלמים על כך במזומן. בקטאלוניה צריכים משקפיים?

|
אלבה מוצג. מחיר גבוה להחזרתו לבארסה (GettyImages)
אלבה מוצג. מחיר גבוה להחזרתו לבארסה (GettyImages)

גם אם תשאלו את האוהד השרוף ביותר של ריאל מדריד לגבי מחלקת הנוער הטובה ביותר בספרד וכנראה בעולם, קשה מאוד להניח שישיב תשובה אחרת מלבד ברצלונה.

הרי בכל זאת, עם קבלות לא מתווכחים ובטח לא עם פס ייצור שכולל את אלופי אירופה הטריים אנדרס אינייסטה, צ'אבי, פדרו, סרג'י בוסקטס ויקטור ואלדס, קרלס פויול ובנוסף גם את אותו פרעוש ארגנטינאי שהגיע לאקדמיית "הלה מאסיה" בגיל 13 ומאז ממשיך להדהים את עולם הכדורגל.

צפו בג'ורדי לאבה במחלקת הנוער של ברצלונה בפייסבוק שלנו

סביר להניח שחלקכם יתהו מדוע לא הכנסתי לרשימה המכובדת את ססק פברגאס, ג'רארד פיקה וג'ורדי אלבה. אך להבדיל משאר החברים ברשימה, השלישייה שגם התחנכה בלה מאסיה הוכיחה שלמרות כל המחמאות, האקדמיה המפוארת עשתה בשנים האחרונות לא מעט טעויות.

החזרת שילמת וביוקר
"אַלְיָה וְקוֹץ בָּהּ" הוא דימוי למוצר שיכל להיות מושלם לולא הפגם הקטן ביותר בו. גם ברצלונה הוכיחה לנו בשנים האחרונות כי למרות פס הייצור המדהים, טביעת עין יותר חדה וכללי שחרור נוקשים יכלו לחסוך הרבה כאבי ראש במשא ומתן והרבה מאוד מזומנים.

ספק גדול אם רבים מכם יצליחו לזכור את ג'רארד לופס, עוד קשר מוכשר שגדל במחלקת הנוער של ברצלונה באמצע שנות ה-90. הקטאלוני, שלא בדיוק ראה את עתידו בשורות הבלאוגרנה, עבר בגיל 17 לוולנסיה ובשנת 2000 חזר לכחול ארגמן של קבוצת נעוריו לאחר משא ומתן מייאש שהסתכם בסופו של דבר בסכום של 22 מיליון יורו.

ג´רארד. עזב, חזר, ושוב נפצע  (GettyImages)
ג´רארד. עזב, חזר, ושוב נפצע (GettyImages)
 

ג'רארד אומנם הגשים את חלומו כשזכה לחזור הביתה, אך פציעות טורדניות וחוסר יציבות שוב גרמו לעזיבתו מבלי שזכה להיכנס לדפי ההיסטוריה של המועדון המפואר. אמנם הקשר שמשחק בשורות ג'ירונה מהליגה השנייה לא נכנס לתודעה, אך אצל פיקה, ססק ואלבה הסיפור שונה לחלוטין.

בדומה לג'רארד לופס, גם ג'רארד פיקה עזב את הקן החם בגיל 17 וחתם על חוזה מקצועני ראשון דווקא במנצ'סטר יונייטד. הבלם הנפלא שחזר למולדתו בשנת 2006 כשהושאל לסראגוסה, הצליח להפוך תחת הדרכתו של סר אלכס פרגוסון לאחד משחקני ההגנה המבטיחים ביבשת וחזר לאחר ארבע שנות גלות תמורת חמישה מיליון יורו.

פיקה עם רונאלדו ביונייטד (GettyImages)
פיקה עם רונאלדו ביונייטד (GettyImages)
 

כבר בעונת הקאמבק, פיקה הוכיח למאמנו גוארדיולה שהחזרתו לקאמפ נואו היתה מוצדקת. הבלם האדיר היה בורג מרכזי בזכייתה של ברצלונה בטרבל ההיסטורי בעונת 2008/9 והצטרף לסמואל אטו, מרסל דסאיי ופאולו סוסה כאחד מהשחקנים שזכו בליגת האלופות שנתיים רצוף עם קבוצות שונות.

אמנם החזרתו של פיקה עלתה לברצלונה "רק" 5 מיליון יורו, אך השבת הבן האובד מספר 2, ססק פברגאס, הייתה כבר סיפור אחר לגמרי. ססק שהצטרף ל-לה מאסיה בגיל 10 והיה חלק חשוב מהטריו שכלל את פיקה ומסי, ראה את חברו (הגבוה מבין השניים) עוזב לאנגליה וחשש שגם מקומו בקבוצה הבוגרת אינו מובטח.

מסי וססק חוגגים יתרון. הקשר הלך בעקבות הבלם (GettyImages)
מסי וססק חוגגים יתרון. הקשר הלך בעקבות הבלם (GettyImages)
 

לאותן חששות הצטרפה גם הצעתו הנדיבה של מנג'ר ארסנל, ארסן ונגר, שניצל את החוק הספרדי האוסר להחתים שחקנים מתחת לגיל 18. הצרפתי הציע לקשר בן ה-16 סכום של 3.2 מיליון יורו וחטף אותו לשורות התותחנים. מיותר לציין כי בדומה לפיקה, גם פברגאס פרץ מחוץ לחממה הקטלונית והפך להיות אחד השחקנים הטובים ביותר של המועדון הלונדוני בעשור האחרון.

בדומה לאוהדי הבלאוגרנה גם גוארדיאולה ראה את השילוב העיוור בין ססק לחניכיו במונדיאל 2010 והחליט להחזיר בכל הכוח את הבן האובד לחוליית הקישור של קבוצתו. בתום משא ומתן מפרך שב ססק לבארסה אך תמורת סכום אסטרונומי של 34 מיליון יורו.

ארסן ונגר. ניצל את הפרצות בחוק הספרדי (רויטרס)
ארסן ונגר. ניצל את הפרצות בחוק הספרדי (רויטרס)
 

הרכש האחרון שמצא את הדרך הביתה לבירת קטאלוניה, הוא כמובן התגלית הענקית מהיורו האחרון, ג'ורדי אלבה. הקיצוני הזריז שיכול לשחק גם כקשר וגם כמגן שב לאחר שבע שנות נדודים, לאחר שעזב את האקדמייה המפוארת ב-2005.

הרכש הראשון בעידן הטיטו-טים החליט גם הוא לעזוב את ברצלונה בטרם הגיעו לבוגרים כשהצטרף לקבוצת הנוער הצנועה של קורנייה ומשם עבר לוולנסיה תמורת 6,000 יורו.

פפ גוארדיולה. החזיר את פברגאס בכל מחיר (GettyImages)
פפ גוארדיולה. החזיר את פברגאס בכל מחיר (GettyImages)
 

מיותר לציין שגם במקרה זה הקטאלונים יכלו לחסוך לעצמם ערימה די גדולה של שטרות, אם היו משאירים את אותו נער נמוך קומה בשורות המועדון, אך כמו במקרה של פיקה ופברגאס גם השבתו של אלבה עלתה לברצלונה 12 מיליון יורו.

אחרי היכולת האדירה בטורניר באוקראיניה ופולין, סביר מאוד להניח שגם בבלאוגרנה אלבה ישתלב בשיטת הטיקי טקה וייכנס לנעליו הגדולות של אריק אבידל. אך בכל זאת, גם במקרה זה עולה השאלה מדוע מלכתחילה לא ראו את הנולד והשאירו את הקיצוני הנפלא במועדון.

ג´ורדי אלבה מכניע את בופון. איך ויתרו עליו? (יוסי ציפקיס)
ג´ורדי אלבה מכניע את בופון. איך ויתרו עליו? (יוסי ציפקיס)
 

"משירי הבן האובד": על אלו שלא הצליחו לחזור
כמו השלישייה שחזרה אל הקן, גם הצעירים כריסטיאן טייו ואיסאק קואנקה יצאו לתקופת התרעננות מחוץ לברצלונה וחזרו אליה. להבדיל מפיקה, פברגאס ואלבה שנמכרו, טיו וקואנקה עברו בהשאלה ולכן אי אפשר להחשיב את עזיבתם בהפסד הכלכלי שמסתכם בסכום של 51 מיליון יורו (הסכום שברצלונה שילמה על השלישייה).

בניגוד לבנים ששבו לגבולם, ישנם לא מעט בוגרי לה מאסיה שעדיין מסתובבים חופשי. קשה להאמין ששחקנים כמו מיקל ארטטה מארסנל, טיאגו מוטה מפאריז סן-ז'רמן וג'ובאני דוס סנטוס מטוטנהאם, ישחקו פעם נוספת במדי הכחול ארגמן. אך ישנם לא מעט צעירים מוכשרים שבהחלט יוכלו להגשים את חלומם בעתיד.

אנדראה פירלו וטיאגו מוטה. כבר לא יחזור לקמפ נואו (יוסי ציפקיס)
אנדראה פירלו וטיאגו מוטה. כבר לא יחזור לקמפ נואו (יוסי ציפקיס)
 

ג'ונתן סוריאנו מרד בול זלצבורג, אוריול רומאו מצ'לסי, נוליטו מבנפיקה, אלברטו בוטייה מספורטינג חיחון ומרטי ריברולה מבולוניה, הם רק חלק קטן מבית היוצר של הטיקי טקה, שיעשו הכל כדי להוכיח לראשי ברצלונה שמקומם היחיד הוא אך ורק בקטאלוניה.

למרות הרשימה הארוכה, אין ספק כי הבן האובד שאוהדי ברצלונה היו רוצים לראות שוב מלהטט על כר הדשא בקמפ נואו הוא בוז'אן קרקיץ' שעבר לרומא בעונה שעברה תמורת 12 מיליון יורו.

קרקיץ´ ואוסבלדו. אוהדי בלאוגרנה רוצים אותו חזרה (GettyImages)
קרקיץ´ ואוסבלדו. אוהדי בלאוגרנה רוצים אותו חזרה (GettyImages)
 

אם חשבתם שהגעגועים הם חד צדדיים אז טעות מרה בידיכם. כשהחלוץ בן ה-21 נשאל בעונה שעברה על התקופה תחת לואיס אנריקה בג'יאלורוסי הוא השיב תשובה שהעלתה הרבה דמעות בעיניהם של אוהדי בארסה: "אני מתגעגע לכל מה שהיה קשור למועדון, אני מתגעגע לחברי לקבוצה, לחברים שלי, למשפחה ולכל מי שהמועדון חשוב לו. אני אוהב את כל מה שיש לי ברומא, אבל תמיד תהיה לי הרגשת נוסטלגיה לברצלונה, אעשה הכול כדי לחזור אליה".

כפי שראינו הלה מאסיה מספקת לנו לא מעט סיפורים מרגשים, הבנים האובדים שהצליחו לחזור, אלו שימשיכו במסע הנדודים ואלו שעברו את הדרך עד לקבוצה הבוגרת. כל עוד האקדמיה המפוארת תמשיך בדרכה לנו רק נותר לחכות בציפייה לכוכבי המחר שיצאו ממנה.

לכתבה זו התפרסמו 113 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 113 תגובות ב-56 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
56
בארסה17/07/2012 14:07
הם מוכרים אותם שיתבשלו ויחזרו בוגרים ומלומדים
מוכרים אותם לעשות את הטעויות שלהם בקבוצות אחרות
השב   •  00
55
ליאונל מסי11/07/2012 10:43
לא שווה לרכוש אותו
השב   •  00
54
גם אני רואה כדורגל11/07/2012 10:10
לברסה היה דור ענק של כדורגלנים
שיחד עם מסי ושיטת כדורגל מעולה , ראינו את מה שראינו.
אבל מאז - לא נראה שום כוכב על - שיוביל את הדור הבא.
אינשאללה אני טועה - אבל זה מה יש.
השב   •  00
53
master diablo11/07/2012 09:55
goldkeeper : victor valdez
defenters : pique, puyol, daniel alvez, jordi alba
midelfeier: xavi, cesc, iniesta
strikers: messi, pedro, sanchez
השב   •  00
52
דור10/07/2012 11:37
השב   •  00
51
אלירן10/07/2012 08:57
השב   •  00
50
ברצלונהvריאל מדריד10/07/2012 07:53
ברצלונה -כחול ריאל מדריד -אדום
השב   •  30
49
קטאלוני10/07/2012 02:49
אם אלבה היה יושב על הספסל בברצלונה ומחכה לניתוח של אבידל הוא לא היה שחקן טוב כמו שהוא עכשיו בזכות זקות המשחק בולנסיה..כל שחקן ובמיוחד שחקני ברצלונה צריכים לשחק כדי להגיע לרמת כושר ויכולת טקטית גבוהה..להסתכל אחורה ולהגיד למה אלבה חזר עכשיו ולא נשאר כל הקריירה בברצלונה זה בדיוק כמו להגיד למה עטר לא פרש מכדורגל והתחיל לאמן את חיפה בשנה שלאחריה..
השב   •  10
48
אמיר09/07/2012 23:32
השב   •  10
47
real09/07/2012 23:09
תגלית היורו?!
אם אתה כותב על הליגה הספרדית כדאי שתראה אותה קצת.
אלבה נותן כבר 2 עונות בתור המגן\קשר שמאלי של ולנסיה והוא עושה עבודה מדהימה.
חבל שהוא עשה אותו מהלך כמו וייה.
עכשיו לצערי אני אני מקווה שיגמור את הקריירה כמוהו.
השב   •  11
תומר10/07/2012 02:50
אחי אתה טועה וויה משחק בכול משחק הוא נפצע בגביע העולם שבסין וט
השב   •  10
מסי10/07/2012 04:54
וויה שחקן גדול שדופק לכם חופשי גולים בקלאסיקו ושהוא יחזור מהפציעה שלו אתם תסבלו ממנו וממסי
השב   •  10
מורג עוז10/07/2012 10:53
1 גורדי אלבה תגלית היורו כי הוא פרץ ביורו לא משנה כמה טוב הוא היה 2 דויד וייה עבר לברצלונה כשברצלונה מתפקדת כקבוצה חדשה עם שחקנים שהוא לא שיחק איתם בקבוצות אלא מקס'' בנבחרות וגורדי אבה חזר לבית שלו חברים והרבה מעבר 3 וייה נפצע הוא פרח ככה שהוא לא עשה טעות וואו כמה טעויות שלך ב6 שורות
השב   •  00
46
קטלוני בנשמה09/07/2012 20:54
פיקה וססק קיבלו עצה לחתום על חוזה מקצועני באנגליה לפני גיל 18(בגלל החוק בספרד)קבוצות באנגליה(בעיקר ארסנל) ניצלו את החוק הזה כדי להחתים שחקנים ספרדים צעירים על חוזה מקצועני. כך למשל פראן מרידה שלבסוף לא הצליח באנגליה, וגם בשנה שעברה היא החתימה את ג''ון טוראל כי בארסה לא יכלה להחתים אותו. ההימור שלי ארסנללא תזכה בכלום בעשור הקרוב ולקראת הפרישה של אינייסטה בארסה תרכוש אותו ואז עיתונאי אחר יעשה כתבה עליו.
השב   •  00
45
איש הקפה09/07/2012 19:14
ברק יצחקי יחתום שם. נקודה.
השב   •  10
מקסוול09/07/2012 20:00
השב   •  01
44
עדי09/07/2012 18:17
פיקה ופאברגס עזבו את ברצלונה כי יכלו לחתום חוזים מקצועניים באנגליה. ברצלונה לא יכלה לעשות כלום בכדי להשאיר אותם כי אסור לה להחתים שחקנים כל כך צעירים על חוזה מקצועני על פי החוק הספרדי. יש לפחות עוד יוצא או שניים של המסייה באנגליה שעזבו באותה צורה בדיוק. לאמר שברצלונה פישלה לגביהם זו פשוט בדיחה.
אלבה זה סיפור אחר לגמרי בעוד שלחלק מהצעירים ששוחררו בשנים האחרונות כי לא יכלו לפרוץ לסגל של הקבוצה הטובה בעולם (לפחות עד השנה האחרונה) הרי שלפחות בחלק מהמקרים לברסה יש זכות לרכוש אותם חזרה במחיר שנקבע מראש ולתקופה קצובה.
השב   •  00
43
יוסל09/07/2012 18:04
היחידי שבארסה ״פלטה״ החוצה זה גו׳רדי אלבה. פאבריגס, פיקה, מרידה ושאר הילדים האבודים עזבו מסיבה פשוטה שבאנגליה ניתן להציע חוזה מקצועני מגיל 16 לעומת ספרד שזה גיל 18 והם היו רודפי בצע (לא מאשים אף ילד שחותם על חוזה של מיליונים באנגליה) ומעדיף על להישאר בעתיד מעורפל בספרד. על שאר השמות שדיברו כולל קרקיץ׳ כולם נכשלו והגיע להם לעזוב. ארטטה
השב   •  00
42
יוסל09/07/2012 17:25
היחידי שבארסה ״פלטה״ החוצה זה גו׳רדי אלבה. פאבריגס, פיקה, מרידה ושאר הילדים האבודים עזבו מסיבה פשוטה שבאנגליה ניתן להציע חוזה מקצועני מגיל 16 לעומת ספרד שזה גיל 18 והם היו רודפי בצע (לא מאשים אף ילד שחותם על חוזה של מיליונים באנגליה) ומעדיף על להישאר בעתיד מעורפל בספרד. על שאר השמות שדיברו כולל קרקיץ׳ כולם נכשלו והגיע להם לעזוב. ארטטה
השב   •  20
41
השד היודע כל09/07/2012 17:08
הסקאוטים של יונייטד ואנשים כמו פרגוסון. אם יש משהו שידוע כמו הצוות המקצועי והאקדמיה של בארסהף הרי שללא צוות הסקאוטים של יונייטד כנראה לא היינו מכירים היום שחקנים כמו רוד ואן ניסטלרוי או נאני ועוד המון שחקנים שעברו ביונייטד והצליחו ונחשבים הטובים ביותר בתחומם.
השב   •  21
40
רוניוס09/07/2012 17:07
אם רק 3 שחקנים היו כאלה משמעותיים שהיו מוכנים לשלם
רבות להחזיר אותם-השיטה עובדת.
כמה כבר זה 51 מיליון לעומת כל הכסף שקיבלו עבור שחקנים שמכרו-רק כי גדלו בנוער של ברצלונה,וכל המשכורות שחסכו. קבוצת נוער מטרתה להעלות מקסימום 3-4 שחקני סגל רחב שישתלבו בקבוצה הבוגרת, והשאר? לשחרור או מכירה, אין ברירה אחרת. ואם יש קבוצה שמרוויחה על ילדייה הכי הרבה זאת ברצלונה.
הגדולה שלה היא למצוא את השחקנים ששידרגו עצמם לכוכבי על, ולקנות אותם, אם הם קטלוניים?? הכי טוב!
לא רלוונטי שהם יוצאי מחלקת הנוער של ברצלונה-הראייה הכללית היא הנכונה.
חשוב למדוד קבוצה לאורך השנים ולא ע"פ החלטה או שתיים. ולאורך ההיסטוריה מסתבר שברצלונה עשתה את הבחירות הכי טוב שאפשר.
משפט אחרון לגבי בוז''אן, הוא לא סיפק את הסחורה והיה חייב לעבור, אך אוי אוי איזה טעות למכור אותו ולא להשאיל! גם ילד בן 12 יגיד לכם שבוז''אן זאת ברצלונה! אלפי אוהדים בכו שהוא עזב ולא בגלל התרומה שלו לקבוצה הבוגרת- שדרך אגב היתה עילאית לעומת היכולת האמיתית שלו,והמקום שלו ברוטצייה, אלא בגלל הלב והנשמה שהיה נותן בכל דקת משחק שלו בכל קבוצות הנוער והילדים. בוז''אן היה אמור להיות הדל פיירו של ברצלונה-שחקן שרק ישטבח עם השנים, ובמקום זה הפך להיות אחת משתי הטעויות היחידות של פפ כמאמן ברצלונה, הראשונה, סמואל אטו.
אהבתם? השקעתי?
תעשו אותי כחול.
השב   •  40
39
אוהד בארסה09/07/2012 16:51
דבר ראשון אף אחד לא רוצה את בוז''אן בחזרה בברצלונה דבר שני פברגאס עבר ב2003 ופיקה 2004 אז קודם תראה את העובדות ודבר שלישי חוץ מרומאו שהוא כישרון שיחזור כנראה בשנה הבאה והוא סוג של מושאל בארסה לא רוצה את האחרים כי היו פחות טובים מהרמה כתבה גרועה
השב   •  10
38
מכביסט09/07/2012 16:19
במשא ומתן עם ברצלונה שהוא עומד להצטרף
השב   •  20
37
גיא09/07/2012 16:18
יגידו שהוא אחד מהרכשים הכי טובים של בשנים האחרונות
השב   •  30
36
אלירן09/07/2012 16:17
השב   •  00
35
שלמה שרף09/07/2012 16:16
השב   •  21
34
יניב09/07/2012 16:12
יש אלפי אם לא יותר שחקנים מוכשרים ברחבי העולם שבכלל לא מגיעים לליגות מקצועניות בגלל שלא היה להם מזל ואף סקאוט לא ראה אותם או שהיו עניים מדי וכדו''. מחלקות הנוער מנסים לקחת את הפוטנציאל ולגרום לו לפרוץ החוצה לא תמיד זה מצליח גם בחממות הכי טובות -לכן לפעמים ששחקן יוצא החוצה לפעמים השינוי בשיטת המשחק או בתיפקודו על המגרש גורם לו להשתפר.
ויש הרבה שחקנים גם בליגה שלנו שברגע שהמאמן התעקש לשנות להם תפקיד הם לפתע פרחו.
השב   •  10
33
סוכן כפול "פרי"09/07/2012 15:57
לפי דעתי, אתם צודקים אבל מדובר במחלקת הנוער אחת הטובות בעולם !! לא לשכוח, שעם זאת צמחו בה שחקנים גדולים, אם בארסה חושבים שהם לא מתאימים הם צודקים, מוכרים לקבוצה אחרת, מתפתחים וחוזרים טובים !!. כמו: "פיקה אלבה ועוד .."
השב   •  00
32
דניאל זאבי09/07/2012 15:37
מי שחושב ככה שיעשה לי לייק
מי שלא יוצא כאפות!
השב   •  43
31
לירן09/07/2012 15:23
גיגס לא גדל ביונייטד, היא קנתה אותו מסיטי. בנוגע לשאר, איך בדיוק הם מתקרבים למסי, אינייסטה, צ''אבי, פויול, פיקה, ססק..?? עם כל הכבוד אליהם. בנוגע לסקאוטינג אתה צודק אבל זה לא קשור עכשיו
השב   •  30
השד היודע כל09/07/2012 17:27
אז הוא מעולם לא היה שייך אליהם באמת כשחקן נוער
השב   •  10
אוהדת10/07/2012 00:57
גדל בוויילס ועבר משם ליונייטד
השב   •  00
30
וריד צהוב09/07/2012 15:21
מכבי נתניה! {סתם}
עם ישראל חי וקיים כולם חזק בכחול
השב   •  31
29
ירקרק09/07/2012 15:19
מחלקת הנוער הטובה בעולם שייכת לאתלטיק בילבאו.
מועדון שמתבסס שנים על גבי שנים על שחקני בית וכמעט לא קונה שחקנים. ניצול מקסימלי של מחלקות הנוער והיא כבר שנים מייצרת כוכבים -
איראיסוס, איראולה, סאן חוזה, חאבי מרטינז, סוסאטה, יורנטה והכשרון הצעיר מוניאין שלא לדבר על כוכב העבר הגדול בתולדות המועדון- תלמו זארה מלך השערים בכל הזמנים של הליגה הספרדית!
השב   •  00
יואב09/07/2012 16:43
אפשר להשוות בין מסי,אינייסטה, צאבי, פיקה,פויול,בוסקטס,אלבה,ססק ועוד ועוד לרשימת הליצנים שמנית פה? זה לא שאין לבילבאו מחלקת נוער מצויינת אבל מפה ועד להיות כמו לה מאסייה הדרך עוד ארוכה
השב   •  00
28
1109/07/2012 15:09
שיחררה את השחקנים האלו בגיל צעיר, והם חזרו אליה טובים מתמיד. אז כנראה שבקבוצות אחרות עשו איתם עבודה יותר טובה, לא?
השב   •  52
ירקרק09/07/2012 15:45
השב   •  10
המבין09/07/2012 22:04
השב   •  01
27
מישהו שמבין!!09/07/2012 15:04
מקווה שיחזור לברצלונה ואותו דבר מייקל ארטאטה ואלה כביכול-״שחקנים גרועים שהם הקיאו״ מקווה שבברצלונה יהיה שוער טוב כי ואלדס הוא פשוט קונוס!!
השב   •  01
ירקרק09/07/2012 15:45
דודה שלך קונוס
השב   •  10
מישהו שמבין!!09/07/2012 16:22
אם אם אמא שך קונוס ואתה יודע טוב מאוד שאם לא פויול ופיקה בארסה הייתה גג מקום רביעי!
השב   •  10
חח09/07/2012 16:31
יש לו פשוט הגנה מעולה וחוליית קישור שמחזיקה 70% מהזמן בכדור. הוא אפס ליד קסיאס ו שוערים הרבה פחות טובים
השב   •  00
26
רוני09/07/2012 14:57
כשאומרים שבלוטילי שווה 200 מיליון יורו אז תבין שפירגסון עשה טעות
השב   •  01
ארסנלי09/07/2012 16:39
רונאלדו ממש לא שווה 150 מיליון רונאלדו גג 75 מי ששוה סכום מעל 100 מיליון זה מסי צאבי אנייסטה אולי צאבי בגלל גילו היה נמכר ב 85
השב   •  10
25
.09/07/2012 14:50
מחלקת הנוער של ברצלונה היא השנייה בעולם אחרי זאת של ספורטינג ליסבון
השב   •  06
ירקרק09/07/2012 15:44
לפני מחלקת הנוער של ליסבון יש את בילבאו, יונייטד, ולנסיה, אייאקס והרבה אחרות.
השב   •  10
24
שד אדום09/07/2012 14:43
עם כל הכבוד לבארסה יש לה את מחלקת הנוער השנייה בטיבה בעולם. מחלקת הנוער הטובה בעולם היא של מנצ''סטר יונייטד
גיגס,סקולס,בקהאם,נוויל ועוד רבים וטובים צמחו אצלינו וביונייטד הם נשארים עד שהם פורשים שחקים אגדות שנשארים נאמנים למועדון.

שלא נדבר על מחלקת הסקאוטינג מספר 1 בעולם שגילתה את רוני כשהיה בן 16 את רונאלדו ונאני כשהיו בני 17 את האחים דה סילבה כשהיו בני 17 ועוד ועוד.
וגם עכשיו יש ביונייטד המון שחקני בית ביניהם: גיגס,סקולס,פלטשר,אוונס,קלברלי,וולבק

צר לי לאכז בותך בארסה כי מקום ראשון בגידול גילוי ופיתוח צעירים היא יונייטד
השב   •  811
adam09/07/2012 15:07
גיגס בא ממנצסטר סיטי יאוהד הצלחות הייתה מת שיונייטד תהיה חצי מבארסה רואים כמה זמן אתה יונייטד
השב   •  42
חכם בלילה09/07/2012 15:08
גיגס ממחלקת הנוער של מנצסטר סיטי יאידיוט
השב   •  30
ירקרק09/07/2012 15:43
אם כל הכבוד לדור המטורף של היונייטד בשנות ה-90, הם כבר מלא זמן לא "ייצרו" שחקן לרמות הגבוהות של אירופה (אם כל הכבוד לוולבק)
רוני באמת הברקה שך פרגוסון.
אבל רונאלדו הוצע לארסנל ולליברפול עוד לפני שבכלל יונייטד ידעו מי הוא.
ופלטשר, אוונס, וולבק וקלברלי לא מתקרבים בכלל לרמה של צ''אבי, אינייסטה, מסי, פויול, פאברגס ואחרים.
השב   •  20
צאבי09/07/2012 15:48
גיגס היה במנצסטר סיטי ללא ספק אוהדי מנצסטר= אוהדי הצלחות מפגרים
השב   •  10
איתמר09/07/2012 15:55
רוני היה כוכב עוד באברטון ויש לו כמה שערים אדירים בפרמייר ליג בגיל 16. כשהוא עבר ליונייטד הוא בא כסוג של כוכב ולא כפוטנציאל. וולבק קלברלי אוונס ופלטשר הם שחקני בית טובים, אבל אל תשווה את זה לשחקני בית של בארסה. סקולס הוא שחקן הבית היחיד שיכול להיכנס לרשימה של מסי צאבי אינייסטה בוסקטס ופויול.
השב   •  10
השד היודע כל09/07/2012 17:13
דבר ראשון- אז בשנים האחרונות לא הוצאנו שחקנים כאלה כמו צ''אבי ואינייסטה. אבל! האקדמיה של יונייטד הוציאה כוכבים כמו בובי צ''רלטון ועוד המוני שחקנים שנחשבו בתקופתם לטובים ביותר. אז בואו אני אשאל אתכם אוהדי בארסה וקופים ירוקים מטומטמים- תנו לי שחקן ושחקן אחד! שיצא מהאקדמיה של בארסה לפני 15-20 שנה, ונהיה שחקן אגדי וגדול מאוד. ולמי שמדבר על גיגס, הוא עבר ליונייטד עוד לפני שחתם על חוזר נוער, ולכן הוא לא נחשב לשחקן סיטי מלכתחילה. הוא גם אמר בעצמו שבסיטי הוא בחיים לא היה מגשים את עצמו כמו שעשה ביונייטד
השב   •  11
איש09/07/2012 19:36
לחכם בלילה שב בשקט גיגס היה בסיטי בגיל 13 ואז עבר למנצסטר בגיל 14 אז שב בלול
השב   •  01
מסיניו09/07/2012 23:06
נחשבים למתנשאים ביותר בעולם
העיקר שהמצאתם את הכדורגל
אנגלים טיפשים שחוץ מהגבעות וכוח אין לכם מה למכור בכדורגל המודרני
אנחנו כבר לא בשנות ה70 ה80 וה90 להזכירכם
בקשר לתגובה וסקלס וגיגס ועוד כל מיני שמות שבכלל לא גדלו ביונייטד אסור אפילו להתייכס
ומי אלה האחים דה סילבה ?
השב   •  10
23
acepro09/07/2012 14:34
בולשיט אחד גדול. ברצלונה לא הייתה סתם ככה משחררת שחקן כישרוני. העניין הוא שהם נותנים לשחקנים "בינוניים מינוס" ללכת מהמועדון ואם והשחקן נהיה כוכב הם מחזירים אותו בטענה שזה השחקן שלהם. העניין הוא שלא המאמנים של בארסה עושים מהשחקנים האלה את מה שהם אלה מאמנים אחרים.
תכלס זה כמו להוליד ילד, לתת אותו לאימוץ ואם במקרה הילד מתישהו יהפוך למליונר, לקפוץ ולהגיד שזה הילד שלך.
לברסה יש אולי את אחת האקדמיות לנוער אבל הם מתייחסים לשחקנים שלהם כמו לזבל. עניין של זמן עד שבועת "בארסה" תתפוצץ
השב   •  811
דודו09/07/2012 14:51
אין לך מושג על מה אתה מדבר בטח אתה שיכור. או שהקנאה שלך לבארסה מרתיחה אותך מבחינתו זה בסדר תתפוצץ
השב   •  52
מאור09/07/2012 14:52
בועת בארסה קיימת כבר 40 שנה יא מיקרוב
השב   •  21
מישהו שמבין!!09/07/2012 15:06
ברצלונה רוצה ששחקנים ייצאו מהמועדון ויהיו כישרוניים אז שב בשקט כבר ימטומטם אתה סתם מדבר אם היית יודע איך מתייחסים אליהם.
השב   •  01
איזה חופר09/07/2012 15:43
לאאחיכם קראתי את התגובה שלך כי אני לא עד כדי כך משועמם אבל רק מכמות המילים אני מבין ש. אתה חופר!
השב   •  11
22
איתמר09/07/2012 14:32
מה שכל כך מיוחד במחלקת הנוער של בארסה זה לא רק השחקנים הגדולים שהיא מייצרת, אלא השיטה וסגנון המשחק המיוחד שהיא מקנה להם. כל הקבוצות של בארסה משחקות באותה שיטה תמיד, ככה ששחקנים מגיעים לקבוצה הבוגרת בצורה מושלמת. שחקנים כמו בוזאן קואנקה טייו פדרו טיאגו מונטויה בוסקטס עלו לשחק בבכורות שלהם כאילו הם כבר שנים משחקים בבוגרת. הם יודעים את העבודה שלהם בדיוק ולכולם יש את היכולות הטכניות שצריך בשיטה של בארסה.
השב   •  60
רוני09/07/2012 14:59
השב   •  01
איתמר09/07/2012 16:02
בחמש השנים האחרונות בארסה נהנתה מהעבודה האדירה שנעשתה עם הנוער לפני 3 עד 8 שנים, והעבודה שנעשית היום תתגלה לנו רק עוד 3 שנים בערך. אני ממליץ לך לראות את המשחק של בארסה נגד באטה בוריסוב בצמפיונס שבו בארסה הביסה 5-0 עם הרכב נוער! אפילו מילאן בקושי ניצחה את הקבוצה הזאת. קואנקה עשה שם בצפר לשחקנים בני 26. עזרו לו בעיקר טיאגו ואח שלו רפיניה, גונתן דוס סאנטוס (אח של), סרג''י רוברטו, טייו, פונטאס, ברטרה, מונטויה.. כולם שחקנים שאפשר לישון בשקט כשהם על הספסל. יש גם את ג''רארד דלופאו שאומרים שיהיה טוב. קיצר, מכל השמות האלה יהיו לפחות שני שחקני הרכב קבועים בשנים הבאות.
השב   •  10
השד היודע כל09/07/2012 17:10
תן לי שם של שחקן אחד גדול שיצא מהאקדמיה של בארסה לפני 15-25 שנה. . .אה אין כאלה. שלא כמו בארסה, יונייטד ייצרה כוכבים מאז שהיא הפכה להיות יונייטד [בשנת 1905 דרך אגב!]
השב   •  11
21
ALLIGATOR09/07/2012 14:30
השב   •  20
20
מיכאל קורלנד09/07/2012 14:23
כולם חוץ מרונאלדו
השב   •  00
19
חי בחשאי09/07/2012 14:22
ברצלונה מייצרת אולי 20 שחקנים ״די מוכשרים״ בשנה.. פעם ב הם הופכים למצויינים. רוב הזמן עולים על זה לכן מסי צאבי אינייסטה ואלדס פויול בוסקס פדרו ועוד רבים וטובים נשארו אבל אי אפשר להשאיר את כל מי שיש לו טיפה כישרון כי אולי יצא ממנו משהו
השב   •  00
18
מיכאל קורלנד09/07/2012 14:18
אני לא מזלזל פרגוסון שעושה משחקנים שהם כלום גאוני כדורגל אבל הוא לא יודע למכור שחקניםנ במקום הגלייזרים הייתי שם מנגר שאחראי למכירת שחקנים ש1פרגוסון לאצריך ולהלן ההוכחות ; פיקה עבר לברסה תמורת סכום מגוכך של 7 מיליון יורו פארק עובר לקווינס פארק ריינגרס תמורת 2 מיליון יורו שoneלא יבלבלו אתכם יש להם לפעמים טעויות גיבסון בחצי מיליון יורו טבס רק ב25מיליון יורו האבריס בחינם
השב   •  30
ירקרק09/07/2012 15:32
השב   •  10
17
יוסי09/07/2012 14:15
אם קבוצות כמו ארסנל לא היו לוקחות צעירים שלא מצאו את מקומם בברצלונה ומגדלת אותם הם לא היו הופכים לכוכבים שהם היום.
ואחרי כל זה ברצלונה עושה שוק סגור על השחקנים ובעצם הקבוצות מרוויחות הרבה פחות ממה שהן יכלו לקבל בשוק חופשי על אותו שחקן (ע"ע פברגאס)
השב   •  65
מישהו שמבין!!09/07/2012 15:02
קודם כול ססק עד גיל 16 היה בברצלונה וטיו אם היה משחק באודינזה נאפולי או קבוצה פחות טובה מברצלונה הוא העה נחשב הבטחה רק בגלל שהוא בברצלונה לא שמים לב אליו אותו דבר קואנקה וסרגי גומז !!
השב   •  32
בארסה בראבק09/07/2012 15:21
מה אתם עשיתם? ניצלתם את החוק הספרדי שאפשר להחתים שחקנים רק מגיל 18 ופיתיתם את פברגאס עם ערימה של ג''ובות מה טוב ויפה בזה? ועוד ונגר מדבר על זה ששחקנים שלו עוזבים בגלל כסף שיסתכל על עצמו קודם כל
השב   •  22
16
יואב09/07/2012 14:14
השב   •  00
15
ajacied09/07/2012 14:13
של אייאקס
השב   •  26
.09/07/2012 15:23
מאוד צודק
השב   •  10
14
בונקריניו שמוקריניו09/07/2012 14:11
כי הם בדרך כלל דורשים יותר כסף כמו במקרה של גיא אסולין או דקות משחק כמו במקרה של רובן מיניו אני חושב שלהביא שחקני רכש זו נכון חייבים לפעמים למלא משבצות ולא תמיד יש כישרון צעיר בעמדה המסוימת וחלק משחקני הרכש הצליחו בגדול כמו מסצ''רנו אבידל ואלבס אבל שחקני רכש גדולים ויקרים ממש כמו איברהימוביץ'' פשוט מבזבזים לנו כסף כישרונות וזמן
השב   •  40
13
רועי09/07/2012 14:09
שכשרונות יתייבשו בספסל או בנחרת השניה? שחקנים מוכשרים רוצים לשחק בליגות הבכירות ואם יש הצעה אז למה לא. כמובן שברצלונה היא בעדיפות עליונה שלהם אבל לא תמיד יש מקום בהרכב. ד"א יש עוד המון שעזבו ולא חזרו ועליהם לא תשמעו כנראה. מעניין אם את אסולין יחזירו.
השב   •  30
סורה09/07/2012 15:40
אסולין סתם אפס
השב   •  00
12
אילון ברם09/07/2012 14:02
חתיכת אפס
השב   •  04
11
קקי מרוח09/07/2012 13:59
ג׳ורדי אלבה אם אתה רואה את זה תקשר אליי
השב   •  31
10
יאיר09/07/2012 13:58
ריאל מדריד!
השב   •  25
9
מכביסט09/07/2012 13:57
פדרו תוצר מחלקת הנוער של ברצלונה, אבל הגיע לשם מטנריפה בגיל 17 (אז למה אותו מייחסים למחלקה של בארסה? אלבה עזב בגיל אפילו יותר צעיר את ברצלונה). אינייסטה הגיע לבארסה מאלבאסטה בגיל 16 (לא מייחסים אותו לשם בשום צורה).. הם ממש לא קטאלונים אגב.
השב   •  37
המגיב09/07/2012 14:08
השב   •  20
בונקריניו שמוקריניו09/07/2012 14:15
ופדרו ב16 עדיין עשו מהם שחקנים די לנסות להוריד את ההישגים של מחלקת הנוער הזאת יא חסרי חיים
השב   •  20
יעקב09/07/2012 18:18
שמע אחי מאיפה שאינייסטה הגיע זה. אזור קרוב מאד לבראסה . שם ראה אותו סקאוט של בארסה בגיל 12 וחא 16
השב   •  00
8
ביתר מאז ולתמיד09/07/2012 13:57
אולי הם לא עמדו בציפיות באותה תקופה אולי הם לא היו בתוכניות של המאמן ועוד מאה סיבות! הרי גם בלעדיהם הם לקחו תארים בצורה הסוחפת ביותר! התחשלו וחזרו הביתה יש גם כאלו שהלכו ולא חזרו בכלל. בכל מקרה לא חושב שהבעיה זה משקפיים
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  61
7
ברצלונה09/07/2012 13:54
אפשר לראות דרך הכתבה שגם ברצלונה טועים
השב   •  80
איש09/07/2012 14:07
פבארגס עזב בגלל שקיבל חוזה מקצועני אלבה בגלל ששנה אחת הוא לא קודם וחשב שהגיע לו להתקדם אז עזב לונלסיה ששם הציעו לו להתקדם ופיקה היחיד שבאמת טעו איתו אבל הוא לא עלה הרבה
השב   •  21
ירקרק09/07/2012 15:20
לא ידעתי שאתה חלק מהנהלת ברצלונה.
השב   •  12
6
ערבי09/07/2012 13:49
מועדנים גדולים כמו ברצלונה ריאל מנצ''סטר ושות'' יש בהם מלא שחקנים מוכשרים שלא לכולם תהיה האפשרות לשחק בקבוצה הבכירה . אם אלבה היה נשאר בברצלונה עד עכשיו אולי אף אחד לא הכיר אותו כי יש שחקנים יותר טובים ממנו בהיררכיה , כאשר שחקן כמוהו יוצא לשחק בקבוצות אחרות אז הוא צובר ניסיון ואנשים מתחילים להכיר אותו וזה יותר טוב מלשבת על הספסל
השב   •  70
5
LIDAN09/07/2012 13:48
השב   •  360
מדריד לנצח09/07/2012 13:57
אבל הקבוצה עם מחלקת הנוער הטובה ביותר זו יונייטד!!
רוסי,פיקה,ביקהאם,גיגגס,סקולס,ניויל.
השב   •  224
איש09/07/2012 14:05
פיקה גדל בברצלונה ועבר בגיל 17 וכל מי שרשמת לא ברמה של צאבי אינייסטה פויול בוסקטס וכמובן מסי ועוד המון שחקנים מצוינים שפרחו בבארסה וטובים מהשחקנים שרשמת
השב   •  150
בונקריניו שמוקריניו09/07/2012 14:05
אתה טיפש
השב   •  51
המגיב09/07/2012 14:06
צ''אבי,מסי,איניאסטה,פברגאס, אלבה, פויול, פיקה, בוסקטס, ואלדז (יותר טובים ממי שרשרמת)
השב   •  100
ברצלונאי09/07/2012 14:23
אם היית יודע משהו מהחיים שלך הייתה יודע שגיגס לא היה במחלקת הנוער של יונייטד אלא בצד השני אצל סיטי וסיטי מכרה אותו ב7000 לירות שטרלינג למנצ''סטר שהוא היה בגיל 17
השב   •  90
אוהדת ריאל ! ;)09/07/2012 14:45
עם כל הכבוד לשאר הקבוצות מחלקת הנוער של בארסה היא הטובה ביותר , יוצאים משם כשרונות לא מעולם הזה !! אומנם גם לקבוצות אחרות אפשר למצוא כישרונות כמו בריאל ובמנצ''סטר אבל מחלקת הנוער של בארסה הכי טובה !! בתור אוהדת ריאל אני אומרת (;
השב   •  30
שד אדום!09/07/2012 15:44
אמרתם שגיגס בכלל בא מסיטי אז בואו אתן לכם קצת מידע!!
פויול-בא מקובצה שנקראת Pobla de Segur
אינייסטה-בא מקובצה שנקראת Albacete
בוסקטס- בא מקבוצה שנקראת Lleida
מסי- בא מקבוצה שנקראת Newell''s Old Boys
אז את פיקה,צ''אבי,ואלדס,פברגאס אל תשוו למחלקה של ביקהאם,סקולס,גיגגס,באטט, האחים ניוויל!!
ו זה כמובן חוץ מרוסי,וילבק,קליברלי.!!
אז בבקשה ילדים אל תדברו שטויות בפעם הבאה!
השב   •  01
LIDAN09/07/2012 15:50
השב   •  10
איש09/07/2012 16:41
מסי הגיע מאולד בויס בגיל 12 הוא התפתח ופרץ בבארסה ושיחק שם כמעט כל הקריירה זה אל נחשב שחקן נוער?
איניסטה גם הוא מגיל 12 בבארסה וכמעט כל הקריירה.. בדיוק כמו מסי פרץ בבוגרים שם וכולי
בוסקטס הגיע בגיל 15 (ולא כמו איניסטה שנחשב לכישרון באותה תקופה כילד בוסקטס לא היה נחשב כלכך כישרון) וקודם בבארסה עד השחקן שאתה רואה היום אז כל השחקנים האלו אולי לא נולדו בלה מאסיה אבל הם פותחו שם פרצו שם והפכו לשחקנים המוכשרים האלה באקדמיה של בארסה
השב   •  00
השד היודע כל09/07/2012 17:25
שימו את ההרכב שלכם היום מול ההרכב של יונייטד ב-99 ותשוו. אני אעשה את זה בשבילכם ילדים קטנים-
שוערים: ואלדס מול שמייכל
מגנים- פיל וגארי נוויל מול אלבס ואלבה.
בלמים- יאפ סתאם וסטיב ברוס מול פיקה ופויול.
קשרים- גיגס, סקולס, רוי קין ובקהאם מול צ''אבי, אנייסטה ומסי.
חלוצים- אנדי קול, דוויט יורק, טדי שרינגהאם ואולה גונאר סולשיאר מול. . .טוב לבארסה אין חלוצים אז אני אשים את מסי.
בכנות שלפי דעתי ההרכב של יונייטד לוקח את ההרכב הזה של בארסה
השב   •  11
adam09/07/2012 17:35
עם כל הכבוד לשרינגהאם וסולשיאר אתה באמת משווה אותם לוויה וסאנצס ששכחת אותם ברשימה?! וויה מלך שערי ספרד בכל הזמנים! המצב שלך קשה לך לטיפול לא שאני מזלזל בשחקנים כאלה אבל הרכב יונייטד של 99 לא עשה פלאים של בארסה ב 4 השנים האחרונות! וזה הוכח! 14 תארים! 14 אחי 14! זה מספר בלתי נתפס! אתה אומר את זה בגלל שאתה אוהד יונייטד אבל עמוק בלב אתה מודע לזה שבארסה של היום לא רואה את יונייטד של 99
השב   •  20
ערן09/07/2012 17:59
אתה מפגר אם אתה אומר שמנצסטר של 99 יותר טובה מהיום של בארסה אז איך זה הרכב של בארסה 99 עשה תיקו 3-3 מול מנצסטר ב 99? רואים שאין לך מושג על מה אתה ואני מדברים
השב   •  10
ביתר10/07/2012 04:58
אתה עם סמל של ריאל ח טיפש
השב   •  10
4
אלכס09/07/2012 13:47
סורקים את המדינה ומחתימים ילדים בני 12 שגדלו או ברחובות או בקבוצות אחרות וגונבים אותם. במה הם מחלקת הנוער הטובה בעולם? בלגנוב? כן!
השב   •  844
adam09/07/2012 14:03
גונבים? מדבר זה "שקבוצתו" גונבת כוכבים כל שנה 4-5 שחקנים. אחד כמוך בטח רואה כדורגל חודש יבלאט אחד
השב   •  201
בונקריניו שמוקריניו09/07/2012 14:12
אפילו ריאל למרות שבריאל לא נותנים להם הזדמנות ובגלל זה זה מועדון רקוב שיום אחד שפרס יעזוב יתפרק מחובות
השב   •  100
ריאלית09/07/2012 14:29
תשמע, אני אוהדת ריאל, ואני חייבת לומר לך שאתה פשוט טועה, מחלקת הנוער של ברצלונה עשירה בכישרונות, ובתור שני אוהדי ריאל, לנו אין זכות אפילו לדבר על המחלקת נוער שלהם, הם מגדלים את הנוער הזה הבני 12 האלה, מכניסים אותם לדבר הזה שנקרא "ברצלונה" הופכים אותם לכישרונות צעירים ברמה שלהם, ועושים את זה עד הקבוצה הבוגרת, וריאל פשוט מוכרים אותם בשלב הזה. מה לעשות, מחלקת הנוער הטובה בעולם.
השב   •  100
עידן מהרצלייה09/07/2012 14:35
קודם כל שיהיהו לכם שחקני בית חוץ מקסיאס דבר איתי שחקן אחרון שהעליתם לבוגרים מהנוער זה קרה לפני יותר מ 10 שנים. לך תלמד משהו מעניין בב"ס ואז תגיב ילדון
השב   •  60
3
יוסי09/07/2012 13:43
השב   •  82
2
אני09/07/2012 13:43
שאף אחד לא קרא את כל הכתבה?
השב   •  1616
1
אוהדת בארסה ♥09/07/2012 13:42
חוץ מבוז''אן-כל העברות של בארסה היו טעויות!
השב   •  411
נטו כדורגל09/07/2012 13:55
בארסה בטופ העולמי כמה שנים היא לא יכולה להשאיר את כל השחקנים במיוחד שיש כבר מקום קבוע ברוב המשבצות
השב   •  70
אסור לפספס
נגןכמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
כמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
נגןאתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
אתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
נגןהקניטו את הקוון "אתה קטן יותר מדגל הקרן"
מתגרים בקוון: "אתה קטן יותר מדגל הקרן"
נגןהכדורגלנית המפרוסמת בעולם מתאמנת על החוף
הכדורגלנית המפורסמת בעולם מתאמנת על החוף
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */