יום שישי, 20.09.2024 שעה 20:21

נשאר בבית: טל דן חתם לעונה נוספת בנס ציונה

הפורוורד בן ה-25, שקלע בעונה החולפת 17 נקודות למשחק, ימשיך עונה נוספת תחת נדב זילברשטיין. היו"ר יניב מזרחי: "הוא אחד מסמלי המועדון"

|
טל דן. ממשיך לעונה נוספת (משה חרמון)
טל דן. ממשיך לעונה נוספת (משה חרמון)

שחקן הבית של עירוני נס ציונה, טל דן (25 , 1.97), ממשיך לעונה נוספת בשורות הקבוצה. הפורוורד המגוון, שנחשב לשחקן לאחד הישראלים הטובים בליגה הלאומית, חתם בקבוצה וימשיך לשחק עבורה גם בעונה הבאה.

דן, שסיפק 17 נקודות, 6.5 ריבאונדים ו-3.8 אסיסטים למשחק בעונה החולפת, היה הקלעי הבולט בקבוצה שהגיעה לחצי גמר הפלייאוף בליגה הלאומית ועשתה חיים קשים להפועל ת"א שבסופו של דבר עלתה לליגת העל.

בכך שומרת נס ציונה על השחקן הבולט שלה מהעונה החולפת ובימים הקרובים תנסה לסגור עם שחקנים נוספים. המטרה היא לייצר המשכיות לסגל שהביא את חניכיו של נדב זילברשטיין למרחק נגיעה מגמר הפלייאוף בליגה הלאומית בכדורסל.

יו"ר המועדון, יניב מזרחי, הגיב: "טל דן הוא שחקן בית ואחד הסמלים של המועדון ואני גאה שהוא ממשיך איתנו לעונה נוספת. ברמה המקצועית טל הוא מהישראלים המובילים בליגה והמטרה שלנו העונה היא להתקדם צעד אחד קדימה מהעונה שעברה ולהגיע הכי גבוה שאפשר, אנחנו רוצים לשמור על המשכיות עם מרבית הסגל שהיה בעונה הקודמת וכבר בימים הקרובים נעדכן על מספר החתמות".

טל דן סותר להרן שיפמן (עמית מצפה)
טל דן סותר להרן שיפמן (עמית מצפה)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */