יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:09

גוארדיולה יאמן מול ישראל במוקדמות המונדיאל?

ברוסיה מדווחים כי הספרדי יחזור מוקדם מהצפוי למגרשים לאחר שסיכם את תנאיו כמחליפו של אדבוקאט. רומן אברמוביץ' עשוי להיות מעורב במהלך להבאתו

|
גוארדיולה. יקצר את שנת השבתון? (GettyImages)
גוארדיולה. יקצר את שנת השבתון? (GettyImages)

האם בעוד מעט יותר מחודשיים, כאשר נבחרת ישראל תתמודד מול רוסיה במסגרת מוקדמות מונדיאל 2014 באצטדיון רמת גן, מול אלי גוטמן יעמוד מאמן ברצלונה לשעבר, פפ גוארדיולה?

על פי דיווח ב"ספורט אקספרס" הרוסי, גוארדיולה יגיע היום למוסקבה, לאחר שכבר סיכם עם ראשי ההתאחדות על כך שיחליף את דיק אדבוקאט בתפקיד. יש לציין שעוד לפני כן טענו בתקשורת הרוסית כי מחליפו של ההולנדי יהיה דווקא מאמן נבחרת אנגליה לשעבר, פאביו קאפלו.

עוד מספרים ברוסיה כי הבעלים של ספרטק מוסקבה, המיליארדר לאוניד פדון, כבר הסכים לשלם את שכרו של גוארדיולה בתפקיד. יש לציין גם כי המאמן הספרדי הוזכר לא פעם כמועמד לתפקיד מאמן צ'לסי של רומן אברמוביץ', עוד טייקון המקורב מאוד לנבחרת הרוסית.

גוארדיולה אמנם תכנן לצאת לשנת שבתון, אך הצעה מפתה מההתאחדות הרוסית, יחד עם האפשרות לבלות את רוב זמנו החופשי עם המשפחה ולאמן את הנבחרת רק כהכנה למשחקי המוקדמות עשויה לחזיר אותו מוקדם מהצפוי למגרשים.

כזכור, רוסיה לא הצליחה להעפיל משלב הבתים המוקדם ביורו האחרון, למרות שהביסה 1:4 את צ'כיה במשחק הראשון בטורניר, כשלאחר מכן הגיע תיקו מול פולין והפסד כואב ליוון.

רומן אברמוביץ´ (רויטרס)
רומן אברמוביץ´. רצה את פפ בצ'לסי, יקבל אותו ברוסיה? (רויטרס)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */