יום שישי, 20.09.2024 שעה 10:42
ליגת העל 24-25
91-63מכבי ת"א1
72-83מכבי חיפה2
76-93מכבי בני ריינה3
63-53בית"ר ירושלים4
43-53הפועל חיפה5
46-63מ.ס אשדוד6
32-43בני סכנין7
33-33עירוני ק"ש8
35-13מכבי פ"ת9
36-13עירוני טבריה10
21-13הפועל ב"ש11
22-13הפועל חדרה12
17-23הפועל ירושלים13
08-33מכבי נתניה14
לוח משחקים
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 21/09, 19:30
  • מכבי בני ריינה
  • עירוני טבריה
  • שבת, 21/09, 19:30
  • בני סכנין
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 21/09, 20:00
  • הפועל חיפה
  • מכבי נתניה
  • שבת, 21/09, 20:00
  • עירוני ק"ש
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 21/09, 20:30
  • הפועל חדרה
  • מ.ס אשדוד
  • ראשון, 22/09, 20:15
  • מכבי ת"א
  • מכבי חיפה
  • שני, 23/09, 20:30
  • בית"ר ירושלים

אורליצקי: הפועל צריכה תקציב של 25-30 מיליון

יו"ר הבקרה בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE: "לא יודע מי יהיה הבעלים, נבדוק הכל בוועדה בראשון". עסקנו גם בבית"ר ובאשדוד

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ ב-102FM
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ ב-102FM

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' הגישו לכם את תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), רדיו גלי ישראל, (102.5FM 89.3FM ו-106.5FM) וכן בתחנת רדיו קול הים האדום.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

בעקבות מסיבת העיתונאים שערך חיים רמון, התארח יו"ר הבקרה התקציבית, עופר אורליצקי, בתוכנית הספורט והתייחס להעברת הפועל תל אביב מידיו של אלי טביב ואמר: "שום דבר לא עבר, ביום ראשון תדון הועדה להעברות זכויות בהתאחדות בעניין ורק אז נראה. עוד לא ראינו שום מסמך ומבחינתינו עוד לא קרה כלום, קודם כל צריך שנראה שיש העברת זכויות".

"אני לא יודע מי יהיה הבעלים, את זה נראה רק ביום ראשון. יכול להיות שאלי טביב קיבל רשת ביטחון ויכול להיות שהוא יקבל ערבות בנקאית. הקנייה של הקבוצה בין אלי טביב לקונה היא מעל ההתאחדות, אך עד שאנחנו לא נראה את המסמכים שום דבר לא יהיה רשמי. יכול להיות שטביב יעביר את הקבוצה על סמך הבטחות בעל פה, זה העסק שלו".

עופר אורליצקי ואנשי הבקרה, יבדקו את הפועל בראשון (שי לוי)
עופר אורליצקי ואנשי הבקרה, יבדקו את הפועל בראשון (שי לוי)
 

אורליצקי התייחס לתקציב אותו צריכה הפועל להעמיד ולאפשרות שתעשה זאת גם ללא בעלים: "אחרי שתהיה העברה, נבדוק את היכולות הכלכליות של מי שיעמוד בראש והתרומות שאולי יביאו. הפועל ת"א צריכה תקציב של 25-30 מיליון שקלים. 15 מיליון זה אוהדים ומנויים, בהנחה שהם יחזרו, אלו המספרים של הקבוצה בשנים האחרונות. טוטו, טלוויזיה והתאחדות זה עוד שבעה מיליון וספונסרים זה עוד שלושה, כלומר 25 ללא בעלים".

"אם הם יעלו שלב בליגה האירופית זה עוד 12 מיליון. אני לא יודע אם לרמון ותאומים יש או אין כסף. השחקנים שחתומים בהפועל ת"א, עם פרימיות והכל זה 12-13 מיליון וזה בדוק. אלה ההתחייבויות של הפועל לשנה הבאה, צריך לזכור בשנה שלא הולך כדורגל, הבעלים צריכים להביא 10 מיליון שקלים מהבית".

שחקני הפועל ת&qout;א באימון, מה יהיה עם הקבוצה שלהם? (חגי ניזרי)
שחקני הפועל ת"א באימון, מה יהיה עם הקבוצה שלהם? (חגי ניזרי)
 

לסיכום אמר אורליצקי: "הועדה להעברת זכויות תבדוק. בהנחה שתהיה העברת בעלות, נצטרך לקבל את כל הפרטים על הבעלים החדש. אם יהיו רק תורמים לא נצטרך לבדוק אותם לעומק אלא רק לדעת מי הם. אנחנו נדרוש את כל התשובות, לא תהיה הנחה באחוז אחד, הכל יהיה סגור עם פלומבה".

אלישע פלג: "לעירייה אין מחוייבות לבית"ר ירושלים"
נציגי עמותת אוהדי בית"ר ירושלים, שמרימים מחדש את מיזם האוהדים לרכישת אחוזים מבעלות הקבוצה, נפגשו היום (חמישי) עם עורך דינו של הבעלים ארקדי גאידמק, ישראל שלו, שהוא למעשה הנאמן מטעם גאידמק.

איציק קורנפיין, בעירייה מבסוטים מיו&qout;ר בית&qout;ר (יוסי ציפקיס)
איציק קורנפיין, בעירייה מבסוטים מיו"ר בית"ר (יוסי ציפקיס)
 

מחזיק תיק הספורט בעיריית ירושלים, אלישע פלג, אמר בנושא: "לעירייה אין מחוייבות לקבוצה, יש להם יו"ר פעיל ואני חושב שאם בית"ר עוד קיימת זה בזכותו. אני חושב שלבית"ר יש בעיות קשות, אני מתעסק עם זה כבר 30 שנים, לצערי הם כבר הרבה זמן נמצאים עם חרב על הצוואר וכל פעם מגיע מישהו אחר ומציל אותם. אני מקווה שגם הפעם זה יקרה, כי אי אפשר לעשות כסף מבית"ר ירושלים. אין בעיה לקיים אירועים למען בית"ר בטדי וללא תרומה ומתי שרוצים".

תומר קשטן: "דרור קודם כל שאל מתי הוא חוזר לאמן"
מאמן בני יהודה, דרור קשטן, חש הבוקר לא בטוב שהיה בדרכו לצפות ביריבה האפשרית של הקבוצה במוקדמות הליגה האירופית ופונה לבית החולים. מנכ"ל המועדון, משה דמאיו, שהיה עימו ובסופו של דבר נסע לבדו אמר: "הגעתי לשדה התעופה והתקשרתי לדרור והוא אמר שהוא לא חש בטוב. הזעקתי את הצוות הרפואי של שדה התעופה, הוא לא יכל לנשום והזיע מאוד, פינינו אותו מהר לבית החולים והבנתי שזה היה אירוע לב. כרגע חשוב אם הוא יפתח את העונה או לא, קודם כל שיהיה בריא. הכל בסדר ונראה מה עושים כשנגיע בחזרה לארץ".

דרור קשטן, חש לא בטוב ונמצא בבית החולים להשגחה (יניב גונן)
דרור קשטן, חש לא בטוב ונמצא בבית החולים להשגחה (יניב גונן)
 

בנו של מאמן בני יהודה ומאמן הפועל רעננה, תומר קשטן, הוסיף: "דרור החליט לבודק את דופק הלב של התקשורת. הוא חש לא בטוב בדרך לשדה התעופה, כרגע הוא בתל השומר להמשך בדיקות ומרגיש טוב יותר. הוא לא לקה בלבו, אלא קצת הרגיש לא טוב. אני מעריך שאת סוף השבוע הוא עוד ייעשה שם, אך אני בטוח שהכל בסדר. הדבר הראשון שהוא עשה זה לשאול את הרופא מתי הוא יכול לחזור לאימון בני יהודה".

בושינסקי: "אני לא צריך טובות מההתאחדות"
עסקנו בתלונה שהגיש אביב בושינסקי להתאחדות לכדורגל נגד עסקת העברת הבעלות של הפועל ת"א לידי חיים רמון. חבר הנהלת ההתאחדות לכדורגל ויו"ר מכבי תל אביב בעבר, אביב בושינסקי, יוצא היום (חמישי) נגד העברת הבעלות של האדומים לידי רמון ודורש חקירה מיידית של הנושא ע"י קברניטי ההתאחדות. לידי ONE הגיע מכתב בו דורש בושינסקי לבדוק את העברת הבעלות וכן את ההתנהלות הכספית המסתמנת אצל האדומים.

"חבל שיו"ר ההתאחדות עדיין עסוק ביורו. הוא היה צריך לבדוק שהכל בסדר ולבדוק שהכל כשיר. רמון ערך מסיבת עיתונאים וזה פשוט הטריף אותי". אמר בושינסקי.
 

אביב בושינסקי (משה חרמון)
אביב בושינסקי. המקל בגלגלי עסקת המכירה של הפועל לרמון (משה חרמון)
 

"יש שני דברים שמפריעים לי, אחד זה שכל אחד יכול לקום ולהגיד שהוא בעלים של קבוצה. הדבר השני זה שהם אמרו לטביב שייתן להם בינתיים להיות הבעלים של הקבוצה כדי למשוך מנויים שהוא לא יכול להביא. אני מקווה שלוזון יתפנה מעיסוקיו במרומי הכדורגל ביציע הכבוד של היורו ויעשה את עבודתו".

"לי אין מה להפסיד, אני לא צריך טובות מההתאחדות ולא מאף אחד ולכן נוח לי לריב עם יו"ר ההתאחדות. אף אחד לא הגיב לי, קראתי שרמון מלגלג. יכול להיות שהוא כל יכול, אבל אני לא יודע איך הוא יהיה בעלים של הפועל ת"א ויקים מפלגה בו זמנית", סיכם בושינסקי.

כמו כן עסקנו בבלאגן במ.ס. אשדוד. קשרה הוותיק של הקבוצה, דוד רביבו, החליט שלא להופיע יותר לאימונים של הקבוצה לקראת העונה הקרובה. הרקע: ההצעה שהוגשה לו על ידי ראשי הקבוצה מעיר הנמל, שלא הולמת את מעמדו, לטענתו.

כמו בכל תוכנית, גם הפעם היינו עם פינת ה-WINNER שלנו, דיווחי התנועה, הגליצ'ים ונשמיע למאזינים הרבה מוזיקה טובה.
        

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */