יום שישי, 18.04.2025 שעה 02:41
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
מוקדמות מונדיאל, אירופה 25-26
 בית 1 
00-00סלובקיה1
00-00צפון אירלנד2
00-00לוקסמבורג3
00-00גרמניה4
 בית 2 
00-00שווייץ1
00-00שבדיה2
00-00סלובניה3
00-00קוסובו4
 בית 3 
00-00יוון1
00-00סקוטלנד2
00-00בלארוס3
00-00דנמרק4
 בית 4 
00-00אוקראינה1
00-00איסלנד2
00-00אזרבייג'ן3
00-00צרפת4
 בית 5 
00-00טורקיה1
00-00גיאורגיה2
00-00בולגריה3
00-00ספרד4
 בית 6 
00-00הונגריה1
00-00אירלנד2
00-00ארמניה3
00-00פורטוגל4
 בית 7 
60-32פולין1
42-32פינלנד2
13-22ליטא3
00-00הולנד4
03-02מלטה5
 בית 8 
61-32בוסניה1
32-52רומניה2
32-32קפריסין3
00-00אוסטריה4
07-12סן מרינו5
 בית 9 
62-92נורבגיה1
34-42אסטוניה2
35-42ישראל3
00-00איטליה4
08-22מולדובה5
 בית 10 
41-42צפון מקדוניה1
42-42ווילס2
33-32קזחסטן3
00-00בלגיה4
05-02ליכטנשטיין5
  
60-52אנגליה1
32-32אלבניה2
00-00סרביה3
04-02אנדורה4
  
61-62צ'כיה1
61-42מונטנגרו2
00-00קרואטיה3
03-12איי פארו4
07-12גיברלטר5

עידן חדש החל: טכנולוגיית קו השער אושרה

יום היסטורי: בלאטר הוביל את המהלך ודירקטוריון הכדורגל העולמי אישר להשתמש בטכנולוגיית עין הנץ באל' העולם לקבוצות ובמונדיאל 2014

|
טרי מציל את אנגליה ואת הכדורגל (GettyImages)
טרי מציל את אנגליה ואת הכדורגל (GettyImages)

מיליוני אוהדי כדורגל חיכו ליום הזה: לראשונה בהיסטוריה של ענף הספורט הפופולרי ביותר בעולם, ועדה מיוחדת לקביעת חוקי המשחק החליטה לאשר את טכנולוגיית קו השער. השימוש ייכנס לתוקף החל מחודש דצמבר, באליפות העולם לקבוצות ביפן. הבשורה הגדולה יותר: הטכנולוגיה תיכנס לשימוש במונדיאל שייערך בברזיל ב-2014.

הוועדה, או בשמה המדויק - דירקטוריון הכדורגל העולמי, החליט לאשר שתי טכנולוגיות שלפיהן יוכלו לדעת האם כדור עבר את קו השער, ה-Hawk-Eye וה-GoalRef.

נשיא פיפ"א, ספ בלאטר החליט לתמוך במהלך ההיסטורי לאשר את הטכנולוגיה והיו לו לפחות שתי סיבות טובות לעשות את זה, כל אחת משני הטורנירים הגדולים האחרונים.

כזכור, במונדיאל 2010 שנערך בדרום אפריקה, בעיטה של קשר נבחרת אנגליה, פרנק למפארד עברה בבירור את קו השער הגרמני אבל לא אושר שער. ביורו 2012, הפעם הייתה זו אנגליה שנהנתה לאחר שבעיטה של מרקו דביץ' פגעה בג'ו הארט ורק אחרי שהכדור עבר את קו השער הצליח ג'ון טרי להרחיק, מה שנעלם מעיני השופט ועוזריו.

השער של ג´רארד (GettyImages)
השער של למפארד שלא אושר מול גרמניה. לא עוד (GettyImages)
 

לאחר המקרה האחרון כבר הצהיר בלאטר כי השימוש בטכנולוגיית קו השער חיוני לכדורגל. בלאטר עצמו שהה במשחק בדרום אפריקה בו הפסידה אנגליה 4:1 לגרמניה, אותו משחק בו קופחה נבחרת שלושת האריות. הפרמייר-ליג הודיעה כי הטכנולוגיה תיכנס לשימוש החל מאמצע העונה בליגה הבכירה באנגליה.

פלאטיני ובלאטר (ONE)
פלאטיני ובלאטר. טוב שספ התעקש על הטכנולוגיה (רויטרס)
 

דירקטוריון הכדורגל העולמי אישר סופית גם את שיטת חמשת השופטים בכל משחק. בכל מקרה, יש לציין, כי שיטת חמשת השופטים (אחד בכל רחבה, מאחורי השער), אותה הנהיג נשיא אופ"א, מישל פלאטיני, לא צלחה עד כה וזאת בלשון המעטה בייחוד לאחר המקרה האחרון ביורו.

פיפ"א מינתה מכון טכנולוגי כדי שיבדוק אילו מערכות יוכלו להכריע ברגע האמת האם כדורים עוברים את קו השער. שתי המערכות שנבחרו היו היחידות שעמדו במבחן. ה-Hawk-Eye, מערכת עין הנץ, בה משתמשים גם בטורנירי הגראנד סלאם בטניס ובקריקט, היא מערכת המבוססת על מצלמה העוקבת אחר תנועת הכדור. החברה הבריטית שייצרה את הטכנולוגיה הזאת נקנתה בשנה שעברה על ידי סוני. GoalRef הוא פרוייקט דני-גרמני, מדובר בטכנולוגייה שמשתמשת בחיישנים מגנטיים שעוקבים אחרי הכדור.

לכתבה זו התפרסמו 145 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 145 תגובות ב-82 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
82
אלי אוחנה06/07/2012 15:25
בדיקת קו שער היא מצוינת אבל קוראת לעיתים רחוקות מאד.
השב   •  00
81
רק ביתר06/07/2012 15:08
80 אהבתי ביותר ח
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  00
80
ביתרי בדם L.F06/07/2012 14:56
יש לי רעיון ענק! אן=ם יש גול ויש מחלוקת או בכל פעם שיש גול שהמשקוף יהיה זוהר בצבע של המדים של הקבוצה המבקיעה. זאת אומרת אם ביתר תכניס גול בעזרת ה'' נגד הפועל המשקוף יהיה צבע צהוב
תודו שזה רעיון ענק
השב   •  22
השדם האדום06/07/2012 15:14
ומתי כבר תבקיעו נגד הפועל, שתרדו ללאומית? לא שאכפת מליגת העל בכלל
השב   •  10
79
אמיר06/07/2012 11:07
פעם לא הייתה רשת בשער והיו טעויות שאם עבר דרך השער או בחוץ. אני מניח שכשהחליטו להוסיף רשת היו מטומטמים שאמרו שזה יפגע ביופי של המשחק, טעויות הן חלק מהמשחק וכו׳. יש דוגמאות נוספות כמו דגל הקרן (זה חוץ או קרן?), קוונים, מכשיר קשר בין השופטים ועוד. המטרה היא שינצח מי שמגיע לו וכמה שפחות טעויות.

מחכה לרגע שגם נבדל יהיה ממוחשב (או בעצם מעדיף שפשוט יבטלו את החוק הזה מחוץ לרחבה)
השב   •  30
רונן06/07/2012 11:30
כי הכדורגל הפשוט והשכונתי זה בלי הנבדל וכל החרטא שהמציאו זה כל היופי בכדורגל שנותנים לו לשחק בלי כל עצירות
השב   •  00
עידן06/07/2012 13:01
איך אתה חושב שיהיה הכדורגל בלי ניבדל חלוץ יוכל לעמוד בלי לזוז לייד השוער וייתנו לו כדור
השב   •  10
עידן06/07/2012 13:05
איך אתה חושב שהכדורגל יראה בלי ניבדל?שחקן יוכל לעמוד ליד השוער ויתנו לו כדור והוא תוך שנייה יבקיע גול מה אתה רוצה שהכדורגל יהיה כמו בשכונה?יאללה לך תשחק בפיפא תעשה בלי ניבדל
השב   •  20
הרוני06/07/2012 13:12
ברוב העולם זה מקצוע, בארץ זה חאפרים שרצים אחרי כדור
השב   •  00
forza milan06/07/2012 14:50
השב   •  00
78
יאלה ריאל06/07/2012 10:46
טכנולוגית עין הנץ לפי מה שהבנתי היא בתחתית הקורה והכדור לא תמיד נוגע ברצפה ועובר את הקו.יכול להיווצר מצב ששחקן יבעט והמגן ינגח את הכדור ו"יציל מהקו" אבל בעצם הכדור עבר באוויר את הקו וזה למעלה ליד המשקוף.איך המצלמה תראה את זה
השב   •  00
77
ישראלי06/07/2012 09:37
השב   •  10
76
פיניאס06/07/2012 09:03
כמו יורו, מונדיאל,קופה אמריקה
השב   •  00
75
שי06/07/2012 08:49
למה המציאו את הטכנולוגיה בשביל דברים כאלה של טעויות שיפוט וכו'' כי האדם עושה הרבה טעויות ובא הטכנולוגיה ומתקנת את זה
השב   •  00
74
צהוב בדם06/07/2012 08:32
מה קשור רובוטים? טעויות שיפוט הופכות תוצאות ללא ספורטיביות. אמצעים טכנולוגים יעזרו לשופטים להגיע לרמת דיוק גבוהה כמו שערך הספורט דורש!
השב   •  20
73
דני06/07/2012 08:24
הטכנולוגיה החדשה תסייע במקרה הטוב לפתור 1% של שערים לא חוקיים שאושרו או להיפך, כ 99% מהשערים הבעייתיים שמאושרים לא בצדק או להיפך זה בגלל נבדלים, עבירות ברחבה, נגיעות יד וכו''
השב   •  20
72
מיקי06/07/2012 08:19
שיתייחס רק לכתוב ולא ינסה לברוח עם תשובות מטומטמות:
שימו לב איך הרוב הגדול של אוהדי הגועל ואוהדי מכבי חיפה נגד ההחלטה, מעניין למה. מפחדים הא?! אל תדאגו, עדיין תוכלו לקנות שופטים וכמו שאני מכיר את לוזון, הוא ימצא סיבה למה בארץ זה לא תופס (יקר מדי, חם מדי, קר מדי), הכל כדי להמשיך את השליטה המושחתת דרך שיבוץ שופטים.
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  10
71
איש כדורסל06/07/2012 08:03
שנקרא כדורגל לא מסוגל לייצר "ריגוש" כמו שכולכם כותבים כאן לאוהדים, אז הם צריכים טעויות שיפוט!
השב   •  01
70
איש כדורסל06/07/2012 07:59
שנקרא כדורגל לא מסוגל לייצר "ריגוש" כמו שכולכם כותבים כאן לאוהדים, אז הם צריכים טעויות שיפוט!
השב   •  02
אדום בדם06/07/2012 10:08
כל שנה אלופה אחרת ח
השב   •  10
אורי06/07/2012 12:51
לפחות לכדורסל יש נבחרת שמגיעה לאליפות אירופה, ובלי קשר, מאחל להפועל שתתפרק אמן!
השב   •  01
אדום בדם06/07/2012 17:15
מה זה מישהו שמע על זה?שב בשקט יאוהד הצלחות כל הקבוצה שלך זרים אתה לא מתבייש?
השב   •  10
69
מוניר ירוק מלידה06/07/2012 07:42
אפשר לחשוב שזה קורה כל משחק זה לעיתים רחוקות קורה
השב   •  10
מוניר ירוק מלידה06/07/2012 08:05
השב   •  00
68
המלך הירוק06/07/2012 05:17
עכשיו לא נשמע קללות במגרשים לשופטים במקום השופט בן .אימרו מהיום הרובוט בן.
השב   •  00
67
אסף06/07/2012 03:44
למה לא לעשות אותו דבר לנבדל? או לעבירות? טכנולוגית אפשר לזהות מגע ב100% לעומת כל ההצגות שיש היום.
לא נראה יותר שחקנים רצים לצעוק על שופט מסכן שהסתירו לו.
השב   •  11
66
יוסי06/07/2012 02:17
טרי מבסוט עכשיו.. עזבו אתכם משטויות אנחנו רוצים שיהיה טעויות שיפוט כי אז יהיה כיף לראות את אוהדי ריאל מתלוננים לשופט ובסוף מתבאסים על פנדל שלא היה..תכלס זה לא כיף??
השב   •  00
65
אלון06/07/2012 01:51
אחת ל20 משחקים יש אירוע כזה..וואו איסט החלטה מדהימהה
השב   •  00
64
שניר06/07/2012 01:26
החלטה מצוימת אבל מה בסוף יהיה גם שופט טכנולגי?
השב   •  00
63
מוניר ירוק מלידה06/07/2012 01:19
זה רק עושה טוב לכדורגל וכפי ,מה אפשר לחשוב שכל משחק יש גול מקו השער פעם ב יש כאלה ,תראו לדוגמא שהיה פעם אפשר לחזיר כדור לשוער ביד מישהו בכלל חסר לו הריגוש הזה ח ח אז אני סומך על הממחויות של פיפא
השב   •  10
62
צחי גמל אדום06/07/2012 01:01
תנו בכחול :)
השב   •  00
61
מוניר ירוק מלידה06/07/2012 00:52
השב   •  10
60
חולה מסי06/07/2012 00:50
תאר לעצמך שאתה קופץ על שער שהובקע (או לא), רק חבל שאתה צריך להמתין כמה שניות או אפילו דקות ע"מ לוודא את שמחתך, נותר רק לקוות שהמחשב של פיפא לא יתקלקל כמו הראש שלהם ואז אפשר ללכת לשון, איזה שעמום.. לא מתאים למשחק קצבי ומותח להיראות כל כך משמים .
השב   •  10
אופיר שמואל06/07/2012 10:47
השב   •  00
הפועל עולה06/07/2012 13:48
עם שחקן יבעט וזה יפגע ברשת אז ברור לכולם שזה גול אלא עם כן היה נבדל. ויהיו הרבה מקרים שיראו שהכדור ממש עבר את הרשת אבל לא יהיו הרבה כדורים שלא ידעו
השב   •  00
59
אלירן06/07/2012 00:40
לכל חסרי ההשכלה הקשיבו!
אתם אוהבים ריגושים? את זה אתם אמורים לקבל מגורם אחד-הקבוצה שלכם. במידה וטעויות השיפוט הכל כך מרגיזות הם אלה שהופכים תוצאה שלא בצדק, זה תופס תאוצה במובן של האלימות במגרש, ביציעים
ועל בשרינו במדינה זכינו למשחק דרבי שבו השופט לקח את המשחק בידיים שלו והפך אותו לרגיש, הוא כמעט נרצח לאחר המשחק.
הסיבה השנייה- אני מעדיף לראות קבוצה מבקיעה שער חוקי כדי שלקבוצה השנייה תהיה יותר אמביציה להשוות את התוצאה וככה יהיה משחק הרבה יותר מעניין, מי אוהב לראות שני קבוצות מסתגרות כל המשחק בשביל נקודה?
השב   •  20
58
מוטי06/07/2012 00:40
השב   •  10
57
מלפפון06/07/2012 00:32
בטניס, בפוטבול, ובאן בי אי זה לא האט ולא פגע בשטף המשחק.
ההיפך, זה רק הוסיף עניין, יופי, ומעל הכל הוגנות
עם כל הכבוד לקישקושי ההתאהבות והקסם שבטעויות, מדובר בספורטאים שעובדים קשה (לא עצלני ליגת העל שלנו) להגיע להישגים בזכות ולא ברולטה שפעם לפה ופעם לשם.

נעשה פשרה: נשאיר את יד המקרה לביצה המקומית, גם ככה הם מבינים ברולטה טוב יותר מכדורגל.
השב   •  50
כחול06/07/2012 01:13
מילותיך כדורבנות!
השב   •  10
56
דני06/07/2012 00:09
הגיע הזמן. העיקר דפקו את היורו
השב   •  00
55
חמד06/07/2012 00:04
אחי אתה יכול לגרד לי בביצים כי נראה לי שמשעמם לך והקנאה אוכלת אותך
השב   •  01
54
רונאלדו - שחקן השנה בעולם05/07/2012 23:55
שמקבלים בכל שבוע פנדל.במיוחד ברגעים המכריעים באלופות
השב   •  85
53
תותחן ירוק מהכרמל05/07/2012 23:52
שופט הוא אנושי וכך גם הטעויות שהן חלק מהמשחק לא ייתכן שיהיו מצלמות על קו השער מה הצעד הבאה שופט רובוט?? די להרוס את הכדורגל
השב   •  210
ארנון06/07/2012 00:51
מה זה "לא ייתכן"? עובדה! ככה צריך להיות! לא יכול להיות מצב שמשחק יוכרע בגלל שריקה של שופט טיפש ועיוור אחרי ששחקנים משקיעים טונות של אנרגיה כדי להבקיע גול חוקי למהדרין.
לא יודע מה איתך, אותי מעניינים השחקנים ולא השופטים, וכשמגיע גול אז מגיע!
השב   •  10
52
המאמין05/07/2012 23:47
מונדיאל 2014 ברזיל נגד ספרד רבע הגמר,כדור מוגבה לרחבה חלוץ נבחרת ברזיל נמצא בעמדת נבדל ברורה נוגח כדור שעובר את קו השער השופט והקוון לא ראו אם היה שער ונעזרים בעין האלקטרונית,העין האלקטרונית מראה שהכדור אכן עבר את קו השער.רגע!שנייה!
מה קורה עם הנבדל?!
יש כאן מקרה קלאסי אפליה,נבחרת ברזיל נעזרה בטכנולוגיה אבל נבחרת ספרד לא יכולה לבקש שיסתכלו לראות אם היה או לא היה נבדל!!
זה יכול לקרות גם להיפך,ספרד תהנה מהטכנולוגיה!
האם אני כ"כ חכם וגאון שרק אני חשבתי על המקרה הזה?!
התשובה היא כמובן,לא!אני לא חכם יותר ממאות אלפי אנשי אחרים!
השב   •  31
51
ערבי05/07/2012 23:35
אין להכניס אמצעים טכנולוגיים צריך לסמוך על בני אנוש זה הטעם שבכדורגל
השב   •  15
חייבים שינוי06/07/2012 10:22
טכנולוגיה קיימת בשביל שלא יהיו טעויות כל כך הרבה טעויות שיפוט וזה לא ספורטיבי ששופט יחליט החלטה שגויה שתפגע בקבוצה שלמה
השב   •  00
50
עפר05/07/2012 23:34
בואו נביא רק שופטים גרועים, יהיו הרבה טעויות, ויהיה לכם אחלה חוויןת נכון ?
השב   •  30
רק בית"ר05/07/2012 23:57
השב   •  00
משנה?06/07/2012 00:18
רוצה משחק אנושי ולא רובוטי ככל שתשנה אותו יותר הוא היה יותר רובוטי והכל בחראות כדורגל זה הרגש והאנושיות וזה חלק מהאנושיות
השב   •  11
עפר06/07/2012 01:49
בגלל גול חוקי שלך שלא אושר.

זה לא אנושי שכולם רואים את התשובה הנכונה, ורק לשופט שצריך להחליט, אסור לראות. מה הוא לא בן אדם ? למה להתעלל בו ? ובנו ? די צא מימי הביניים !
השב   •  00
משנה06/07/2012 10:41
אני אוהד קבוצות שלרוב סבלו בגלל טעויות שיפוט ואני עדיין נגד זה
השב   •  00
49
רק בית"ר05/07/2012 23:32
לפני כמה זמן, (לא הרבה אבל אני לא זוכר כמה) הכניסו את הקטע של השופט השישי שיעמוד על קצה הרחבה והתפקיד שלו לראות פנדלים ואולי גם לראות אם הכדור עבר את הקו או לא- אז למה הוא לא החשיב את הגול שאנגליה הייתה אמורה לקבל ביורו או למה הוא לא ראה לפחות 2 נגיעות יד ברורות (אם לא יותר) שהיו ברחבה ולא נשרק פנדל וכל זה רק ביורו הזה , בקיצור עוד משהו שלא יעזור ולא יעבוד טוב.
השב   •  00
48
לאמפס05/07/2012 23:20
השב   •  00
47
מכביסט שיודע יותר טוב05/07/2012 23:01
וצריך דחוף גם להכניס מצלמות לנבדלים גבוליים.
או שאנחנו ספורטיביים עד הסוף או שאנחנו סומכים על זוג, ארבע או שש עיניים אנושיות
השב   •  10
46
zoabi05/07/2012 22:57
השב   •  01
45
אלי05/07/2012 22:37
מכבי פתח תקווה תרד ליגה כל שנה
השב   •  80
44
קקי גדול05/07/2012 22:30
מה עדיף טכנולוגיית קו השער או טכנולוגיה שתעיף את אבי לוזון?
השב   •  70
43
רוטשילד05/07/2012 22:14
סך הכל אומרים שזה טכנולוגיה של קו השער שזה אומר שזה יהיה בפעולה רק כשתהיה בעיטה נגיד והכדור יטייל על קו השער המכשיר הזה יבדוק אם הכדור עבר את הקו או לא עבר , זה לא בודק נבדלים ובטח שלא בודק אם שחקן נגע ביד , סך הכל בודק אם הכדור נכנס או לא נכנס מעבר לקו השער , תירגעו יהיה מונדיאל טוב , אגב-אומרים לכם שמשתמשים בזה במונדיאל הקרוב בתור ניסוי ואם זה יביא תועלת ישתמשו בזה באליפויות וטורנירים חשובים בלבד , לא ישתמשו בזה בליגות העולמיות אז תנשמו ותרגעו ..
השב   •  00
42
אנונימי05/07/2012 22:11
מצוין!החלטה מצוינת כך אם יהיה איזה שהוא שער והוא על הקו הו אחריו אפשר לגעת לדעתי החלטה מצוינת!
על מי שזה מקובל שיתן לייק.
על מי שלא שירשום תגובה ויפרט!
השב   •  30
41
מכביסט05/07/2012 22:07
ח הרגת אותי !!
השב   •  00
נו באמת05/07/2012 23:00
השב   •  00
40
מכביסט05/07/2012 22:02
הכל בליגת העל זה טעות אחת גדולה !
השב   •  22
39
שחר05/07/2012 21:55
כי מקרים כאלה הם ממש נדירים. עובדה שמהשנים האחרונות זוכרים רק 2 משחקים שבהן שיחקה נבחרת אנגליה. המקרה הקודם שאני מכיר הוא משנת 66 ואז גם שיחקה נבחרת אנגליה.
דרך אגב, הוספת 2 שופטים מיותרת לחלוטין. ראינו שהם לא עוזרים בכלום.
השב   •  00
38
dror05/07/2012 21:51
כן , זכינו בעידן חדש , חזון אחרית הימים .
הרבה זמן חווינו טעויות גורליות בכדורגל , והנה סוף סוף זה קורה .
זה מבורך , ותודה לפיפ"ה .
השב   •  00
37
רן05/07/2012 21:50
טעויות זה חלק מהמשחק וזה גורם לריגושים. נטילת הריגושים מהמשחק תהפוך אותו למשעמם.

הכי טוב נבטל את הכדורגל ונעבור לשחק FIFA ב PS שמה אין טועויות.
השב   •  64
אדום בדם05/07/2012 22:25
בפיפא השופטים עושים יותר טעיות ממנשה משיח
השב   •  21
shbaron05/07/2012 22:52
כולם רק מפסידים מזה !
הקבוצה שנדפקה מרגישה מקופחת,וחלק מהקבוצה שזוכתה מרגישה שהיא לא בסדר שהיא קיבלה מתנה מהשופט,אז מה טוב בזה ?!
השב   •  41
תותחן ירוק מהכרמל05/07/2012 23:53
ולפעמים לרעתך אין מה לעשות זה היופי במשחק למה הטניס והכדורסל כאלו משעממים? כי כל דבר שם נבחן באלף מצלמות בכדורגל זה כל היופי הטעויות והמתח והדרמה..
השב   •  00
36
בני05/07/2012 21:46
הורסים את הספורט הפופולרי בעולם, לא משאירים מקום לטעויות תנו למשחק להיות אנושי!
השב   •  33
אסף05/07/2012 21:59
בגלל השופט.

מנוי כבר קנית ?
השב   •  10
35
nmbgh05/07/2012 21:45
השב   •  00
כחול05/07/2012 22:04
השב   •  00
34
א05/07/2012 21:40
צעד נכון לפיפ"א
השב   •  00
33
פרי הפלטיפוס05/07/2012 21:33
סוף כל סוף, רק חבל שלקח להם רק 30 שנה.
השב   •  10
32
שולם05/07/2012 21:21
השב   •  10
31
גיא05/07/2012 21:20
לשנות את המשחק
השב   •  00
30
אופק05/07/2012 21:19
חאלס!התאהבנו במשחק הזה למה לשנות אותו!!??פעם לטובתנו פעם לרעתנו אנשים חושבים שזה דמיוני אבל עוד 10 שנים בערך יהיה רובוט ולא שופט ו
השב   •  42
כחול05/07/2012 22:04
בגלל טעות שיפוט, אני רוצה לראות אותך מדבר!
אז תחשוב מה זה לנבחרת להפסיד חצי גמר או גמר מונדיאל בגלל טעות שיפוט!
השב   •  10
תותחן ירוק מהכרמל05/07/2012 23:54
אז מה ?? זה חלק מהמשחק! שזה לפעמים לטובתך ולפעמים לרעתך! עם מצלמות הכדורגל יהיה רובוטי ושחקנים יפחדו להתחזות ולפול ברחבה!!
השב   •  11
אופק06/07/2012 09:40
כה
השב   •  10
29
ירוק בנשמה05/07/2012 21:18
כמו שזה ימנע משערים חוקיים להיות לא מאושרים, זה לא ימנע משערים לא חוקיים להיות מאושרים. אולי זה ימנע ויכוחים רבים עם השופטים והקוונים, אבל זה דופק את הספורטיביות של המשחק.
השב   •  20
28
אופק05/07/2012 21:17
נכון שלפעמים זה כואב שזה נגדנו אבל שוכחים את זה..!וזה חלק מהכיף
התחושה שהיריבה הייתה צריכה לקבל שער ופסלו לה
השב   •  22
27
רועי05/07/2012 21:12
השב   •  00
26
צהוב כחול מלידה -מעריץ אבי לוזון , וברדה05/07/2012 21:00
שחר קווה שאולי בטעות הכדור עבר במילימטר , אבל לא השיא המביש נשאר עם חיפה לעולם .

00000000 תודה לאל שאני לא אוהד את המועדון הזה ,אחרת משא כבד על הגב
השב   •  123
שלומי05/07/2012 21:16
שהביאה לנו כל כך הרבה כבוד בעשור האחרון..
טמבל.
השב   •  41
אדום בכל מצב05/07/2012 22:21
ישימו עם התוכנה הזאת רק על השער של מכבי כי הם לא יגיעו לצד השני
השב   •  32
אוראל05/07/2012 22:37
לפחות גברנו עליכם ועל כול הליגה והגענו למפעל הזה ועוד עלינו לליגת האלופות לא כמוכם.

תגיד,כמה זמן לא זכיתם באליפות?
הקנאה אוכלת אותך!
השב   •  21
יוסי05/07/2012 23:15
השב   •  21
25
כחול05/07/2012 20:57
תקראו מה כתוב, זה יהיה רק במונדיאל 2014, בליגת העל ימשיכו לעשות טעויות וכנראה שגם בליגות אחרות באירופה לא ישתמשו בזה.
טעויות שיפוט הן חלק מהמשחק?! זה רק הורס את הספורטיביות שבכדורגל.
השב   •  13
אדום בכל מצב05/07/2012 22:20
אנחנו מקום 82 דרג פיפ"א ואנלא יודע איך הליגה שלנו מודרגת שישית באירופה
אבל בקירגיסטן יהיה את עין הנץ לפנינו
השב   •  00
24
יוסי05/07/2012 20:46
השב   •  01
23
הצעת חוק05/07/2012 20:44
אסור לאבי לוזון להיות ביציע
השב   •  100
22
חי צהוב שחור !05/07/2012 20:38
סוף סוף אישרו..יום שמח לכדורגל,החלטה נכונה ואמיצה.הגיע הזמן להשים סוף לשופטים שנגד כל אותה קבוצה ששמה את הגדול והוא מחליט שלא.:) הגיע הזמן צדק במגרש.
השב   •  11
21
משנה05/07/2012 20:38
זה חלק מהמשחק הטעיות שיפוט מה עם הזמן יקבעו עברות ונבדל והכל ממלצמה ואז כל המשחק ישתנה היה יותר איטי פחות כיפי וככה לא היו רגעים גדולים כמו יד הזהב של מראדונה
השב   •  3314
מכביסט105/07/2012 20:53
לפסול נבבד שלא היה או עבירה שלא הייתה.

כאן מדובר במשהו חריג וחשוב.
כל שער שנכבש יכול להוות יתרון משמעותי ולא צודק. תאר לך קבוצה שמפסידה את גביע העולם בגלל "טעות" אנוש?
השב   •  40
אחד שיודע (נדוש, אני יודע)05/07/2012 20:56
שהן חלק מהמשחק
השב   •  20
הכריש האדום מהדרום05/07/2012 20:59
תאר לך שזה נגד קבוצה שאתה אוהד ותחשוב אם זה מדהים או לא הוגן
השב   •  41
אופק05/07/2012 21:18
השב   •  00
מכביסט805/07/2012 22:37
אם כן אז אתה ממש אבל ממש לא אוהב כדורגל אלא אתה אוהב לראות רמאים. רגעים גדולים זה השער של ון בסטן ביורו 88 השער של אינייסטה נגד צ''לסי רגעים ספורטיבים גדולים אתה יכול לקרוא גם למהומה בבלומפילד בדרבי בעונה האחרונה רגע גדול. ולכן הטכנולוגיה הזאת היא ברכה לכדורגל
השב   •  10
משנה?06/07/2012 00:12
יד האהלוהים לא רגע גדול? אז איך כולם מכירים אותו? גם זה רגעים גדולים ונכון שזה מבאס שזה נגדך אבל עדיין כדורגל זה משחק אנושי עם טעויות אנוש וככה זה צריך להשאר ולגבי מה שמשהו אמר להפסיד גול בגלל טעות אנוש? עם אין נבדל שופט שורק לנבדל והשחקן שם גול? זה לא טעות אנוש אשמתו שזה היה הטעות?
השב   •  21
ישראל06/07/2012 09:35
ולא רואה עבירות אוו נבדלים היא סך הכל רואה עם הכדור עבר את קו השער אוו לא
השב   •  00
הנוקמים מהמכתש06/07/2012 10:24
על טעות שיפוט קריטית קבוצות נדפקות חייבים טכנולוגיה בכל המשחק
השב   •  00
20
יניב05/07/2012 20:37
כל מילה נוספת מיותרת.
השב   •  21
19
אביקשת בן אחיחשמונאי05/07/2012 20:34
רק שכחתי לציין.
השב   •  40
18
אביקשת בן אחיחשמונאי05/07/2012 20:32
זה קורה פעם או פעמיים בעונה ששערים חוקיים נפסלים או ששערים לא חוקיים נחשבים ואני לא מבין למה צריך להשקיע כל כך הרבה כסף בשביל דבר שקורה לעתים כל כך רחוקות וזה גם כל היופי בכדורגל.
השב   •  81
Gooner05/07/2012 20:40
תחשוב שמה שקובע שהקבוצה שלך תרד ליגה או תפסיד גביע זה שער שלא אושר או שער שלא היה ואושר
השב   •  61
אבל05/07/2012 20:45
מונדיאל או יורו בשלבים המכריעים זה שווה המון
השב   •  50
אופק05/07/2012 21:16
אנשים לא מבינים שהשלב הבא זה שיהיה מכשיר שיבדוק נבדלים ועבירות ובסוף גם מכשיר במקום שופט ואני ממש לא מגזים אני מדבר על עוד נגיד 10 ,15 שנה..המשחק שאנחנו התאהבנו בו הוא אחד עם טעויות לטובתנו ולרעתנו ואין סיבה לשנותו
השב   •  11
צפוני כחול05/07/2012 22:43
בהחלט עלול להיות לכם מה להפסיד
השב   •  20
תותחן ירוק מהכרמל05/07/2012 23:58
שפעם זה לטובתך פעם זה נגדך זה כל הקסם של הכדורגל הטעויות , המתח , הדרמה , המהפכים , הקמבאקים , שקבוצה חוזרת מפיגור 3-0 לניצחון 4-3 זה הקסם והיופי בכדורגל! עם מצלמה בקו השער שחקנים יפחדו להתחזות ברחבה ולפול שלא יקבלו צהובים..אני לא אומר שהתחזות זה דבר טוב אבל זה גם חלק מהמשחק
השב   •  00
17
שם05/07/2012 20:31
נזכרו מאוחר מידי.האליפות למילאנו.
השב   •  20
16
יוני05/07/2012 20:31
עוד מעט רובוטים יחליפו את השחקנים
השב   •  41
15
ליר כהן05/07/2012 20:30
למה צריך טכנולוגיה..
היו מביאים את שימי תבורי היו להם אחלה עיניים.
השב   •  400
דור05/07/2012 21:28
הרגת אותי..
השב   •  10
עוד אחד05/07/2012 23:28
למה שימי תבורי? שישאלו את אוזיל
השב   •  100
14
מתן חלבי05/07/2012 20:27
התאהבת בכדורגל - למרות - טעויות השיפוט ולא להפך !
השב   •  10
13
סימון05/07/2012 20:26
השב   •  22
תותחן ירוק מהכרמל05/07/2012 23:56
ומתאמצות שבעתיים נגד חיפה?
השב   •  01
12
לירן05/07/2012 20:26
אחי אתה נהנה מטעויות שיפוט? O_O

זה הדבר היחיד שמבאס בכדורגל המודרני אולי חוץ מהשיטה של מוריניו שהשתלטה על העולם
השב   •  04
פרי הפלטיפוס06/07/2012 09:15
השיטה של מוריניו לא הגנתית ולא בונקריסטית, עובדה שריאל כבשה העונה 121 שערי ליגה. עם עובדות לא מתווכחים.
השב   •  10
דודו החושב06/07/2012 12:21
א. השיטה של מוריניו זה בונקר נגד קבוצות גדולות. ב. נגד קבוצות קטנות מהליגה הספרדית לא צריך בונקר. 3. חשבת בכלל שאם אתה צודק שהשיטה של מוריניו זה לא הגנה ולא בונקר אז איזה שיטה בכלל הוא המציא? סתם חומר למחשבה!
השב   •  00
11
סימון05/07/2012 20:24
השב   •  40
10
גרסיה ת"א05/07/2012 20:22
אבל מקווה שפה זה יעצר, כל הכיף בכדורגל שהוא לא מושפע מכל הטכנולגיה הזאת.
השב   •  40
9
מכביסטית בנשמה!= )05/07/2012 20:21
הרבה יותר נפוץ ששער נפסל בנבל מאשר אם הכדור עבר או לא אבל עדיין כל הכבוד שאישרו את זה סוף סוף לפחות הטעויות האלו לא יהיו יותר
השב   •  102
8
רן05/07/2012 20:19
אבל כל הכבוד החלטה נכונה..
השב   •  41
7
אופק05/07/2012 20:17
קו שער זה יפה אבל הצעד הבא זה מחשוב כללי..!חלק מהמשחק שהתאהבנו בו כולל טעויות שיפוט וכ''ו..!פעם איתנו פעם נגדנו..אני רואה את זה כאסון ממש
השב   •  2645
צפוני כחול05/07/2012 21:02
רק למה לצעוק את זה בגלוי?
השב   •  104
6
אופק05/07/2012 20:16
כל עוד הטכנולוגיה נכנסת זה יפה והכל והגיוני אבל הצעד הבא יהיה מחשוב של נבדלים ועבירות והכדורגל יהפוך לטכנולוגי..חברה חלק מהמשחק שאנחנו אוהבים זה הטעויות האלה פעם לטובתנו פעם לרעתנו
השב   •  4241
מלפפון06/07/2012 00:29
בטניס, בפוטבול, ובאן בי אי זה לא האט ולא פגע בשטף המשחק.
ההיפך, זה רק הוסיף עניין, יופי, ומעל הכל הוגנות
עם כל הכבוד לקישקושי ההתאהבות בטעויות, מדובר בספורטאים שעובדים קשה (לא עצלני ליגת העל שלנו) להגיע להישגים בזכות ולא ברולטה שפעם לפה ופעם לשם.
השב   •  90
אופיר שמואל06/07/2012 10:50
השב   •  00
forza milan06/07/2012 14:53
השב   •  11
השדם האדום06/07/2012 15:16
שחיפה רגילים למתנות מהשופטים , אל תדאג זה כבר לא יקרה .. ההוגנות חזרה , והשופטים גם לברצלונה וסיטי וכן אפילו לקבוצה שאני אוהד פה ושם לא יעזרו.. למרות שליונייטד הם הרבה פחות עוזרים מאשר לקבוצות כמו צלסי וסיטי
השב   •  01
5
amit05/07/2012 20:14
היה אמור להיכנס לפני שנים
השב   •  70
מבין ענין05/07/2012 21:32
הכל נחמד , אבל מה יהיה בשאר הליגות ?
השב   •  10
4
צפוני כחול05/07/2012 20:13
יום שחור לכמה שופטים משלנו, שמעכשיו יכולתם להכריע משחקים תרד מאד. מצד שני: סביר שכמות הפנדלים תגדל. כמו שאומרים: לא רוצים בדלת? תקבלו מהחלון.
השב   •  240
3
אורי05/07/2012 20:12
וקיימנו והגיענו לזמן הזה
השב   •  213
פרנק למפארד05/07/2012 20:54
השב   •  30
ההוא שפסלו לו את השער05/07/2012 20:55
השב   •  30
2
האיש באדום05/07/2012 20:11
איך גרמניה תגיע רחוק במונדיאל 2014?
השב   •  321
אורי05/07/2012 20:17
יעקוב שחר יממן אותם
השב   •  111
צפוני כחול05/07/2012 21:00
השב   •  60
1
סהר05/07/2012 20:09
השב   •  28
אדום בדם05/07/2012 20:17
אפשר חתימה?
השב   •  150
משה אוהד ביתר06/07/2012 00:06
השב   •  30
אסור לפספס
נגןזכה באיש המשחק וקיבל במתנה חזיר שלם
זכה באיש המשחק וקיבל במתנה חזיר שלם
נגןהנציג הישראלי באינטר מיאמי עם שער גדול
הנציג הישראלי באינטר מיאמי עם שער גדול
נגןאינטימי: פאטצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
אינטימי: פטאצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
נגןקבע שיא עולמי מטורף בעליות מתח ב-24 שעות
קבע שיא עולמי הסטרי בעליות מתח ב-24 שעות
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */