יום שישי, 20.09.2024 שעה 10:41

לירון כהן: איבדנו את הריכוז, טעינו וכבר לא חזרנו

קפטנית ישראל סיכמה את ה-71:68 המאכזב באוקראינה: "הן יצרו מומנטום בעזרת הקהל". לפני בלארוס: "חייבות להשאיר סיכוי להגיע לאליפות אירופה"

|
אלוהים מול האוקראיניות, הפסד מאכזב
אלוהים מול האוקראיניות, הפסד מאכזב

מאכזב מאוד, כך ניתן להגדיר את ההפסד של נבחרת הנשים אמש (רביעי) 71:68 במוקדמות אליפות אירופה לנבחרת אוקראינה, אותה נבחרת שהבנות בכחול לבן ניצחו בבית מכבי רק לפני מספר שבועות. השחקניות של אלי רבי כבר הובילו ב-10 נקודות הפרש ברבע השלישי, אך ברבע האחרון לא שיחקו קבוצתי ואיכשהו הצליחו להפסיד את המשחק שהיה כל כך חשוב לנצח בו. 

קפטנית הנבחרת, לירון כהן, סיכמה: "זה כדורסל, עניין של מומנטום במיוחד במשחקי חוץ. איבדנו קצת את הריכוז, עשינו טעויות והקבוצה הביתית הצליחה לייצר מומנטום בסיוע של הקהל. לנו כבר היה קשה לחזור בסוף במיוחד בגלל שהכול הלך לכיוון שלהן".

בעקבות ההפסד, נפגעו בצורה קשה הסיכויים של הנבחרת לסיים באחד משני המקומות הראשונים כשלסיום הקמפיין נשארו עוד שלושה משחקים שהנבחרת חייבת לנצח.

הראשון מביניהם יהיה ביום שבת הקרוב (21:00, בית מכבי ראשון לציון, כניסה חינם ללובשי לבן ולנשים) כשתארח הנבחרת את הראשונה בבית, בלארוס.

צפו בישראל מתרחקת מהיורובאסקט

הקפטנית התייחסה למשחק הקרוב: "ראינו ביוז'ני כמה הקהל חשוב. כשאוקראינה הובילה הקהל הפך להיות פקטור מהותי. אנחנו חוזרות הביתה ואני מקווה שבמוצאי שבת בית מכבי יהיה מלא, אנחנו צריכות את התמיכה והעידוד של הקהל שלנו כדי לשמור על הבית ולהשאיר לעצמנו את הסיכויים להעפיל לאליפות אירופה".

לירון כהן (משה חרמון)
לירון כהן. "היה לנו כבר קשה לחזור" (משה חרמון)
 
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */