יום שישי, 20.09.2024 שעה 10:36

פלה: ברזיל של 1970 טובה יותר מספרד של היום

כוכב העבר של הסלסאו התרשם מאליפות אירופה של צ'אבי, אינייסטה וטורס, אבל טען: "היו לנו אז שחקנים טובים מהם". ומי לדעתו צריך לזכות בכדור הזהב?

|
שחקני ספרד חוגגים את הזכיה ביורו (רויטרס)
שחקני ספרד חוגגים את הזכיה ביורו (רויטרס)

הרבה אוהדים רכשה לעצמה נבחרת ספרד בשנים האחרונות, ואין ספק שבזכות ולא בחסד. הנבחרת של ויסנטה דל בוסקה הצליחה לזכות בשתי אליפויות אירופה ובתווך באליפות העולם. השחקנים שנמצאים בסגל שלה מגיעים מקבוצות פאר רבות ברחבי אירופה ואין ספק כי מדובר בדור מיוחד.

גם כוכב העבר של נבחרת ברזיל פלה, מעריך מאוד את ההישגים של הנבחרת, אבל עד שמגיעים לדיבורים על "הדור הטוב ביותר בכל הזמנים" בהקשר של נבחרת ספרד. לטענתו, הדור של ברזיל 1970 הוא הדור הטוב ביותר אי פעם.

"אם הייתי משחק, היינו זוכים בטורנירים. הדור של 1970 קבע סטנדרטים שלפיהם אחרים נמדדים כשמדברים על הקבוצה הכי טובה", אמר פלה.

"תמיד יהיו השוואות, אבל לנבחרת ברזיל של 1970 היו שחקנים טובים יותר מאשר ספרד של היום, שיש לה רק שניים או שלושה שחקנים מצוינים. אבל שלא יהיה לכם ספק, נבחרת ספרד משחקת את הכדורגל המהנה ביותר שצפיתי בו, זה שני דורות", הבהיר שחקן העבר.

פלה (רויטרס)
פלה. "לספרד רק שניים או שלושה שחקנים מצוינים" (רויטרס)
 

מכאן עבר הברזילאי לדבר על שחקן השנה בעולם שיזכה בעוד מספר חודשים בתואר כדור הזהב: "בדרך כלל מי שזוכה בתואר הוא שחקן התקפי. אמנם לא ראיתי את כל המשחקים, אבל אין לי ספק שההופעות של איקר קסיאס בטורנירים בינלאומיים צריכות להביא לו את התואר. הגיע הזמן לתת את כדור הזהב לקסיאס. הוא שוער נהדר".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */