יום שישי, 20.09.2024 שעה 10:36

קורינתיאנס אלופת דרא"מ, אמרסון נשך את קארוסו

החלוץ כבש צמד (54 ו-73) והברזילאים זכו בליברטדורס בפעם הראשונה עם 0:2 על בוקה בגומלין ו-1:3 בסיכום. הוא גם טעם את אצבעות הבלם. ריקלמה עוזב

|
אלסנדרו מניף את גביע הליברטדורס
אלסנדרו מניף את גביע הליברטדורס

קורינתיאנס זכתה הלילה (בין רביעי לחמישי) בגביע הליברטדורס עם ניצחון 0:2 על בוקה ג'וניורס בגומלין של הגמר ו-1:3 בתוצאה הכללית של המפגש הכפול.

הסיפור של המשחק היה אמרסון, החלוץ של הברזילאים, עבורם הייתה זו הופעה ראשונה בהיסטוריה בגמר הליברטדורס, לעומת משחק גמר עשירי במפעל של בוקה.

קורינתיאנס שהגיעה לגמר כשהיא בלתי מנוצחת במפעל העונה, עלתה ליתרון בדקה ה-54 אחרי שהגנת בוקה לא הצליחה להרחיק כדור חופשי, אמרסון קיבל מסירה בעקב מדנילו והבקיע.

אמרסון בן ה-33 הכפיל את היתרון בדקה ה-73 עם השער שגמר את המשחק וקבע את התוצאה הסופית. על הדרך הוא גם הספיק לנשוך את אצבעותיו של בלם בוקה, מתיאס קארוסו.

"ביקרו אותי, אבל עכשיו אני אלוף דרום-אמריקה", אמר בסיום אמרסון, שזכה באליפות הברזילראו בשלוש העונות האחרונות עם שלוש קבוצות שונות: פלמנגו, פלומיננזה וקורינתיאנס.

בזכות הניצחון והזכייה בליברטדורס, קורינתיאנס תשתתף בחודש דצמבר בגביע העולם לקבוצות ביפן, שם היא צפויה לפגוש בגמר את אלופת אירופה, צ'לסי.

אמרסון חוגג (רויטרס)
אמרסון חוגג מול בוקה (רויטרס)
 
אמרסון נושך את קארוסו (ONE)
וגם נושך את היד של קארוסו
 
אוהדי קורינתיאנס חוגגים (רויטרס)
אוהדי קורינתיאנס חוגגים בסאו פאולו (רויטרס)
 

ריקלמה עוזב את בוקה: "רק רוצה לעשות על האש עם החבר'ה"
אחרי חמש שנים בבוקה ג'וניורס, הקשר חואן רומן ריקלמה הודיע כי הוא עוזב את הקבוצה איתה הוא כה מזוהה. "הודעתי לנשיא שלא אמשיך", אמר ריקלמה בן ה-34, "לא נשאר לי עוד מה לתת למועדון. עכשיו אני רק רוצה לחזור הביתה ולעשות על האש עם חברים שלי".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */