יום שישי, 20.09.2024 שעה 09:36

ליעד אלמליח עזב את פודבסקידזי: זה לא הסתדר

הקשר שהגיע לפולין בינואר ומיעט לשחק, הגיע להסכם עם הקבוצה על שחרורו: "אולי זו טעות כי עדיין אין לי קבוצה, אבל החלטתי שאני לא מוכן לחזור לשם"

|
ליעד אלמליח. מיעט לשחק בפולין
ליעד אלמליח. מיעט לשחק בפולין

הקשר ליעד אלמליח עזב את קבוצתו בפולין בחצי השנה האחרונה, פודבסקידזי, בהסכמה הדדית על ביטול החוזה שהיה במקור עד לסוף עונת 2012/2013.

אלמליח, שהגיע לקבוצה במהלך פגרת החורף האחרונה לא הצליח להתאקלם כמו שצריך ומיעט לשחק עד שבסופו של דבר החליט כי הוא מעוניין לצאת מהחוזה הקיים ולא להמשיך בקבוצה, החלטה שהתקבלה בהסכמה גם מצד הקבוצה בה עדיין משחק הקשר לירן כהן.

"זה לא הסתדר", סיפר אלמליח בנושא, "לא שיחקתי הרבה והמאמן חתם לשנתיים. כבר בסוף העונה הבנתי שכנראה אין לי מה לחפש שם וגם להם זה התאים. אולי זו טעות כי עדיין אין לי קבוצה אבל החלטתי שאני לא מוכן לחזור לשם ככה, כשאתה לא משחק אתה מפתח אנטי להכל וזה לא מתאים לי".

בסביבת השחקן לא שוללים גם חזרה לארץ כאופציה בשביל הקשר האחורי ששיחק בהפועל עכו אך עוד לפני כן היה בין המצטיינים של מחלקת הנוער במכבי חיפה. בנושא הזה סיפר אלמליח: "אני לא מתעסק עם הנושא הזה, אני סומך על הסוכן שלי גלעד קצב שיעשה את מה שטוב בשבילי".

גלעד קצב (גיא בן זיו)
גלעד קצב. אלמליח סומך עליו (גיא בן זיו)
 

בינתיים, שומר אלמליח על כושר בארץ כשגם דקל קינן, תומר חמד וישראל זגורי הצטרפו אליו ולעוד מספר שחקני נוער. החבורה, שמורכבת בעיקר מפליטי מכבי חיפה, אף ערכה מחנה אימונים של יומיים.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */