יום ראשון, 06.10.2024 שעה 06:43

פטריוטיות מתחילה מלמטה: ליין חדש לסאקוני

חברת ההנעלה מתכוננת לאולימפאידה ולכבוד יום העצמאות האמריקאי והמשחקים הקרבים השיקה נעל חדשה במהדורה מיוחדת ובצבעי דגל ארה"ב

|
הנעל החדשה של סאקוני, זאת גאווה בדגל
הנעל החדשה של סאקוני, זאת גאווה בדגל

יום העצמאות בארצות הברית הוא סיבה מצויינת למסיבה, אך חברת ההנעלה, סאקוני, לקחה את העניין צעד אחד קדימה, תרתי משמע. לכבוד החג הציגה החברה את נעלי Ride 5 הפטריוטיות במיוחד. נעלי ריצה החדשות יצאו במהדורה מוגבלת ובצבעי אדום וכחול עם כוכבים, סטייל הדגל האמריקאי.

הנעל המיוחדת הושקה כהוקרה למשלחת האולימפית של ארה"ב, אשר אצניה ושאר האתלטים שירוצו על המסלולים בלונדון ינעלו באולימפיאדה הקרובה את נעליים של חברת סאקוני.

מעבר למראה הייחודי והבולט מתאימה הנעל לשימוש יומיומי וכמובן לספורט. נעל ה - Ride 5 מציעה שיכוך מעולה הודות לטכנולוגיית ה-progrid המהפכנית של סאקוני, מערכת של מיתרי גומי השזורים שתי וערב לאורך כל הנעל, שתפקידם לספוג את המכות שסופגת כף הרגל ולפזר את האנרגיה.

המערכת המתקדמת שומרת על יחס נמוך בין גובה העקב לגובה קדמת כף הרגל, דבר שמוסיף ליציבות של המשתמש בנעל ומפחית מהעומס על השלד, השרירים והגידים. הנעל רכה וקלה ומעניקה תחושת ריכוך מושלמת בכל צעד.

אליסון פליקס, תציג את הנעליים בפטריוטיות מראש הפודיום? (GettyImages)
אליסון פליקס, תציג את הנעליים בפטריוטיות מראש הפודיום? (GettyImages)
 

חלקה העליון של הנעל הפטריוטית עשוי מאריג המאפשר אוורור ונידוף של רטיבות והסוליה מהפכנית ועשויה מגומי פחמני, חומר קל ב 33% אחוז בהשוואה לסוליית גומי רגילה ועם זאת בעל יכולת לספוג ולפזר אנרגיה פי שלוש.

אם גם אתם מתרגשים מהחג האמריקאי המתקרב וברצונכם להראות זאת בפעם הבאה שתלכו לחדר הכושר עשו את הדרך לאחת מחנויות הדגל של סאקוני, אשר רק בהן נמכרות הנעליים הפטריוטיות.   

עוד מבט על הנעל החדשה
עוד מבט על הנעל החדשה
 
         

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */