יום ראשון, 06.10.2024 שעה 08:07

כריסטיאנו רונאלדו שוב משווה את עצמו לליאו מסי

אחרי שספג ביקורות וענה על הדשא, החליט CR7 שהשמות שלו ושל הפרעוש לא הוזכרו יחדיו מספיק: "גם הוא סופג ביקורת. אני לא כועס, פשוט עונה על המגרש"

|
רונאלדו עונה לביקורות עם נשיקה (רויטרס)
רונאלדו עונה לביקורות עם נשיקה (רויטרס)

הרבה לחץ יש על כריסטיאנו רונאלדו. צריך להיות דמות מיוחדת מאוד בשביל לא להישבר מכך, בטח לאור העובדה שלרגע הזה מחכים הרבה מאוד אנשים בעולם.

CR7 התחיל את היורו לא טוב, לפחות לא כפי שציפו ממנו והביקורות לא איחרו לבוא. שני משחקים חלשים הספיקו לתקשורת לקטול אותו אך הפנומן הזה לא התרגש, הצליח לקום מהקרשים ולספק שתי תצוגות נהדרות, לכבוש 3 שערים ולהעלות את פורטוגל לחצי הגמר.

כעת, אחרי ששיחרר מעט מהלחץ, הרשה לעצמו רונאלדו לענות גם מחוץ למגרש: "אפילו למסי יש את המבקרים שלו. אי אפשר לרצות את כולם אבל אני לא כועס או מתוסכל מזה. ככל שאתה נעשה כוכב גדול יותר כך הלחץ עליך לספק הופעות מספיק טובות שיורידו את האנשים מהגב שלך".

רונאלדו, שיפגוש ביום רביעי את ספרד בחצי הגמר הוסיף: "אני לא מתכנן מתי לצאת ולנסות לרצות את אותם מבקרים. אני רק מנסה לשחק הכי טוב שאני יכול. אנחנו משתפרים וזה חשוב. יש יופי של אחדות בנבחרת שלנו, יש אצלנו רוח טובה וזה עוזר".

הקפטן של הפורטוגלים סיכם: "היה קשה להגיע עד לכאן אבל אנחנו נכנסים לשלב הזה עם הרבה אופטימיות, לא משנה מי היינו פוגשים בחצי הגמר. המטרה שלנו כרגע היא להעפיל לגמר, למה לא? יש הרבה לחץ על נבחרות אחרות ואנחנו יכולים להמשיך קדימה בלי ציפיות גבוהות. לא משנה מה יקרה מעכשיו, אנחנו נבורך על היורו הזה".

רונאלדו (רויטרס)
רונאלדו. יקח את פורטוגל עד הסוף? (רויטרס)
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגן המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */