יום ראשון, 06.10.2024 שעה 08:03

יבנה החתימה את שוקי נגר, תמיר פור ומורן ג'אן

הקבוצה שחוזרת לליגה הלאומית מזה 15 שנים, התחזקה לקראת העונה הבאה. מאמן הקבוצה יוסי זוזוט מתרגש: "יבנה זאת עיר של כדורגל, ראש העיר בטירוף"

|
שוקי נגר.
שוקי נגר. "שחקן יציב" (יניב גונן)

העולה הטרייה לליגה הלאומית מכבי יבנה, מתכוננת לעונתה הראשונה מזה 15 שנה בליגה זאת, וכבר סיכמה עם שלושה שחקני רכש חדשים שוקי נגר, תמיר פור ומורן ג'אן. מאמן הקבוצה, יוסי זוזוט התייחס לחזרתה של הקבוצה לליגה הלאומית ואמר: ”יבנה זו עיר של כדורגל היינו צמאים לעלייה".

בתוך כך, שלושת שחקני החיזוק שהגיעו לקבוצה מאחי נצרת, סיכמו את התנאים כבר אתמול בערב וצפויים לבצע את החתימה הרישמית מחר. נגר הוותיק מבין השלושה צבר לא מעט נסיון בליגת העל ובליגה הלאומית וזוזוט מאמין שיתרום רבות לקבוצה.

"לשוקי יש ניסיון. הוא עבר את ליגת העל והוא שחקן יציב. אין לו עליות וירידות ולקבוצה שעלתה ליגה אנחנו מביאים שחקנים מנוסים טובים", אמר זוזט.

זוזוט, ששיחק במועדון במשך 18 שנה והפך למאמן בשנתיים האחרונות אמר לקראת פתיחת העונה: ”כבר 15 שנה לא הגענו למעמד הזה, ראש העיר בטירוף, תומך ונלהב. אין לנו בעיות כספיות ואנחנו יציבים, יש לנו נקודת פתיחה טובה. כולם עובדי עייריה בהתנדבות ואנחנו רוצים להישאר בליגה. אנחנו מביאים לכל משחק שלושת אלפים צופים זה גם טוב לכדורגל". בנוסף להחתמות שצפויות מחר, שניים משחקני הקבוצה רון קופרלי וג'ניה קפלן האריכו את חוזיהם לעונה נוספת.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */