יום שישי, 20.09.2024 שעה 10:29

רונאלדו: רוצים להגיע לגמר, צ'ך: הוא בלתי עציר

כובש שער הניצחון של פורטוגל על צ'כיה (0:1) דרוך לפני חצי הגמר, פושטיגה ייעדר. השוער על CR7: "כמעט אי אפשר להגן מולו". בארוש פרש מהנבחרת

|
רונאלדו, השבחים מגיעים מכל עבר (רויטרס)
רונאלדו, השבחים מגיעים מכל עבר (רויטרס)

נבחרת פורטוגל ואוהדיה התעוררו לאחר הניצחון אמש (חמישי) 0:1 על נבחרת צ'כיה, וההעפלה לחצי גמר טורניר יורו 2012, שם יפגשו את המנצחת ברבע הגמר בין ספרד וצרפת, לבוקר נוסף של שמחה ותשבוחות לנבחרת של פאולו בנטו ולכובש שער הניצחון בדקה ה-77, כריסטיאנו רונאלדו.

גם אמש היה הכוכב הגדול של הנבחרת מעל כל השחקנים באצטדיון בוורשה. מאמן הנבחרת המפסידה, מיחל בילאק, סיכם זאת במשפט אחד: "רונאלדו פשוט טוב יותר וזה מה שהכריע את המשחק".

"אני חושב שזה היה משחק נהדר עבור פורטוגל", אמר רונאלדו עצמו. "הפתיחה לא הייתה כל כך טובה, אבל השתפרנו עם הזמן והגענו להרבה הזדמנויות, זה היה משחק מושלם עבורינו. אנחנו שמחים כרגע, אבל מודעים לכך שהמשחק הבא יהיה מאוד קשה. אנחנו נבחרת בוגרת, טובה ונהיה מוכנים".

על המשך הטורניר אמר קשרה של ריאל מדריד: "המטרה שלנו היא קודם כל להגיע לגמר, יש לנו סגל מצוין ואני חושב שהסיכויים שנעשה זאת הם 50-50. אנחנו רק צריכים להאמין בזה".

פפה עוצר את בארוש: &qout;צרפת או ספרד? אין לנו העדפה&qout; (רויטרס)
פפה עוצר את בארוש: "צרפת או ספרד? אין לנו העדפה" (רויטרס)
 

חברו של רונאלדו לנבחרת ולאלופת ספרד, פפה, הוסיף: "ספרד או צרפת? אין לנו העדפה, שתיהן נבחרות מצוינות ואני מקווה שגם במשחק הבא נראה יכולת טובה ונגיע לגמר".

"הביקורת עושה אותנו טובים יותר. הדבר החשוב ביותר הוא שאנחנו יודעים שיש לנו את האיכות להגיע הכי רחוק שניתן. אנחנו מדינה קטנה, אבל הוכחנו שיש לנו הרבה איכויות ובטח שבכדורגל. אנחנו תמיד מרגישים את התמיכה שיש לנו מהעם הפורטוגזי", סיכם הבלם. בפן המקצועי, החלוץ הלדר פושטיגה שנפצע בשריר הירך האחורי יחמיץ בוודאות את חצי הגמר והוא עלול שלא להיות כשיר גם לגמר אם פורטוגל תעפיל אליו.

צ´ך עוצר את הוגו פעם נוספת, כמעט היחיד שהופיע בצד הצ´כי  (רויטרס)
צ´ך עוצר את הוגו פעם נוספת, כמעט היחיד שהופיע בצד הצ´כי (רויטרס)
 

אחד היחידים שהראה יכולת טובה במדי הנבחרת הצ'כית היה שוערה של צ'לסי, פטר צ'ך, שבחר גם הוא להלל את כובש שער הניצחון: "רונאלדו הוא אחד משני השחקנים הגדולים בעולם והוא הוכיח את זה שוב, כמעט בלתי אפשרי להגן מולו. ההרגשה לא טובה, הפסדנו ואנחנו מחוץ לטורניר, אבל זה הגיע לפורטוגלים כי הם פשוט היו טובים יותר". לאחר המשחק נודע שחלוץ הנבחרת, מילאן בארוש, החליט לפרוש.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */