יום שישי, 20.09.2024 שעה 10:25

הנשיקה הסודית: רונאלדו חגג עם הקדשה למסי?

קפטן פורטוגל ("נבוא מוכנים לקרב בחצי") חגג את ה-0:1 על צ'כיה בצורה שעוררה דיון סוער. האם היא הוקדשה לבנו או לפרעוש? נאני: "הופעה מצויינת"

|
רונאלדו חוגג את השער עם המצלמה (רויטרס)
רונאלדו חוגג את השער עם המצלמה (רויטרס)

נבחרת פורטוגל שוב נזקקה להברקה של כריסטיאנו רונאלדו כדי לנצח. אחרי הצמד שלו מול הולנד, CR7 הסתפק הפעם בשער בודד בדקה ה-79 כדי לנצח את צ'כיה 0:1 ולשלוח את הנבחרת שלו לחצי גמר היורו. הסלסאו יגיעו ב-27 ביוני לדונייצק למפגש בין המנצחת בין ספרד לצרפת.

"שיחקנו מצוין, יצרנו הרבה מצבים. המטרה הייתה להעפיל לחצי הגמר ואנחנו שמחים על כך", אמר רונאלדו בסיום. "אנחנו יודעים שזה הולך להיות קשה, אבל אנחנו מלאי ביטחון ומוכנים לקרב".

הקפטן הוסיף: "פגענו בקורות הרבה פעמים, אבל לקחנו את ההזדמנות. אני זוכר שגם במשחק הקודם פגעתי פעמיים בקורה, אבל מה שחשוב הוא שהצלחתי לכבוש, שניצחנו ושעלינו לחצי הגמר. עכשיו זה הזמן לחייך ולשמוע מוסיקה טובה".

לאחר המשחק התפתח דיון סוער סביב השאלה למי הקדיש רונאלדו את השער שלו. מיד לאחר שכבש רץ CR7 לעבר המצלמה, שאג מילה שיצרה את הספקולציה ומיד לאחר מכן הפריח נשיקה באוויר. אז למי כוונה הנשיקה? לכך יש שתי גרסאות. ב'ספורט' הקטאלוני בטוחים שהיא כוונה לליאו מסי, כוכב ברצלונה, כחלק מהריב המתמשך בין השניים סביב השאלה מי מהם הוא השחקן הטוב בעולם. הגרסא השנייה שפורסמה במספר כלי תקשורת בפורטוגל שמיהרו להכחיש, טוענת שהשער הזה הוקדש לבנו הקטן של כריסטיאנו, כריסטיאנו ג'וניור כאשר המילים שהוא אמר היו "זה בשבילך".

כריסטיאנו רונאלדו בטירוף. שער שלישי בטורניר (רויטרס)
כריסטיאנו רונאלדו בטירוף. שער שלישי בטורניר (רויטרס)
 

"זה היה משחק קשה מאוד", אמר נאני לאחר מכן. "שיחקנו טוב, כולם היו נהדרים על המגרש וזו הייתה הופעה מצויינת של כל השחקנים. זו הסיבה שהשגנו את הניצחון. מעכשיו, כל משחק הולך להיות קשה מאוד, אבל זה עוזר לריכוז. כולנו החמצנו מספר מצבים, אבל בסופו של דבר כריסטיאנו הבקיע את שער הניצחון".

ברונו אלבש ופפה חוגגים בדרך לחצי הגמר (GettyImages)
ברונו אלבש ופפה חוגגים בדרך לחצי הגמר (GettyImages)
 
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */