יום שישי, 20.09.2024 שעה 15:51

ימפולסקי: סומך על עטר שיידע מה לעשות בחיפה

קשר הירוקים השתתף באירוע "ספיישל אולימפיקס": "מרגש להיות פה". שהר: "הופתעתי מכמה שחקנים". חמד: "יוון הוכיחה שהיא נבחרת מצויינת"

|
ימפולסקי ופרץ עם ילדי ספיישל אולימפיקס (שי לוי)
ימפולסקי ופרץ עם ילדי ספיישל אולימפיקס (שי לוי)

אירוע "לשחק עם כוכבים" של עמותת "ספיישל אולימפיקס" בחסות התאחדות לכדורגל ובשיתוף ארגון השחקנים התקיים הערב (רביעי) בגול-טיים בכפר סבא זו השנה השלישית. באירוע, אשר הפגיש שחקנים מליגת העל ונבחרת ישראל, התחלקו השחקנים לקבוצות ושיחקו יחד עם אנשי העמותה בטורניר קט-רגל. אנשי "ספיישל אולימפיקס" הצטלמו עם השחקנים ואף קיבלו גביעים ומדליות בסוף האירוע.

החלוץ בן שהר דיבר באירוע על עתידו: “הזמן עובר פה נורא מהר, אני נהנה מאוד. הופתעתי מכמה שחקנים, יש פה שחקן שבישלתי לו כמה שערים, אולי נחתים אותו באיזה קבוצה. עדיין לא יודע מה קורה עם אספניול, בשבוע הקרוב אדע לאן מועדות פני ואז אודיע לכולם מה יהיה. אם זה לא יהיה אספניול זה יהיה קבוצות אחרות, אנחנו בודקים הכל, זה יהיה מקום שאוכל לשחק ולפרוח בו".

קשר מכבי חיפה, דלה ימפולסקי, אמר: “זו הרגשה מדהימה, אני נורא שמח שיש אירועים כאלה, מרגש אותי מאוד להיות פה. יש לנו עונה לא פשוטה ואנחנו מתכוננים, יש לנו עוד שבוע עד תחילת האימונים ואני סומך על ראובן שיידע מה לעשות".

בלם סטנדרד ליאז', רמי גרשון, אמר: “כיף גדול לקחת חלק באירועים מהסוג הזה, שמח שהייתי בארץ בשביל להספיק להשתתף. יפה מאוד שהרבה שחקנים באו לקחת חלק באירוע. אני רוצה לנצל את ההזדמנות להגיד לכל מי שיכול להביא ולתרום שיבוא, כי זה יותר חשוב מהכל. כיף גדול שמגיע שחקן ישראלי לקבוצה, בטח חבר קרוב כמו דודו ואנחנו נהיה חברים טובים".

שהר: הופתעתי מכמה שחקנים

חלוץ מיורקה, תומר חמד, אמר: “אירוע מאוד יפה ומיוחד, מאוד שמחתי שקראו לי, הייתה לי חוויה גדולה לשחק עם החבר'ה האלה והיה לי כיף היום. חודש הבא מתחילים אימונים, ואני נמצא בתקופת הכנה אני עושה אימונים כמובן ואני מקווה לעשות קפיצה נוספת קדימה ולהצליח יותר ממה שעשיתי בעונה האחרונה. מקווה שימשיכו להיות משחקים טובים ביורו ושיהיה גמר מרתק עם שתי קבוצות מעניינות. קשה לראות את היורו מהבית ולא להיות שם, אבל אני חושב שיוון הוכיחה שהיא נבחרת מצויינת ולא סתם קשה לנו מולם. השאיפה היא להגיע לטורניר הבא ושאולי הם יצפו בנו מהבית".

ריף פרץ עם ילדי הספיישל אולימפיקס (שי לוי)
ריף פרץ עם ילדי הספיישל אולימפיקס (שי לוי)
 

מנכ"ל ארגון השחקנים, אריה אלטר, אמר: “אירוע מקסים, כאן אתה רואה באמת את אהבת הכדורגל וזה לא משתנה באיזה מצב גופני אתה. האהבה לכדור גדולה מכל דבר אחר בעולם. כל הכבוד להתאחדות לכדורגל שארגנה את הטורניר הזה עם עמותת "ספיישל אולימפיקס", באמת כיף להיות כאן ואנחנו זכינו".

בן שהר תופס תמונה למזכרת (שי לוי)
בן שהר תופס תמונה למזכרת (שי לוי)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */