יום שישי, 20.09.2024 שעה 15:27

ראול מיירלש: רונאלדו יכול להוביל אותנו לתהילה

פורטוגל תפגוש ב-21:45 את צ'כיה ברבע הגמר היורו, הקשר מחמיא לכוכב: "אחד המקצוענים שפגשתי". יוהאן קרויף תוקף: "רונאלדו חייב להתבגר"

|
רונאלדו עם החברים. הכל כבר מוכן (יוסי ציפקיס)
רונאלדו עם החברים. הכל כבר מוכן (יוסי ציפקיס)

זהו. הסיפור נהיה רציני ואין מקום לטעויות ביורו 2012 כשאנחנו כבר אחרי שלב הבתים שכלל 24 משחקים, רובם די איכותיים. ב-21:45 ייפתח שלב רבע הגמר עם המשחק הראשון בין צ'כיה לפורטוגל בוורשה.

רוצים לפגוש את הספורטאי האהוב עליכם? לחצו כאן

צ'כיה, שעלתה מהמקום הראשון בבית א', התגברה על הפסד 4:1 במשחק הראשון מול רוסיה ובסופו של דבר העפילה בזכות 0:1 קטן על פולין כשבמקביל ניצחה יוון את רוסיה בתוצאה דומה.

מנגד, פורטוגל עלתה מהמקום השני בבית ב', שנחשב טרום הטורניר לבית המוות. שער ניצחון של סבסטיאן וארלה במשחק השני מול דנמרק נתן את המקפצה לפאולו בנטו וחניכיו לקראת המשחק האחרון מול הולנד בו ניצח כריסטיאנו רונאלדו 1:2 עם צמד.

פורטוגל מגיעה ללא פציעות. פטיריסיו ימשיך בשער, פפה, ז'ואאו פריירה ופאביו קואנטראו בהגנה ונאני, רונאלדו ופושטיגה בחלק הקדמי. לחובבי הטריוויה שביניכם, צ'כיה ופורטוגל נפגשו באותו השלב ביורו 1996, בו הגיעו גם הצ'כים עד לגמר שם הפסידו לגרמניה.

"מי זה מסי? הקטן הזה?"

קשר פורטוגל וצ'לסי, ראול מיירלש, מאמין ביכולת של חבריו לזכות בטורניר: "צ'לסי זכתה בליגת האלופות, למרות שאף אחד לא חשב שאנחנו פייבוריטים. כשהתחלנו את הטורניר, אך אחד לא חשב שפורטוגל פייבוריטית. זו הדוגמה הטובה ביותר עבורי. אם נצליח לעשות מה שצ'לסי עשתה, זה יהיה חלום".

לגבי היכולת של כוכב נבחרתו, רונאלדו, אמר מיירלש: "בכדורגל, לא תמיד הדברים הולכים כמו שאתה רוצה. הדבר החשוב הוא שרונאלדו הוא אחד השחקנים הכי מקצוענים שפגשתי. הוא נותן הכל בכל אימון. הוא המנהיג שלנו על המגרש ואין אחד שרוצה לנצח יותר ממנו. גם כשהוא לא כבש, הוא עזר לנו בדרכים אחרות. הוא יכול להוביל אותנו לתהילה". 

פודולסקי מול מיירלש (GettyImages)
מיירלש. "אם נעשה מה שצ'לסי עשתה, זה יהיה חלום" (GettyImages)
 

בעוד חבריו מצדדים בו, רונאלדו זכה לביקורת מאחד השחקנים הגדולים ביותר בכדורגל האירופי בכל הזמנים, יוהאן קרויף: "לא צריך להיות אכפת לו אם מדברים על מסי או על אמא שלו. אם עדיין אכפת לו מכך, הוא צריך להתבגר".

הרכב משוער פורטוגל: רוי פטריסיו, ז'ואו פראיירה, ברונו אלבס, פפה, פאביו קואנטראו, ראול מאיירלש, מיגל ולוסו, ז'ואאו מוטיניו, לואיש נאני, כריסטיאנו רונאלדו, הלדר פושטיגה.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */