יום שישי, 20.09.2024 שעה 15:28

בלאטר התעורר: הטכנולוגיה היא חובה במגרשים

האם זהו הטורניר האחרון ללא טכנולוגיית קו שער? לפי נשיא פיפ"א התשובה היא כן והשער של דביץ' הוא קו פרשת המים. פרדיננד: "קארמה מ-2010"

|
ג´ון טרי מציל. או לא באמת מציל
ג´ון טרי מציל. או לא באמת מציל

השער שלא אושר למרקו דביץ' בהפסד אוקראינה 1:0 לאנגליה עשוי להיות קו פרשת המים בכל הנוגע להכנסת טכנולוגיית קו שער למגרשי הכדורגל. נשיא פיפ"א, ספ בלאטר, שבעבר היה מתנגד חריף להכנסת כל טכנולוגיה למגרש הכדורגל כדי לא לפגוע בטוהר המשחק, כתב בטוויטר הרשמי שלו: "אחרי המשחק בין אוקראינה לאנגליה, טכנולוגיית קו שער היא לא אלטרנטיבה, היא הכרח".

ומה דעתכם? בואו לדבר על זה בפורום היורו

כבר אחרי מונדיאל 2010 הייתה דרישה להכנסת הטכנולוגיה, בעקבות השער שלא אושר לפרנק למפארד בגביע העולם מול גרמניה, אך הפתרון של של מישל פלאטיני ביורו הנוכחי, שני שופטי קו, לא הוכיח את עצמו. ריו פרדיננד נזכר והגיב: "זאת קארמה למה שקרה לנו בדרום אפריקה. הכדור עבר את הקו בשתי הפעמים!". 

האנגלים, שלא זכו לקרדיט גדול לפני הטורניר, עשו את עבודתם ועם חזרתו של וויין רוני, שכבש את שער הניצחון, ייתכן ומשום מקום הם אפילו מועמדים לזכייה בתואר. ברבע הגמר ייפגשו האנגלים ביום ראשון את איטליה שגם היא לא הרשימה עד כה אך העפילה לשלב הבא.

כובש השער בדקה ה-48, וויין רוני, אמר בסיום: "אני מרוצה מהניצחון ומזה שהבקעתי. זה נהדר כי לא כבשתי בטורניר גדול מזה תקופה ארוכה. הקבוצה הייתה נהדרת, הגנו ועמדנו בפרץ מול קהל ביתי תומך וקבוצה טובה. הגיע לנו לנצח". 

אנגליה חוגגת עם רוני (יוסי ציפקיס)
יאנג, ג'ונסון וג'רארד מברכים את רוני (יוסי ציפקיס)
 

סטיבן ג'רארד, קפטן נבחרת אנגליה: "השער של רוני היה אמנם דחיקה מקרוב אך אם הוא ימשיך לדחוק מרוב עבורנו נגיע רחוק. הוא חשוב לנבחרת ולאומה. אנחנו ניקח כל משחק לגופו, האיטלקים הם הבאים ויש להם הגנה חזקה מאוד. צריך מעט מזל כדי להצליח בטורניר הזה, אני מקווה שיהיה לנו עוד קצת מזה בהמשך הדרך".

מאמן הנבחרת האנגלית, רוי הודג'סון: "אני חושב שהיינו טובים כבר מהפתיחה. היה משחק קשה, משחק חוץ. אם מישהו היה אומר לפני הטורניר שנסיים ראשונים את הבית לא בטוח שהיו יותר מדי קופצים אחריו שהיו מסכימים איתו, היו הרבה שחשבו שלא נעלה מהבית בכלל".

בצד האוקראיני הייתה אכזבה ובעיקר כעס על השופט שלא אישר את השער החוקי של מרקו דביץ'. אולג בלוחין, מאמן הנבחרת, איבד את עשתונותיו בסיום ותקפף עיתונאי: "בוא נצא החוצה ונדבר כמו גברים. מתישהו בחייך שיחקת? אתה כותב מה שבא לך, אתה לא אוהב אותי או את הנבחרת, אבל אני מבין, אתה עיתונאי. אתה צריך לכבד אותי".

בלוחין (רויטרס) (ONE)
בלוחין. היה עצבני בסיום (רויטרס)
 
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */