יום שבת, 05.10.2024 שעה 02:39

פלאטיני ללוזון: יורו הצעירות ב-2013 נשאר בישראל

נשיא אופ"א פנה ליו"ר ההתאחדות אחרי מכתבו של רג'וב: "הרווחתם ביושר את הזכות לארח". עם זאת ביקש: "פעל כמגשר בנוגע לשחקן שכלוא בישראל"

|
אבי לוזון במשחק בין ספרד לקרואטיה (GettyImages)
אבי לוזון במשחק בין ספרד לקרואטיה (GettyImages)

נשיא אופ"א, מישל פלאטיני, פנה היום (שני) ליושב-ראש ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון, בעקבות הפניה של יושב-ראש ההתאחדות הפלסטינית ג'יבריל רג'וב. כזכור, רג'וב ביקש שישראל לא תארח את יורו 2013 לנבחרות צעירות בגלל הבעיות שהיא יוצרת לטענתו, באשר לחופש התנועה של הספורטאים הפלסטינים. בין היתר הוא התייחס לשחקן הנבחרת, מחמוד סרסק, שנמצא בכלא בישראל מ-2009.

למרות המכתב של רג'וב, הבטיח פלאטיני בסיום המכתב ללוזון כי אליפות אירופה לנבחרות צעירות ייערך בכל מקרה בישראל וכי הלחצים לא ישפיעו על ההחלטה.

"מר לוזון, אני מיידע אותך כי יושב-ראש ההתאחדות הפלסטינית, ג'יבריל רג'וב, כתב אליי מכתב כדי להסב את תשומת ליבי למצבו של השחקן מחמוד סרסק שכלוא בישראל מאז יולי 2009", כתב פלאטיני.

"אני יודע שאין לך קשר לכך, אבל אני מבקש ממך ליידע את הרשויות במדינה שלך בנוגע לנושא, וכמו כן ליצור קשר עם הנוגעים בדבר. אני יודע שאתה איש של דיאלוג ושלום וכשאופ"א זקוקה לך אתה נמצא שם תמיד כדי לנסות ולפתור בעיות מורכבות. כעת אני מבקש ממך לנהוג כמגשר שלנו עם הרשויות בישראל כדי שאלה ייתנו עדיפות לסוגיה הזו", הוא המשיך.

מישל פלאטיני. ביקש מלוזון לנהוג כמגשר (יוסי ציפקיס)
מישל פלאטיני. ביקש מלוזון לנהוג כמגשר (יוסי ציפקיס)
 

בנוגע לאירוח הטורניר הוסיף פלאטיני: "אני רוצה לעדכן שלמרות הלחץ שמופעל עלינו, אליפות אירופה לנבחרות עד גיל 21 תתקיים בישראל. אופ"א הוא גוף א-פוליטי וההתאחדות הישראלית לכדורגל הרוויחה ביושא את הזכות לארח את הטורניר בהצבעה דמוקרטית. אני בטוח שזו תהיה חגיגה גדולה לכדורגל".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */