יום שבת, 05.10.2024 שעה 02:42

לורן בלאן: השבדים ירצו ללכת הביתה עם ניצחון

מאמן הצרפתים לא רגוע לקראת המשחק ב-21:45, השוער לוריס חושב אחרת: "אנחנו מאוד רגועים". האם אלמנדר יגרום לסכסוך בין טורקיה לשבדיה?

|
לורן בלאן והשחקנים (יוסי ציפקיס)
לורן בלאן והשחקנים (יוסי ציפקיס)

צרפת תפגוש הערב (שלישי) ב-21:45 את שבדיה במשחק הנועל עבור שתי הנבחרות את בית ד' במסגרת שלב הבתים ביורו 2012. לשבדים המשחק כבר לא רלוונטי, אך עבור הצרפתים הוא חשוב במיוחד.

בכל מקרה של תיקו או ניצחון הצרפתים יעלו לשלב הבא. אם יפסידו, חניכיו של לורן לבאן יחזיקו אצבעות לאנגלים שלא יפסידו לאוקראינה. ואיך צרפת עפה? הפסד 2:0 שלה ו-1:0 של האנגלים יקבע כי אוקראינה ראשונה עם 6 נק', אנגליה שנייה עם 4 נק' והפרש שערים 4:4 וצרפת שלישית עם 4 נק' והפרש 3:3. כזכור, צרפת ואנגליה עשו תיקו ולכן הפרש השערים ייקבע ואנגליה כבשה יותר.

מאמן הנבחרת, לורן בלאן, אמר לקראת המשחק: "הכל תלוי בפתיחה של המשחק. לשבדים יש שחקנים מצויינים והציפיות שלהם מהאליפות היו גבוהות בהרבה. נכון שהם לא עלו, אך הם ירצו ללכת הביתה עם ניצחון".

שוער הצרפתים, הוגו לוריס הוסיף: "אנחנו מאוד רגועים. ראינו מספר סרטים והכנו עצמנו למשחק החשוב. יש לנו נקודת פתיחה טובה במיוחד".

הרכב משוער נבחרת צרפת: הוגו לוריס, מת'יו דבושי, אדיל ראמי, פיליפ מקסס, גאל קלישי, יאן מ'בילה, אלו דיארה, פרנק ריברי, סמיר נאסרי, ג'רמי מנז, קארים בנזמה.

מאלודה, ראמי, ריברי והחברים באימון (יוסי ציפקיס)
מאלודה, ראמי, ריברי והחברים באימון (יוסי ציפקיס)
 

הקרב הטורקי-שבדי על יוהאן אלמנדר
בשבדיה מתעסקים ביממה האחרונה בעיקר בבקשה של גלאטסאריי, קבוצתו של יוהאן אלמנדר, שהחלוץ לא ישחק. הטורקים הבהירו שהמשחק פורמלי בלבד עבור השבדים, וביקשו שלא ישחק עקב הפציעה. 

נכון לעכשיו, גם החלוץ וגם ראסמוס אלם בספק רב בעקבות פציעות וקיים סיכוי שהמאמן ייתן להם מנוחה עקב הפציעות וחוסר החשיבות של המשחק.

אוהדים שבדים בלבוש מוזר. ישמחו סוף סוף ביורו? (GettyImages)
אוהדים שבדים בלבוש מוזר. ישמחו סוף סוף ביורו? (GettyImages)
 

מאמן נבחרת שבדיה, אריק האמרן: "אין לנו מה להפסיד, פשוט נצא למגרש כדי ליהנות. כשאתה משחק עבור הנבחרת ומייצג את המדינה, כל משחק הוא חשוב במיוחד. גם השחקנים וגם אני מאוכזבים מהתוצאות שהשגנו עד עכשיו ביורו".

הרכב משוער נבחרת שבדיה: איסאקסון, גרנקוויסט, אולוף מלברג, יונאס אולסון, מרטין אולסון, סבסטיאן לארסון, קים קלסטרום, אנדרס סוונסון, ראסמוס אלם (כריסטיאן ווילהלמסון), זלאטן איברהימוביץ', יוהאן אלמנדר (מרקוס רוזנברג).

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */