יום שבת, 05.10.2024 שעה 02:07

בוטנקו חתם במכבי ראשל"צ: המועדון נמצא בפסגה

לאחר שגלעד מאור עזב, צירפה האלופה את מאמן אס"א ת"א: "אני כאן בזכות עצמי ומוכן לאתגר. מקווה לעמוד בסטנדרטים". נאמן: "ההתרגשות כבר מתחילה"

|
אולג בוטנקו לאחר שהוצג במכבי ראשל
אולג בוטנקו לאחר שהוצג במכבי ראשל"צ (אלון סגל)

אלופת המדינה בכדוריד, מכבי ראשון לציון החתימה היום (שני) את אולג בוטנקו כמאמנה החדש והוא יוביל את הקבוצה בשלוש השנים הקרובות. בוטנקו, מאמנה של אס"א תל אביב בעונה החולפת ומאמן נבחרת הנוער, מחליף את גלעד מאור שהוביל את הקבוצה לאליפויות וגביעים בשמונה העונות האחרונות.

בוטנקו (45), הנחשב לאחד השחקנים הגדולים ביותר ששיחקו בארץ, לאחר שעשה זאת בעיקר בהפועל רחובות, היה שחקן מצטיין גם בסנט פטרסבורג הרוסית ובאלופות טורקיה ורומניה. כמו כן, זכה באליפות העולם לנבחרות עתודה עם ברית המועצות.

בארץ שיחק ואימן בוטנקו במכבי ת"א במשך שלוש שנים ובשש השנים האחרונות אימן באס"א ת"א עימה זכה בגביעים ואף היה קרוב לקחת אליפות. "אני מגיע למועדון שנמצא בפסגת הכדוריד הישראלי". אמר בונטקו לאחר החתימה.

"אני כאן בזכות עצמי ובזכות הבחירה של אנשי מועדון. אני משוכנע שהיכולת שלי תעזור לשמור את המועדון במקום הראוי לו ואני מקווה שאעמוד בסטנדרטים. צברתי מספיק ניסיון כדי לעמוד באתגרים ובמטרות שהקבוצה מציבה. אני מאוד רוצה להצליח וזה נותן לי מוטיבציה".

יואב נאמן וגלעד מאור: &qout;הייתי חייל שלו ועכשיו אני חייל של אולג&qout; (אמיר לוי)
יואב נאמן וגלעד מאור. "הייתי חייל שלו ועכשיו אני חייל של אולג" (אמיר לוי)
 

המאמן החדש התייחס גם לסוגיית "הנעליים הגודלות" שמשאיר לו גלעד מאור בקבוצה ואמר: "אני מאוד אוהב את הנעליים שלי ולא של אף אחד אחר. אני מכבד את גלעד, אבל השחקנים הם הכינור המרכזי, אני כלי כדי לשפר יכולת ויש לי הרבה מה להציע".

קפטן הקבוצה, יואב נאמן, התייחס למאמן החדש ולזה היוצא ואמר: "למרות שהעונה רק הסתיימה, ההתרגשות כבר מתחילה מחדש. הייתי עם גלעד בשתי קדנציות שלו בבוגרים והוא אימן אותי גם בילדים, היה לי עונג גדול להתאמן תחתיו. הוא תמיד נתן לי גב, הייתי חייל שלו ועכשיו כולנו נהיה חיילים של אולג, הוא המנהיג החדש שלנו. זה מעניין לפגוש אישיות כדוריד כמו אולג, זכיתי לשחק איתו בנבחרת ואפילו השער הבינלאומי הראשון שלי היה ממסירה שלו, עבורי זו סגירת מעגל. השחקנים מוכנים לקראתו".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */