יום שבת, 05.10.2024 שעה 01:52

חצי מיליארד ד' יושקעו בשיפוץ מתחם ה-US OPEN

המתחם יעבור שידרוג נרחב שיאפשר מכירת 100 אלף כרטיסים נוספים לגראנד סלאם בניו-יורק. הבשורות הרעות: אצטדיון ארתור אש יישאר ללא גג

|
כך יראה מתחם בילי ג´ין החדש, זה יעלה 500 מליון ד´
כך יראה מתחם בילי ג´ין החדש, זה יעלה 500 מליון ד´

התאחדות הטניס האמריקאית, ה-USTA, תשפץ את מרכז הטניס הלאומי על שם בילי ג'ין בניו-יורק, ביתה של אליפות ארצות הברית הפתוחה, המתקיימת בכל שנה בחודש ספטמבר.

בשיפוץ הנרחב, הצפוי להתחיל לאחר האליפות ב-2013 ולערוך כשמונה שנים, צפויים להיות מושקעים כחצי מיליארד דולרים. האצטדיון השני בגודלו במתחם, על שם לואיס ארמסטורנג, ייבנה מחדש ויוספו לו כ-5,000 מקומות שיגדילו את תכולתו מ-10,000 מושבים ל-15,000.

האצטדיון המרכזי, על שם ארתור אש, המכיל 25,000 מושבים צפוי להיות משופץ גם הוא, אך לדאבונם של רבים מחובבי הטניס, גג לא ייבנה. הסיבה לכך היא שהאצטדיון בנוי על קרקע ביצתית ולא יציבה, אשר לא תחזיק את משקלו של האצטדיון בתוספת גג.

בנוסף, מתוכנן שיפוץ נרחב במגרשי האימונים, אשר יכלול אזורי צפייה לאוהדים והגדלת מתחם החניה. השיפוץ צפוי לאפשר לאיגוד הטניס האמריקאי למכור 100,000 כרטיסים נוספים מעבר לאלו הנמכרים היום ולאפשר למצלמות הטלוויזיה להגיע ליותר מגרשים ובכך לאפשר חווית צפייה טובה יותר להמונים שלא שלא יזכו להגיע לניו יורק ויצפו באליפות על המרקע.

איצטדיון ארתור אש, בינתיים יישאר ללא גג (GettyImages)
אצטדיון ארתור אש, בינתיים יישאר ללא גג (GettyImages)
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */