יום שישי, 20.09.2024 שעה 18:44

שמואל שניצר יצטרף לבית"ר ירושלים כספונסר

הפרוייקט של המועדון שיוקם מחדש בליגה ב' ממשיך לתפוס תאוצה, גם יו"ר בית"ר ת"א/רמלה יתמוך. מבית"ר נמסר: "בטוחים שבעקבותיו יגיעו אנשים נוספים"

|
שמואל שניצר. מצטרף לפרוייקט (יניב גונן)
שמואל שניצר. מצטרף לפרוייקט (יניב גונן)

פרוייקט הכדורסל של בית"ר ירושלים מתחיל לקרום עור וגידים. המועדון מהבירה, אשר הוקם הקיץ מחדש לאחר 36 שנה ויחל את דרכו בליגה ב' החל מהעונה הקרובה, מצא ספונסר בדמותו של איש העסקים והיהלומן, שמואל שניצר, שתומך בשנים האחרונות בקבוצת הכדורגל של בית"ר ת"א/רמלה.

שניצר כיהן בעבר כנשיא הבורסה ליהלומים במשך שלוש קדנציות ועם פרישתו קיבל את תואר נשיא הכבוד של הבורסה לכל ימי חייו. בשנת 2002 נבחר לכהן כנשיא הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים, תפקיד בו כיהן בשתי קדנציות רצופות.  

בפגישה שנערכה בין הנהלת בית"ר ירושלים בכדורסל לבין שניצר, בעקבות פנייתו של יו"ר בית"ר, גבי גפן, הבטיח איש העסקים כי יסייע לקבוצה בדרכה החדשה. ר

אשי בית"ר ירושלים החליטו לפנות לשניצר לאור העובדה שלא ברור עדיין אם הוא מתכוון להמשיך ולכהן כיו"ר קבוצת בית"ר ת"א/רמלה מהליגה הלאומית.

גבי גפן. הפרוייקט ממשיך לתפוס תאוצה (יניב גונן)
גבי גפן. הפרוייקט ממשיך לתפוס תאוצה (יניב גונן)
 

בכל מקרה, ציין שניצר בפני גפן כי הוא מתכוון לסייע להם כנותן חסות לקבוצה כאשר לנגד עיניו פעילות רחבה של ילדים וילדות עם מבט לעתיד. שניצר מצטרף ל"סינמה סיטי ירושלים", נותנת חסות נוספת לגרסה הצהובה של הכדורסל הירושלמי.   

מהנהלת בית"ר י-ם נמסר בתגובה: "אנחנו מסירים את הכובע בפני אדם כשמואל שניצר שדם בית"ר זורם בגופו והביע את נכונתו לסייע לבית"ר ירושלים המתחדשת. אנחנו משוכנעים שבעקבותיו יבואו אנשי עסקים נוספים ויעניקו סיוע לקבוצה על מנת להחזיר עטרה ליושנה".  

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגן הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */