יום שבת, 05.10.2024 שעה 02:52

רוני: יש לנו השחקנים לזכות, ההכנה הפעם טובה

אנגליה צריכה תיקו ב-21:45 מול אוקראינה, החלוץ שיפתח נזכר בקאפלו: "לפני המונדיאל נגררנו שבועיים באוסטריה". וולקוט יפתח. שבצ'נקו בספק

|
וויין רוני וג´ו הארט באימון המסכם (יוסי ציפקיס)
וויין רוני וג´ו הארט באימון המסכם (יוסי ציפקיס)

זה לקח לו שני משחקים ארוכים במיוחד, אבל אחרי ההמתנה מורטת העצבים, חלוץ נבחרת אנגליה, וויין רוני, סוף סוף ישחק כדורגל. הערב (שלישי) ב-21:45 תפגוש נבחרתו את אוקראינה במשחק האחרון של בית ד', והחלוץ שיפתח בהרכב יקווה להגיע לרבע הגמר עם ניצחון. בינתיים הוא מספר על התחושות במחנה האנגלי, ולא שוכח למתוח ביקורת על המאמן הקודם של הנבחרת, פאביו קאפלו.

"לפני הטורניר בדרום אפריקה לקחו אותנו למחנה של שבועיים בהרים באוסטריה. עד שהגענו לטורניר עצמו זה כבר הרגיש שאנחנו מלא זמן בדרכים. איבדנו כבר חלק מהקצב שצריך לטורניר כזה. עכשיו הסגל הרבה יותר שמח והאנרגיות הרבה יותר חיוביות", אמר רוני.

לאנגליה יספיק תיקו על אוקראינה על מנת להעפיל לרבע הגמר. החלוץ המשיך בהסברים: "אני יודע שמנסים לא לפתח ציפיות, אבל אני באמת מאמין שיש לנו שחקנים כדי לזכות בטורניר. קשה לנצח אותנו עכשיו. כמובן שצריך קצת מזל, אבל הגיע הזמן שנבחרת אנגליה תתחיל לקחת תארים בטורנירים גדולים".

פאביו קאפלו. לרוני זכרונות לא נעימים ממנו (רויטרס)
פאביו קאפלו. לרוני זכרונות לא נעימים ממנו (רויטרס)
 

לסיום אמר רוני: "אני כבר הרבה זמן לא זוכר את הסגל כל כך מאורגן, אין שום סיבה שלא נגיע עד הסוף". רוני שיפתח בחוד צפוי לשחק לצידו של דני וולבק, חברו לחוד במנ'צסטר יונייטד. ביחד הצמד הבקיע העונה 33 שערים. מי שיחזור לספסל על אף משחק מצוין מול שבדיה הוא חלוץ ליברפול, אנדי קארול. תיאו וולקוט שבישל וכבש ב-2:3 על שבדיה יפתח גם הוא בהרכב.

סטיבן ג´רארד בודק את הדשא (יוסי ציפקיס)
סטיבן ג´רארד בודק את הדשא (יוסי ציפקיס)
 

למרות שיישב על הספסל, גם קארול שמח מהחזרה של רוני: "יש לו האיכות שאנחנו צריכים. מספיק לראות אותו באימון ואת הדברים שהוא עושה על מנת להתפעל ולהבין באיזה שחקן מדובר. הוא ייתן לנו תנופה רצינית והחזרה שלו חשובה מאוד עבורנו".

שחקני נבחרת אנגליה באימון המסכם (יוסי ציפקיס)
שחקני נבחרת אנגליה באימון המסכם (יוסי ציפקיס)
 

הרכב משוער אנגליה: ג'ו הארט, גלן ג'ונסון, ג'ון טרי, ג'ולאון לסקוט, אשלי קול, סטיבן ג'רארד, סקוט פארקר, תיאו וולקוט, אשלי יאנג, וויין רוני, דני וולבק.

אולג בלוחין מאמין בהרכב שהפסיד לצרפת
באוקראינה מאמינים כי יצליחו לנצח את אנגליה, שכן תיקו לא יספיק להם. עם הקהל הביתי, כך מקווים בנבחרת המארחת, הם יצליחו לעשות את הבלתי יאומן, בשונה מנבחרת פולין שהודחה לאחר שסיימה אחרונה בבית א'.

אנדריי שבצ'נקו נמצא בספק בגלל פציעה בברך, אבל צפוי לפתוח בכל זאת. אם הוא לא יוכל לשחק, מי שיעלה במקומו הוא ארטם מילבסקי או מרקו דביץ'. המאמן אולג בלוחין לא צפוי לבצע שינויים בהרכב מלבד שינוי כפוי בהתקפה אם יידרש. אנטולי טימושצ'וק ימשיך להיות בקישור האחורי.

אנדריי שבצ´נקו באימון המסכם של אוקראינה (רויטרס)
אנדריי שבצ´נקו באימון המסכם של אוקראינה (רויטרס)
 

בלוחין הסביר: "אחרי המשחק מול צרפת, סבל שבצ'נקו מפציעה בברך. אנחנו עושים הכל כדי להכשיר אותו למשחק מול האנגלים. אני חושב שאנגליה תהיה עצבנית ולחוצה יותר מאשר אנחנו. לנו אין מה להפסיד". השוער אנדריי פיאטוב הוסיף: "אנחנו משחקים בבית שלנו ולא חושבים על עצמנו. הדבר הכי חשוב הוא התוצאה שנשיג".

הרכב משוער אוקראינה: אנדריי פיאטוב, יבגני חצ'רידי, טאראס מיכליק, יבגני סלין, אולג גוסב, אנטולי טימושצ'וק, סרגיי נזארנקו, יבגני קונופליאנקה, אנדריי ירמולנקו, אנדריי וורונין, אנדריי שבצ'נקו (ארטם מילבסקי, מרקו דביץ').

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */