יום שבת, 05.10.2024 שעה 02:34

בפורטוגל מהללים: רונאלדו חיסל את ההולנדים

התקשורת הפורטוגלית חזרה לפרגן לכוכב לאחר הצמד ב-1:2 על הולנד, חבריו החרימו את התקשורת ובנטו תקף. ואיך הוא חגג שנתיים לכריסטיאנו ג'וניור?

|
רונאלדו עם כריסטיאנו ג´וניור
רונאלדו עם כריסטיאנו ג´וניור

הכוכבים הגדולים מחכים לרגע הזה, שידרכו עליהם, שישפילו אותם. כריסטיאנו רונאלדו לא יכל לבקש יותר. הוא שאב את המוטיבציה שלו מכך והוביל את פורטוגל לניצחון 1:2 על הולנד בדרך לרבע גמר יורו 2012.

עכשיו מחכה לו מפגש עם צ'כיה. שוב הוא מגיע כפייבוריט ושוב כולם מחכים לנפילה שלו. האם הוא יצליח להאפיל על ליונל מסי, היריב הנצחי, שאמנם לא נמצא שם, אבל תמיד בראש שלו? התשובה בקרוב.

בתקשורת הפורטוגלית, כמובן, היללו את הגיבור שלהם, כמה ימים אחרי ששלחו אותו לפסיכולוג אחרי היכולת הרעה מול דנמרק. ברקורד כתבו: "רונאלדו המשמיד הוביל את פורטוגל לרבע", בפובליקו הוסיפו: "רונאלדו בשיאו והופעה קבוצתית מהטובות שהצגנו נתנו ניצחון 1:2 על הולנד" ובקוראו חתמו: "הקאמבק של רונאלדו. הוא השיב לעצמו את החדווה של לשחק בנבחרת".

רונאלדו אף קיבל ציון 8 בפובליקו ומתחת לציון נכתב: "אם זו התוצאה של הלחץ על הכתפיים שלו, בנטו צריך להמשיך לנסות ולכופף אותו. הוא לא שיחק טוב נגד דנמרק והוא ידע זאת טוב מכולם. אפילו עבור השחקן הטוב בעולם, זה היה יום לא רע בעבודה".

גם בעולם זכה רונאלדו לכותרות מחמיאות, כאשר המארקה המזוהה עם ריאל מדריד זעק: "רונאלדו המבריק שלח הביתה את סגנית אלופת העולם" והגאזטה דלו ספורט האיטלקי הוסיף: "רונאלדו התעורר, פורטוגל ממשיכה, הולנד הולכת הביתה".

"מי זה מסי? הקטן הזה?"

אז נכון, בדרך כלל כשמתחנפים לכדורגלנים, הם נאותים להגיע לעמדת הראיונות, אבל מלבד אלה שהם היו חייבים, שחקני פורטוגל נקטו בסיום המשחק בעמדה מאוחדת ולא ניגשו לאיזור הראיונות. נקמה קטנה על הביקורות הקטלניות לאחר שני המשחקים הראשונים.

לראשונה מאז פתיחת הטורניר, המאמן פאולו בנטו העניק לשחקנים יום חופש על מנת להיות עם החברות והמשפחות שלהם. למרבה האירוניה, מי שלא יהנה מהכרטיס החופשי הזה הוא כריסטיאנו רונאלדו, שחברתו, אירינה שייק, החליטה להישאר בניו יורק ולא ללוות את חברה לטורניר. בנוסף, בדיוק כשרונאלדו חגג את הצמד, בנו כריסטיאנו ג'וניור ציין יום הולדת שנתיים, אך אביו לא היה שם לידו.

פאולו בנטו (GettyImages)
פאולו בנטו. זעם על התקשורת (GettyImages)
 

בנטו עצמו היה מאוד עצבני במסיבת העיתונאים לאחר המשחק וירה לעבר העיתונאים: "יש כמה אנשים שיקנו עכשיו צעיפים של צ'כיה. רונאלדו? זה היה ניצחון של כל הקבוצה".

לסיום, קצת מספרים: רונאלדו רחוק שער אחד משיא הכיבושים עבור פורטוגל באליפות אירופה, כאשר אחרי הצמד מול הולנד הוא עומד על 5 כיבושים לעומת 6 של נונו גומס. כוכב ריאל הוא גם השלישי להבקיע בשלוש אליפויות אירופה (יחד עם נונו גומס והלדר פושטיגה).

אירנה שייק. לא מגיעה לתמוך בחבר שלה
אירנה שייק. לא מגיעה לתמוך בחבר שלה
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */