יום שבת, 05.10.2024 שעה 02:47

"מסי גמד וחלש, רונאלדו הוכיח שהוא הכי גדול"

הם עקצו ("מי זה מסי?"), חגגו את חזרתו של "המלך". ליווינו את הפורטוגלים וגילינו מי ימנע מ-CR7 לזכות ביורו. צפו (אסף אבולעפיה, שליח ONE ליורו)

|
אוהדי פורטוגל. עשו כבוד לרונאלדו (יוסי ציפקיס)
אוהדי פורטוגל. עשו כבוד לרונאלדו (יוסי ציפקיס)

זה היה באוויר, היתה תחושה שהוא יתפוצץ וגם האוהדים הפורטוגלים שפגשנו מחוץ לאצטדיון "מטאליסט" בחראקוב לפני המשחק הבטיחו לנו שהוא יכבוש לפחות פעמיים והם צדקו. הצגה אדירה של כריטיאנו רונאלדו שלחה את הולנד הביתה, את פורטוגל לרבע הגמר, ואת כל מספידיו לעשות חשבון נפש רציני.

החגיגה של הפורטוגלים ברחובות העיר האוקראינית הבהירו עד כמה היה חשוב להם שדווקא רונאלדו יעלה אותם לרבע הגמר. "הוא הגיבור שלנו וכולנו נפגענו שאמרו שהוא גרוע", הסביר אחד מהם לפני שריקת הפתיחה. האווירה בפורטוגל הייתה שהאיש שהיה אמור להביא אותם לפחות לגמר מבריק רק בריאל מדריד.

אבל אז ההצגה של רונאלדו שלחה אותם לחגוג ובעיקר לסגור חשבון עם שחקן אחד "קטן", קוראים לו ליאו מסי. לא משנה מה שאלו את האוהדים הפורטוגלים, הם רצו בעיקר לשלוח מסר למי שהם רואים כ"מספר 2 של הגדול מכולם" וזה מתחלק לשניים: החלק ששאלו "מי זה מסי?", והחלק שטענו ש"מסי שחקן לא רע, אבל רונאלדו עדיין היה ונשאר המלך של פורטוגל והמלך של העולם".

"בשבילנו, המסר שרונאלדו שלח נועד להשתיק את כל אלו שדיברנו נגדו", סיפרה אנה, אוהדת פורטוגלית בגיל העמידה שהודתה שהיא מתרגשת כמו נערה צעירה. "מסי נמוך, קטן, שברירי. אין לו את הפאסון והעוצמות של כריסטיאנו", עקץ בציניות אוהד פורטוגלי אחר שאף הוסיף שיר קטן לעברו של כוכב ברצלונה.

ואז, כרגיל, הגיעו הישראלים, רק שהפעם גם הם נקטו עמדה חדה וברורה. הם הניפו דגל ישראל עם כיתוב באנגלית: "ישראל מעדיפה את מסי", כשהכל בלב ליבן של החגיגות הפורטוגליות. "באנו עד לכאן לראות את רונאלדו נכשל", הסביר יוסי עם חולצת ברצלונה של מספר 10. "לצערנו זה לא קרה, אבל אל דאגה, אנחנו נדאג שהוא לא יהיה אלוף אירופה. אם נצטרך, נרד גם למגרש בקייב שם ייערך הגמר ונמנע ממנו את זה". כשהחבר'ה נשאלו האם הפורטוגלים לא כעסו עליהם, הם העדיפו ללכת הצידה ופחות לבלוט. עדיין חבר'ה עם דם איברי.

"מי זה מסי? הקטן הזה?"

ההולנדים? נחמץ הלב לראות אותם בסיום. כל התחפושות יחזרו לארון לקראת משחקי מונדיאל 2014 בברזיל, כאשר הכישלון הזה נצרב אצלם עמוק בראש ובעיקר בלב. בסיום המשחק, רובם הודה לשחקנים כמו קהל אבירי אמיתי, מחא כף ובעיקר בכה. אבל גם ההולנדים הודו: הלילה, זה הלילה של מספר 7, הלילה של כריסטיאנו רונאלדו.

הישראלים מעדיפים את מסי (יוסי ציפקיס)
הישראלים מעדיפים את מסי (יוסי ציפקיס)
 

הפורטוגלים צוהלים בסיום (יוסי ציפקיס)
הפורטוגלים צוהלים בסיום (יוסי ציפקיס)
 

אוהדי נבחרת פורטוגל והולנדית אחת (יוסי ציפקיס)
אוהדי נבחרת פורטוגל והולנדית אחת (יוסי ציפקיס)
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */