יום שבת, 05.10.2024 שעה 01:47

שטילוב אלוף ישראל: המטרה היא מדליה בלונדון

המתעמל ואחת התקוות לפודיום במשחקים האולימפיים, זכה בקרב רב עם 89.45 נקודות. המתעמל השני שייצג את ישראל בלונדון, אהרונוביץ', סיים רביעי

|
זוכי אליפות ישראל הפתוחה (חגי ניזרי)
זוכי אליפות ישראל הפתוחה (חגי ניזרי)

בסיום אליפות ישראל הפתוחה בהתעמלות מכשירים לגברים שהתקיימה היום (שבת) באולם הספורט שבהדר יוסף, זכה אלכס שטילוב בפעם החמישית ברציפות, לאחר שהשיג 89.45 נקודות בקרב-רב. המתעמל השני הבכיר שייסע למשחקים האולימפיים בלונדון, פליקס אהרונוביץ', סיים במקום הרביעי עם 84.05 נקודות (שני בין הישראלים).

אל התחרות הגיעו נציגים מתשע מדינות וביניהם היה ניתן למצוא מתעמלים מהצמרת העולמית, זוכי מדליות אולימפיות ואלופי עולם כמו פיליפ אודה הקרואטי, זוכה מדליית כסף באולימפיאדת בייג'ינג בתרגיל על סוס הסמוכות, אנטון פוקין, זוכה מדלית ארד בבייג'ינג על המקבילים והיווני הוותיק, יואניס מליסאנידיס, זוכה מדלית הזהב באולימפיאדת אטלנטה בתרגיל הקרקע.

שטילוב המועמד למדליה אולימפית בעיקר בתרגיל הקרקע, נראה בכושר מצוין ופתח אותה על מכשיר המקבילים שם השיג 13.65 נקודות ואילו אהרנוביץ' שנראה גם הוא טוב, השיג 13.2.

במכשיר המתח השיג שטילוב 15.2 נקודות, כאשר הישראלי השני ללונדון השיג 14.25 נקודות. בתרגיל החזק שלו, תרגיל הקרקע, עליו זכה רק לאחרונה במדליית הארד באליפות אירופה, השיג שטילוב תוצאה גבוהה עם 15.9 נקודות ואהרונוביץ' השיג 14.65.

שטילוב: תרגיל טוב ויש סיכוי לזהב

בסוס הסמוכות השיג שטילוב 14.6 נקודות, כאשר הקרואטי זוכה מדלית כסף בבייג'ינג, פיליפ אודה השיג 15.25 נקודות ואהרונוביץ' 13.4. על הטבעות השיג הישראלי הבכיר 14.3 נקודות ואהרונוביץ' 13.65. על המכשיר השישי והאחרון, שולחן הקפיצות, רשם שטילוב 15.8 נקודות ואהרנוביץ' 14.9 נקודות.  

לאחר זכייתו באליפות ישראל, יתכוננו אלכס שטילוב ופליקס אהרונוביץ', לקראת תחרות המבחן האחרון שלהם לפני לונדון, תחרות ידידות בין נבחרות רומניה צרפת, שם תהיה ישראל על תקן מתחרים אורחים.

פליקס אהרונוביץ´ בפעולה (חגי ניזרי)
פליקס אהרונוביץ´ בפעולה (חגי ניזרי)
 

שטילוב: "המטרה לעלות לגמר ומשם להשיג מדליה"
אלוף ישראל, אלכס שטילוב, נשמע מרוצה בסיום התחרות: "הייתה אליפות מאוד טובה, אליה הגיעו מתעמלים ברמה מאוד גבוה שמועמדים למדליות באולימפיאדה. עברתי שישה מכשירים בלי נפילות, אבל כמובן שיש עוד מקום לשיפור ואנחנו נעבוד על זה בזמן שנותר לנו".

עשיתי תרגיל קרקע טוב, הייתה לי טעות קטנה בתחילת התרגיל אבל זה לא פגע לי יותר מידי בניקוד ועם תרגיל כזה אני בהחלט יכול לעלות לגמר בלונדון, שם הכל פתוח. כמובן שהמטרה היא להשיג מדליה, אבל קודם כל המטרה לעלות לגמר", סיכם שטילוב.

אלכס שטילוב במהלך התרגיל (חגי ניזרי)
אלכס שטילוב במהלך התרגיל (חגי ניזרי)
 

המתעמל הישראלי השני שימריא ללונדון, פליקס אהרונוביץ', סיפר: "הייתה לי אליפות לא מוצלחת לגמרי למרות המקום הרביעי. היו לי כמה פקשושים בכמה מכשירים, אבל בסך הכל הכושר שלי בסדר גמור וצריכים רק ללטש כמה תרגילים ויהיה בסדר גמור. אולימפיאדה זה משהו של פעם בחיים ואני מתרגש מאוד".

זוכי האליפות:

קרב-רב: אלכס שטילוב – 89.45 נקודות (כללי ובין הישראליים).

קרקע: אלכס שטילוב – 15.9 נקודות (כללי ובין הישראליים).

סוס סמוכות: פיליפ אודה (קרואטיה) –  15.25 נקודות (כללי). מקרב הישראליים זכה אלכס שטילוב במקום הראשון עם 14.6 נקודות.

פיליפ אודה הקרואטיה בפעולה (חגי ניזרי)
פיליפ אודה מקרואטיה בפעולה (חגי ניזרי)
 

טבעות: אלכס שטילוב – 14.3 נקודות (כללי ובין הישראליים).

שולחן קפיצות: דזמיטרי קספרוביץ' (בלארוס) -  16.45 נקודות (כללי). בקרב הישראליים זכו יחד אלכס שטילוב וכפיר וייס במקום הראשון עם 15.8 נקודות.

מקבילים: וסיליוס תסולקידיס (יוון) 15.2 נקודות (כללי). בקרב הישראליים זכה אלכס שטילוב במקום הראשון עם 13.65 נקודות.

מתח: אלכס שטילוב –  15.2 נקודות (כללי ובין הישראליים).

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */