יום שבת, 05.10.2024 שעה 01:06

הופעה 100 לפודולסקי, לב: טוני קרוס לא מרוצה

הקיצוני של גרמניה יחגוג ב-21:45 מול דנמרק, בנדר יחליף את בואטנג המוצהב. המאמן: "אוזיל טכני בצורה מדהימה". רומדאל וזימלינג יחסרו לאולסון

|
אוזיל וחדירה מתכוננים לדנמרק (רויטרס)
אוזיל וחדירה מתכוננים לדנמרק (רויטרס)

נבחרת גרמניה תפגוש הערב (ראשון) ב-21:45 את נבחרת דנמרק במטרה אחת: לעלות לרבע הגמר, עדיף מהמקום הראשון.

הגרמנים יסתפקו בתיקו כדי להבטיח את ראשות הבית, אך לא נבחרת כמו גרמניה תתספק בתיקו. יואכים לב וחניכיו ירצו לסיים את הבית עם מאזן מושלם לקראת רבע הגמר.

ג'רום בואטנג המוצהב ייעדר ("אני מאוכזב מכך. אשב בצד ואצפה בחברים") ומי שצפוי להחליפו הוא לארס בנדר הצעיר, שנכנס כמחליף בשני המשחקים הראשונים של המנשאפט. "הוא האפשרות ההגיונית ביותר שיש לי", אמר לב.

שחקן שעבורו המשחק מול דנמרק יהיה חגיגה פרטית, הוא לוקאס פודולסקי. הקיצוני של גרמניה, שבטורניר הנוכחי עוד לא הצליח למצוא את הרשת, יחגוג הופעה מספר 100.

מאמנו מחמיא: "אני מרוצה מאוד מהיכולת של פודולסקי עד כה באליפות. הוא עובד מאוד קשה ונותן את כל מה שיש לו בכל משחק. אני מרגיש שאפשר לסמוך עליו".

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק דיבר המאמן על הכל: "טוני קרוס לא מרוצה מכך שהוא לא משחק, אבל זה המצב. יש לי המון שחקנים שרגילים לשחק בקבוצות שלהם ובאליפות עצמה לא מקבלים דקות".

"אוזיל שחקן טכני בצורה בלתי רגילה. גומז? אני לא רוצה לשמוע על כל ההתעסקות במי יהיה מלך השערים. זה לא מעניין אותי. הוא ישחק מול דנמרק", הוסיף המאמן שהופתע לשמוע שיריבו, מורטן אולסון מעולם לא הפסיד מול גרמניה: "ננסה לעצור את הרצף".

לב משקיף על שחקניו מתחממים (רויטרס)
לב משקיף על שחקניו מתחממים (רויטרס)
 

הרכב משוער גרמניה: מנואל נוייר, לארס בנדר, מאטס הומלס, הולגר באדשטובר, פיליפ לאם, בסטיאן שוויינשטייגר, סמי חדירה, לוקאס פודולסקי, מסוט אוזיל, תומאס מולר ומריו גומז.

רומדאל וזימלינג חסרים, אולסן: "הכל אפשרי"
בדנמרק יודעים דבר אחד: ניצחון, לא משנה באיזו תוצאה, והם בשלב הבא. במקרה של תיקו, הדנים יצטרכו להחזיק אצבעות לניצחון של הולנד על פורטוגל. הפסד והדנים בחוץ.

דניס רומדאל וניקי זימלינג הפצועים חסרים למורטן אולסן ומי שימלאו את מקומם הם יעקוב פולסן וטוביאס מיקסלן שנכנסו כמחליפים בהפסד לפורטוגל.

אוהדי דנמרק ודגל ישראל ביציע. יצליחו לנצח? (יוסי ציפקיס)
אוהדי דנמרק ודגל ישראל ביציע. יצליחו לנצח? (יוסי ציפקיס)
 

המאמן, מורטון אולסן, התייחס לסיכויי נבחרתו: "אין דבר שהוא בלתי אפשרי. זה היה בית קשה, מלא בנבחרות מצויינות ובכל משחק היה אפשר לראות את זה מחדש. הגענו למשחק האחרון עם סיכויים לעלות, אין דבר מרגש מכך".

וויליאם קוויסט משטוטגרט הוסיף: "אין משהו שאני יכול להגיד למורטן, שהוא לא יודע. גומז מסוכן מאוד וכך גם אוזיל, חדירה ושוויינשטייגר".

הרכב משוער דנמרק: סטפן אנדרסן, סימון פולסן, דניאל אגר, סימון קייאר, לארס יקובסן, וויליאם קוויסט, יעקוב פולסן, מיכאל קרון דהלי, כריסטיאן אריקסן, טוביאס מיקלסן, ניקלס בנדטנר.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */