יום שבת, 21.09.2024 שעה 00:27

התותחים הכבדים של סרביה בסגל לקראת ישראל

איבקוביץ', שעזב את אולימפיאקוס, פרסם סגל ראשוני למוק' היורובאסקט, קרסטיץ' ומצ'באן בפנים. הבשורה מגיעה דווקא ממונטנגרו: פקוביץ' צפוי להיעדר

|
קרסטיץ´ ומצ´באן. מי יעצור אותם? (GettyImages)
קרסטיץ´ ומצ´באן. מי יעצור אותם? (GettyImages)

דושאן איבקוביץ', מאמן נבחרת סרביה, יריבתה של ישראל בקמפיין מוקדמות אליפות אירופה שייערך הקיץ, פרסם היום (שישי) את הסגל הראשוני של נבחרתו. כצפוי, כלל המאמן בסגל את כל השמות הגדולים שבזכותם נחשבים הסרבים למועמדים הבכירים לזכייה בראשות הבית, שכולל גם את נבחרות מונטנגרו, סלובקיה, איסלנד ואסטוניה.

בין 24 השחקנים שהוזמנו לתחילת ההכנות של הנבחרת הסרבית אפשר למצוא את שני כוכבי צסק"א מוסקבה בעונה החולפת, מילוש תאודושיץ' וננאד קרסטיץ', ואת מיודעינו מילאן מצ'באן, אקס מכבי ת"א, שכיכב העונה בפרטיזן בלגרד.

שחקנים בולטים נוספים הם הגארדים מילנקו טפיץ' וסטפן מרקוביץ', הסנטר הענק של ברצלונה קוסטה פרוביץ', הפורוורדים נוביצ'ה ווליצ'קוביץ' (ריאל מדריד), דושקו סבאנוביץ' (אפס פילזן), נמניה בייליצ'ה (קאחה לבורל ויטוריה) ומרקו קסלי, שמשחק תחת איבקוביץ' גם באולימפיאקוס.

שאר השחקנים שהוזמנו לסגל של סרביה הם: אלכסנדר ראזיץ', דאנילו אנדוסיץ', נמניה יאראמז, איבן פאוניץ', נמניה נדוביץ', מלאדן יראמיץ', אנדריה מילוטינוביץ', ולדימיר לוצ'יץ', זוראן ארצג, דראגן לבוביץ', מילובאן רקוביץ', מירוסלב ראדוליצ'ה, מילה איליץ' ודיאן מוסלי.

מצ´באן וקרסטיץ´ חוגגים. קשה להאמין שהם לא יסיימו בראש הבית (רויטרס)
מצ´באן וקרסטיץ´ חוגגים. קשה להאמין שהם לא יסיימו בראש הבית (רויטרס)
 

הסרבים ייפתחו את הופעותיהם בקמפיין ב-14 באוגוסט במשחק חוץ באיסלנד, כאשר את ישראל הם ייפגשו רק במחזור האחרון של הסיבוב הראשון, כשיתארחו כאן ב-27 באוגוסט. ב-11 בספטמבר, במחזור האחרון של הקמפיין, ייפגשו שתי הנבחרות שוב, הפעם בבלגרד.

היריבה שנחשבת לשניה בחוזקה בבית הישראלי, נבחרת מונטנגרו, אותה מאמן אקס עירוני נהריה, לוקה פאביצ'ביץ', עדיין לא פרסמה את הסגל שלה לקמפיין המוקדמות, אך החדשות הטובות עבור הנבחרת הישראלית היא שהכוכב הגדול של המונטנגרים, הסנטר הענק ניקולה פקוביץ', עבר בתחילת החודש ניתוח בקרסולו הפגוע והוא עשוי להחמיץ את הטורניר החשוב בקיץ בעקבות כך. גם בלי הסנטר המצוין של מינסוטה טימברוולבס נראה שהמונטנגרים לא חסרים במאסה ואיכות מתחת לסלים - הסנטר הדומיננטי יהיה ניקולה ווצ'ביץ', שמגיע לנבחרת אחרי עונת רוקי סבירה בפילדלפיה.

פקוביץ´ חוסם את אוחיון. לא ייפגשו ביורובאסקט (יוסי ציפקיס)
פקוביץ´ חוסם את אוחיון. לא ייפגשו ביורובאסקט (יוסי ציפקיס)
 

בנוסף, מתכוונים המונטנגרים להיעזר במתאזרח אמריקני במקום הרכז הוותיק עומאר קוק, שהחליט לא להשתתף בטורניר המוקדמות. בתחילה ניסו במונטנגרו לאזרח את הקלע הנהדר של ריאל מדריד, ג'ייסי קארול, אלא שהניסיון לא צלח ובסופו של דבר הצליחו המונטנגרים לגייס את הרכז האמריקני של לה מאן הצרפתית, טיילור רוצ'סטי, ואת הגארד האמריקני של סמארה, בריון ראש, מהסקוררים הבולטים בליגה הרוסית, כאשר רק אחד מהשניים יוכל לשחק במדי הנבחרת בקמפיין הקרוב.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */