יום שבת, 05.10.2024 שעה 01:48

דייויד בלאט ורוסיה הביסו 61:80 את מקדוניה

הכנה לטורניר המוק' האולימפי: הנבחרת של מאמן מכבי נראתה טוב מול ההפתעה של אליפות אירופה. 14 נק' לקאון. עוד ברוסיה: מסינה בדרך חזרה לצסק"א

|
דייויד בלאט. רוסיה מוכנה (רויטרס)
דייויד בלאט. רוסיה מוכנה (רויטרס)

דיוויד בלאט ונבחרת רוסיה, המתכוננים לטורניר המוקדמות האולימפי שייערך בונצואלה, השיגו ניצחון מרשים במשחק האימון הראשון שלהם לקראת הטורניר כשהביסו את נבחרת מקדוניה 61:80 במשחק ידידות שנערך בקובנה, בירת ליטא.

דווקא הנבחרת המקדונית, שהייתה ההפתעה הגדולה של אליפות אירופה האחרונה שנערכה בליטא ומתכוננת גם כן לטורניר הקדם אולימפי בוונצואלה, פתחה את המשחק טוב יותר וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 14:15.

המקדונים המשיכו לשלוט גם ברבע השני וירדו למחצית ביתרון 30:35, אבל הנבחרת המלוכדת של בלאט ניצלה את חסרונם של שלושת כוכבי הנבחרת המקדונית (בו מק'אלב, פרו אנטיץ' ו-ולאדו אילייבסקי) כדי להפוך את התוצאה ברבע השלישי בעזרת יכולת קבוצתית מצוינת בשני צידי המגרש ולרבע האחרון עלו הרוסים ביתרון של שבע נקודות (49:57). הפער המשיך לגדול ברבע האחרון וחניכיו של בלאט שייטו להם לניצחון קליל.

הסנטר, סשה קאון, הוביל את קלעי רוסיה עם 14 נקודות. סרגיי מוניה הוסיף 11 נקודות. הכוכב הגדול, אנדריי קירילנקו, הסתפק בעשר נקודות. בשל היעדרם של הכוכבים הגדולים, היה זה הקלע המוכשר, דמיאן סטויאנובסקי, שהוביל את קלעי המקדונים עם 23 נקודות.

מסינה בדרך חזרה לצסק"א
עוד מרוסיה: אטורה מסינה צפוי לשוב לתפקיד המאמן הראשי של האלופה הנצחית - צסק"א מוסקבה, כך לפי ידיעות בתקשורת המקומית. מסינה היה בעונה החולפת עוזר המאמן של לוס אנג'לס לייקרס, אך אם לא יהיו הפתעות מיוחדות אמור לחזור לאמן את צסק"א בעונה הקרובה.

אטורה מסינה. בדרך חזרה לכדורסל האירופי (מור שאולי)
אטורה מסינה. בדרך חזרה לכדורסל האירופי (מור שאולי)
 

האיטלקי המוערך בן ה-53 אימן את צסק"א בין השנים 2005-2008 והוביל אותה לשתי זכיות ביורוליג. בסך הכל זכה מסינה ארבע פעמים בתואר אלוף היורוליג כשבעונת 97-98 וב-2000-2001 עשה זאת עם וירטוס "קינדר" בולוניה .            

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */