יום שבת, 21.09.2024 שעה 06:14

בושינסקי: אוקראינה נבחרת מצוינת ומאומנת היטב

עוזרת מאמן נבחרת ישראל, שלה זוהי השנה הראשונה בתפקיד, התייחסה למשחק הראשון במוקדמות אליפות אירופה: "יש להן המון יתרונות, לנו יש את הביתיות"

|
דליה בושינסקי. עוזרת המאמן החדשה (שי לוי)
דליה בושינסקי. עוזרת המאמן החדשה (שי לוי)

ביום שבת הקרוב (21:00, בית מכבי בראשון לציון) תפתח נבחרת הנשים של ישראל את משחקיה במסגרת מוקדמות אליפות אירופה כשתארח את נבחרת אוקריאינה. 

דליה בושינסקי לה זה יהיה הקמפיין הראשון בתור עוזרת מאמן אמרה לקראת המשחק הראשון: "ממוצע הגובה של האוקראיניות הוא 1.86 בעוד שלנו הוא 1.76 בלבד, מה שמחייב אותנו בסגירה מהירה על הריבאונד"' סיפרה מאמנת בנות השרון בעונה החולפות.

"אוקראינה זו קבוצה של שחקניות צעירות לצד מנוסות, דומות לנו מהבחינה הזו. יש להן מספר קלעיות אבסולוטיות משלוש, וכוכבת על בשם אלכסנדרה גורבנובה (2.03 מ') בנוסף שחקנית צעירה ומבטיחה, אלינה לאדופובא (1.81 מ') שנבחרה לחמישיית הטורניר באליפות אירופה לגילאי 20".

"נצטרך להפוך את החסרונות שלנו ליתרונות, בעיקר את חיסרון בגובה כמה שזה נשמע קשה ובכל מה שקשור ללחץ על כל המגרש ובהתקפה עומדת. בנוסף יהיה עלינו להתקיף את הגבוהות מבחוץ פנימה ולשלוט על המשחק וכמובן מאמץ קבוצתי שלנו".

שי דורון (חגי ניזרי)
שי דורון. אחת משחקניות המפתח (חגי ניזרי)
 

"מעבר לשחקניות המפתח שלנו שהן לירון ושי, המפתח הוא הגבוהות שלנו שהן הקטיות, ג'נייפר ובארשידה שיצטרכו להיכנס לנעלים של ליעד (סואץ-קרני) והגארדיות הכשירות שהן אורטל, שירן ונועה שיצטרכו להיכנס לנעלים של לייני".

על הסיכויים להביא ניצחון ביתי במוצאי שבת אמרה הוסיפה בושינסקי: "אני חושבת שאוקראינה היא נבחרת מצוינת ומאומנת היטב. על הנייר יש להן המון יתרונות כגון גובה וקלעית העל גורבנובה, לנו יש את יתרון הביתיות, הגארדיות ומסורת של שלוש העפלות לגמר אליפות אירופה ברציפות". על השנה הראשונה שלה כעוזרת מאמן בנבחרת הנשים ציינה: "רק עכשיו אני מבינה את גודל ההישג של הנבחרת שהצליחה להעפיל לגמר האליפות שלוש פעמים ברציפות".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */