יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:36

ואן דר וארט: לגרמניה יש רק שלושה שחקנים טובים

הקשר מחמם את האווירה לפני המשחק הערב ב-21:45. סניידר בתגובה לדיווחים על סכסוכים בהולנד: "פסיכולוג ספורט? מעדיף לישון". גומז יירד לספסל?

|
ואן דר וארט והשחקנים באימון של הולנד (GettyImages)
ואן דר וארט והשחקנים באימון של הולנד (GettyImages)

בחודש נובמבר האחרון, נבחרת הולנד התארחה בהמבורג וחטפה תבוסה של 3:0 מגרמניה. הפסד נוסף של האורנג' למסוט אוזיל וחבריו, הערב (רביעי, 21:45) בחארקוב במסגרת בית 2, יגמור להם את היורו כבר במחזור השני של המשחקים אחרי ה-1:0 המפתיע לדנמרק.

ההולנדים שבעטו בדלי שוב ושוב מול דנמרק והחמיצו בלי סוף, יודעים שהפעם יהיה להם הרבה יותר קשה, והכתומים כבר מרגישים את הלחץ.

המאמן ברט ואן-מארוויק הודה במסיבת העיתונאים שהנבחרת שלו מרגישה את הלחץ. "זה טבעי, לפני משחק גדול כזה ועוד אחרי הפסד", הוא אמר, "זה רק יגרום ליותר מוטיבציה אצל השחקנים".

ומה עם היריבה? ואן-מארוויק יודע עם מי יש לו עסק: "איך לנצח אותם?", הוא אמר לעיתונאים, "לא אספר לכם, אלא לשחקנים שלי. גרמניה חזקה מאוד, אבל אנחנו יכולים לנצח".

ואם לא די בהפסד לדנמרק, במחנה ההולנדי נאלצים להתמודד בימים האחרונים עם דיווחים על סכסוך בין מספר שחקנים בנבחרת ודיבורים על עזרה מבחוץ - של פסיכולוג ספורט. את ווסלי סניידר זה לא מרשים: "אפילו שלא יחשבו על זה. אם הולכים להביא לפה פסיכולוג לשעתיים, אני אלך לישון שעתיים. אם יש לנו בעיות, צריך לפתור את זה בינינו".

צפו: מסירה גאונית של סניידר

בינתיים, רפאל ואן דר וארט הספיק לחמם את האווירה לפני המשחק: "אני יכול לספור רק 3 שחקנים ברמה עולמית בנבחרת גרמניה - אוזיל, מריו גצה ובסטיאן שוויינשטייגר. ההגנה שלהם 'בסדר', אבל זה הכל. לנו יש סגל יותר איכותי".

ווסלי סניידר (GettyImages)
ווסלי סניידר בפוקוס לפני גרמניה (GettyImages)
 

בפן המקצועי, הבלם יוריס מתייסן שהחמיץ את המשחק מול דנמרק בגלל פציעה, החלים והשתתף באימון המסכם, מה שמשאיר את ואן-מרוויק עם סגל מלא והוא יצטרך לבחור אם לפתוח איתו בהרכב או להמשיך עם רון ולאר. התלבטות הרבה יותר קשה היא בעמדת החלוץ, שכן רובין ואן-פרסי עלול לרדת לספסל כשקלאס יאן הונטלאר יפתח ב-11.

ואן-מארוויק וקוקו (GettyImages)
ואן-מארוויק וקוקו באימון. הולנד חייבת לנצח (GettyImages)
 

הרכב משוער: מארטן שטקלנבורג, גרגורי ואן דר ויל, ג'וני הייטינחה, יוריס מתייסן, יטרו ווילמס, נייג'ל דה יונג, מארק ואן בומל, ווסלי סניידר, אריאן רובן (רפאל ואן דר וארט), איברהים אפלאיי ורובין ואן-פרסי (קלאס יאן הונטלאר).

קלוזה יפתח במקום מריו גומז?
בגרמניה השתחרר הרבה לחץ עם שער הניצחון של מריו גומז ב-0:1 על פורטוגל והנבחרת של יואכים לב רוצה להבטיח את מקומה בשלב הבא כבר מול הולנד. "לשתי הנבחרות יש עומק ואיכות בעמדות ההתקפה", אמר המאמן הגרמני, "ההגנה שלנו תהיה תחת לחץ ומה שחששוב, זה שהשחקנים יראו כמה אנחנו טובים כקבוצה. הולנד לא תשנה את הסגנון שלה בגלל ההפסד הקודם".

לב אף סירב לשלול את האפשרות שידיח מההרכב את מריו גומז לטובת מירוסלב קלוזה הוותיק: "אני אף פעם לא אומר 'לעולם לא', יכול להיות שנעשה שינויים, אבל עוד לא החלטתי. כשקלוזה בכושר, הוא שחקן ברמה הכי גבוהה שיש והוא עשוי לפתוח".

מריו גומז (GettyImages)
מריו גומז. יוביל את ההתקפה או יירד לספסל? (GettyImages)
 

בסטיאן שוויינשטייגר התייחס לביקורות על היכולת שלו בתקופה האחרונה: "אני יודע שכבר שיחקתי טוב יותר, אבל זה יבוא עם המשחקים ביורו. אני מעדיף לשחק פחות טוב ושננצח, מאשר לשחק טוב ולהפסיד". על היריבה, אמר הקשר: "אנחנו יודעים שהולנד תהיה תחת לחץ, אבל אנחנו מתרכזים בעצמנו, יהיה משחק קשה".

הרכב משוער: מנואל נוייר, ג'רום בואטנג, מאטס הומלס, הולגר באדשטובר, פיליפ לאם, סמי חדירה, טוני קרוס, תומאס מולר, מסוט אוזיל, לוקאס פודולסקי ומריו גומז (מירוסלב קלוזה)

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */