יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:45

ג'וקיץ' יכין את הנבחרת למוקדמות אליפות אירופה

כדוריד: המאמן החדש ינחת ויתחיל לקדם את הכנות הכחולים לבנים לקראת המפגש הראשון מול צ'כיה. שחר הבר מונה לעוזרו. נס ציונה זכתה בגביע לנוער

|
דראגן ג'וקיץ'  משמאל. מתכונן לצ'כים
דראגן ג'וקיץ' משמאל. מתכונן לצ'כים

המאמן הלאומי החדש של נבחרת ישראל כדוריד, דראגן ג'וקיץ', ינחת הלילה בארץ כדי לקדם את תוכניות העבודה ולוחות הזמנים של הנבחרת לקראת משחקי מוקדמות אליפות אירופה בשלב השני שייפתחו בסוף חודש אוקטובר במשחק חוץ מול נבחרת צ'כיה. ג'וקיץ' גם שותף לבניית מועדי המשחקים בליגת ווינר, שתפתח ב-21 בספטמבר.

היום (שלישי) סוכם על מינויו לעוזר מאמן הנבחרת של שחר הבר, שחקנה לשעבר של נבחרת ישראל ועוזר המאמן במכבי ראשל"צ בשנים האחרונות. הבר בן ה-37 היה לאורך שנים מהשחקנים הבולטים בליגה בהפועל רחובות, אס"א ת"א והפועל ומכבי ראשל"צ, והיה שותף מרכזי להצלחות של האלופה בשנים האחרונות כיד ימינו של גלעד מאור.

ג'וקיץ', שמחליף את שלמה הופמן בתפקיד, יכין את הנבחרת לקראת משחקי בית ב'. כאמור, משחק הפתיחה ייערך בצ'כיה, וארבעה ימים לאחר מכן הנבחרת תארח בארץ את גרמניה.

במהלך אפריל, הנבחרת תקיים תוך 4 ימים משחק בית וחוץ מול נבחרת מונטנגרו. ביוני 2013 היא תסיים את משחקי הבית, כשתארח את צ'כיה ותתארח בגרמניה. מהבית יעלו שתי נבחרות לאליפות אירופה שתיערך ב-2014 בדנמרק.

בנושא אחר, א.כ נס ציונה זכתה הערב בגביע המדינה לנוער לאחר שניצחה את הפועל ראשל"צ 27:29. נס ציונה השלימה דאבל לאחר שזכתה לאחרונה באליפות. ראשל"צ היא מחזיקת הגביע מהעונה שעברה.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */