יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:25

סוסו, פולק וגניאל הומלצו להשתתפות בלונדון 2012

מנהלת הספורט ההישגי בחרה להמליץ על הג'ודוקא והשחיין למרות שלא עמדו בקריטריון הישראלי. יובל בוצר, טומי ארשנסקי וגיא מצקין לא זכו להמלצות

|
סוסו פלאלשווילי. יגיע ללונדון? (האחורי) (שי לוי)
סוסו פלאלשווילי. יגיע ללונדון? (האחורי) (שי לוי)

מנהלת הספורט ההישגי החליטה הערב (שלישי) להמליץ בפני הנהלת הוועד האולימפי על שליחתם לאולימפיאדה של שלושה ספורטאים שעמדו בקריטריון הבינלאומי אך לא בישראלי: הג'ודוקא סוסו פלאלשווילי וגולן פולק והשחיין אמרי גניאל.

המנהלת המליצה על פלאלשווילי בגלל שהוא עומד במה שהוגדר בספר הקריטריונים כהישג יוצא דופן, לאחר שזכה במדליית ארד באליפות אירופה. באותו המקרה נידון גם עניינו של שייט הלייזר, יובל בוצר אך לא הוחלט על הגשת המלצה לגביו.

בנוסף, הוועד האולימפי התחייב על שליחה של שלושה ספורטאים צעירים אשר מחזיקים בקריטריון בינלאומי בלבד. בשלב זה הוחלט להמליץ על גולן פולק ואמרי גניאל כשהדיון הבא בנושא נקבע לראשון ביולי, המועד האחרון שהוחלט מראש לגבי השגת הקריטריונים באתלטיקה קלה. מועמדים צעירים נוספים שהוצגו הם: גיא מצקין (חץ וקשת) וטומי ארשנסקי (ג'ודו) אך כרגע לפחות לא הוחלט על הגשת המלצה לגביהם.

סוסו פלאלשווילי (משה חרמון)
סוסו פלאלשווילי. המדליה שלו נרשמה כהישג יוצא דופן (משה חרמון)
 

יו"ר מנהלת הספורט ההישגי, ד"ר גלעד ויינגרטן, אמר בסיום הישיבה: "המנהלת כגוף המקצועי העליון של הוועד האולימפי בישראל קבעה את המלצותיה בהסתמך על ספר הקריטריונים שהוצא לאור אחרי משחקי בייג'ינג. נשארנו צמודים לעקרונות והקריטריונים המנחים שנקבעו על ידינו ואושרו על ידי הוועד האולימפי בישראל".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */