יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:47

אוברדוביץ' עוזב את פאו: אשאר אוהד כל החיים

אחרי 13 שנים, 11 אליפויות, 7 גביעים ו-5 תארי יורוליג הסרבי יחתום את אחת התקופות המפוארות שידע מאמן באירופה. דיווח בטורקיה: הוא בדרך לאפס

|
ז'לימיר אוברדוביץ´. סופה של תקופה (GettyImages)
ז'לימיר אוברדוביץ´. סופה של תקופה (GettyImages)

אפשר להגיד שזו סופה של תקופה. אחרי 13 שנים, 11 אליפויות, 7 גביעים ו-5 תארי יורוליג המאמן הסרבי ז'לימיר אוברדוביץ' עוזב את מועדון הפאר היווני, פנאתינאיקוס.

המצב הכלכלי הקשה אצל סגנית האלופה ביוון היה ידוע כבר מתחילת השנה והוא לא היה צפוי להישאר. למרות זאת, גם השנה פאו נלחמה על כל התארים אך נכנעה בחצי גמר היורוליג לצסק"א מוסקבה ובסדרת הגמר ביוון לאולימפיאקוס.

מהבעלים של מועדון הפאר היווני, משפחת ג'אנקופולוס הוציאו הודעת פרידה ובה נמסר: "אנו רוצים להודות באופן פומבי למאמן על התקופה המושלמת, המשמעותית ושיתוף הפועלה הפורה כל השנים האלו שהוכח גם בגזרת התארים".

"עבורנו הוא כבר חלק מהמשפחה. התנאים גרמו לכך שהוא ייאלץ לעזוב ואנחנו מאמינים שבעתיד עוד ניפגש. זה לא להתראות כי אם פרידה לזמן מסוים".

אוברדוביץ' עצמו אמר: "לא האמנתי שאהיה כאן כל-כך הרבה שנים, יש לי המון כבוד למשפחת ג'אנקופולוס ואני רוצה להודות להם ולכל האנשים, השחקנים והאוהדים שעבדו איתי ב-13 השנים האחרונות. זו החלטה לא קלה, אבל זה הפיתרון הטוב ביותר עבור כולם. אישאר חלק מהמועדון בליבי כל חיי ואוהד של הקבוצה".

ז´ליקו אובראדוביץ´. החלטה לא קלה (משה חרמון)
ז´ליקו אובראדוביץ´. החלטה לא קלה (משה חרמון)
 

כעת מועדות פניו של המאמן הוותיק למועדון חדש, ועל-פי דיווחים בטורקיה הוא בדרך לאנאדולו אפס.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */