יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:51

צפו בוואן פרסי ומסי בפרסומת החדשה של אדידס

המותג חגג את הצטרפותו לרשת החברתית 'טמבלר', שמאפשרת לגולשים ליהנות מכל מה שקורה מאחורי הקלעים ויצר לצורך כך פרסומת מצחיקה עם כל הכוכבים

|
אדידס. עכשיו גם בטמבלר
אדידס. עכשיו גם בטמבלר

כחלק מהקשר שלה עם הקהילה, אדידס השיקה חשבון ברשת החברתית טמבלר. טמבלר היא רשת חברתית שמאפשרת לך לשתף את תהליך היצירה שלך ברשת ועם 15,795,367,936 צפיות פר חודש היא נחשבת לאחת מהמובילות בעולם.

רוצים חבילה מפנקת לגמר היורו? כנסו לאפליקצייה של אדידס בפייסבוק

חברת אדידס תשתף תמונות בעמוד הבית ובחשבון שלה באתר, כמובן גם בתקופת היורו ותיתן אפשרות גם לכוכביה הגדולים לבוא לידי ביטוי. עמוד הבית החדש של המותג יאפשר למבקרים מבט ייחודי לתוך תהליך היצירה של אדידס והמעורבות שלה בכדורגל.

כדי להקל על הגולשים, חברו בחברה למעצב חברת MOTION, טיאגו מאיה, על מנת ליצור וידאו שיסביר לגולשים למה עליהם לצפות מהאתר. הסרטון מציג כדורגלנים גדולים מההווה והעבר ביניהם ליונל מסי, צ'אבי אלונסו, איקר קסיאס, פרנץ בקנבאוור וזינדין זידאן.

לצד פרסומים שקשורים ליורו הנוכחי, באדידס יחגגו גם את מורשת המותג בכדורגל, ההצלחה של קבוצות שונות ושחקנים שונים שקיבלו חסות מהמותג, ביניהם גם נבחרת ספרד שמגנה על התואר שלה ביורו הקרוב. עמוד הבית גם ייתן במה לשלל יצירות ומוצרים חדשים של אדידס והטכנולוגיה החדשה שבה הם משתמשים להתפרסם לראשונה.

מסי בוחר נעל בפרסומת חדשה של אדידס

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */