יום שישי, 20.09.2024 שעה 09:44

בארוש: מיותר להיכנס לפאניקה, הכל תלוי בנו

הצ'כים עם הגב אל הקיר ב-19:00 מול יוון במשחק שיפתח את הסיבוב השני ביורו. פטר צ'ך: "הפסדנו בקרב אך לא במלחמה". סנטוס: "הם הראו יכולות"

|
בארוש ורוזיצקי. יצילו את הנבחרת שלהם? (GettyImages
בארוש ורוזיצקי. יצילו את הנבחרת שלהם? (GettyImages

המחזור השני בשלב הבתים ייפתח הערב (שלישי) במשחק בין יוון לצ'כיה ב-19:00 בוורוצלאב. אחרי התבוסה לרוסיה 4:1 חייבים הצ'כים לנסות ולהתאושש כדי להשאיר לעצמם סיכוי בעוד היוונים מגיעים מעודדים אחרי שהצליחו לצאת מפיגור וכמעט לנצח בעשרה שחקנים מול המארחת פולין.

מצב הרוח של הצ'כים בכי רע. למרות הניסיונות לשדר אחדות ועסקים כרגיל, הביקורות החלו לקטול את הנבחרת הצ'כית שהובכה מול רוסיה. אחד השחקנים הוותיקים בנבחרת, מילאן בארוש אמר: "זה חסר תועלת להיכנס לפאניקה ולהיות מושפעים מהביקורות. ה-4:1 מול רוסיה מפחיד אך שום דבר לא אבוד. יש לנו עדיין שני משחקים והכל תלוי בנו. יוון לא תהיהי יריב קל, הם כמעט הפכו את התוצאה בעשרה שחקנים מול פולין. בכל טורניר הם יריב עיקש".

על הסיכויים שלו ושל חבריו הוסיף: "לא חובה לנצח, אנחנו יכולים להעפיל מהבית הזה גם עם ארבע נקודות, אסור לשכוח שליוונים יש בסיום משחק מול רוסיה". כשנשאל האם עליהם לשנות משהו במערך אמר: "המאמן שלנו יודע מה הוא עושה, הכל נתון לשיקול דעתו".

אלוף אירופה הטרי, שהוציא ארבעה כדורים מהרשת כבר במשחק הראשון, פטר צ'ך, הוסיף: "המשחק הראשון בדרך כלל מראה את הכיוון של הבית אך הוא לבטח לא משחק המפתח. המשחק הקריטי יהיה מול יוון, אם ניפול בו הסיכויים שלנו להתקדם יהיו נמוכים מאוד. אין ספק שה-4:1 נראה לא טוב אבל זה כמו 1:0, פשוט אין נקודות. למדנו שיעור, לא לעשות טעויות לא מחוייבות ולשחק יותר אגרסיבי. הפסדנו בקרב אך לא במלחמה".

סאנטוס משגיח על חניכיו (רויטרס)
סאנטוס משגיח על חניכיו. פוגשים חיה פצועה (רויטרס)
 

בצד השני, היוונים יחסרו את אברם פפאדופולוס וסוקרטיס שהורחק. קיריאקוס פפאדופולוס וסטליוס מאלזס כשגם דימיטריס סרלפינגידיס שהיה נהדר כשנכנס כמחליף, עשוי לפתוח.

מאמן היוונים, פרננדו סנטוס אמר לקראת המשחק: "לא משנה לנו התוצאה שלהם במשחק הראשון. הם נבחרת מאוחדת והם משחקים בקצב מהיר. ב-20-25 הדקות הראשונות מול רוסיה ידם היתה על העליונה, הם הראו את היכולות שלהם, למרות התבוסה".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */